logo

Esittely ja ilmoittautuminen (ja muut kysymykset)

Yleinen kaikenlaisten foorumiropejen pelaamista varten tarkoitettu osio.

Re: Esittely ja ilmoittautuminen (ja muut kysymykset)

ViestiKirjoittaja Brightstarpony » 24.09.2014 20:25

Mua rope voisi kiinnostaa. Ite olen jo kahdessa ropessa ollut mukana(ei poni aiheisessa tosin) ja mites tää rope tääl pelataan?
"Kiitos AkkiV:lle tästä avatar kuvasta :)"
Brightstarpony
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Jalle » 25.09.2014 22:38

Aa, onko meikäläistä kaivattu täällä? o____o" Apua, anteeksi kovasti!

En ole niinkään Sereneen enää niin kiintynyt että olisi kiinnostusta ropettaasillä, mutta sen sijaan olisi toinen hahmoidea. ^^ Periaatteessa mikä vain juoni-idea, tai juonettomuus, käy, kunhan hahmoni laji hyväksyttäisiin mukaan - nimittäin poro. Nykyinen fursonani on Sinder-poro, jota piirrän mielelläni myös ponimaisena ja osaan soveltaa sen mukaan Equestriaan, kuten Zecorakin on suunniteltu.

Toivottavasti en ole - vielä ainakaan - puhunut sivu suun ja hyväksytte puupölyisen Jallen (uusi ammattikoulu, uudet kujeet) mukaan taas porukkaan! /)

Hui... Ensi keväänä tulee 10 vuotta roolipelaamista taakse, rupean tuntemaan itteni vanhaksi... XD
Ava C Jalle
Jalle
Pegasos

ViestiKirjoittaja Harmonae » 26.09.2014 04:16

Sait mut kyllä hymyilemään tolla porolla XD mutta niin hullu idea, ettei voi kun arvostaa. Toki käy, eihän me mitään tässä syrjitä (eihän?)

Kunhan vaan tuut takaisin, glad to have you back! Onhan tää ropeskene ollut ihan kuollut viime aikoina, ja olis tosi kiva herättää se henkiin. Vaikka Ponyville vähän... juoneton olikin, niin itse ainakin tykkäsin. Sormet vaan syyhyää että pääsis kokeilemaan ropettamista ^3^

Henk. koht. tykästyin Sereneen kyllä kovasti, joten vähän harmittaa jos hän katoaa :S Mutta enköhän mä selviä :D
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Derpyttaja :3 » 28.01.2015 14:47

Huomasin vasta tänään että täällä oli roolipeli osio, olin etsiny sitä vaik kui kauan ja olin jo itkemässä ku en löytänyt. Miten en voinut nähdä tätä? o_O
Mun on kyllä pakko liittyy johkin ^3^ Oon roolannu vasta 3 vuotta ja vasta puolvuotta sitten siirryin susista ja kissoista poneihin :D
Mutta eikai se haittaa? O:)

Ainiin joo, mikä on minimi rivimäärä?
Derpyttaja :3
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 28.01.2015 17:45

Derpyttaja :3 kirjoitti:Huomasin vasta tänään että täällä oli roolipeli osio, olin etsiny sitä vaik kui kauan ja olin jo itkemässä ku en löytänyt. Miten en voinut nähdä tätä? o_O
Mun on kyllä pakko liittyy johkin ^3^ Oon roolannu vasta 3 vuotta ja vasta puolvuotta sitten siirryin susista ja kissoista poneihin :D
Mutta eikai se haittaa? O:)

Ainiin joo, mikä on minimi rivimäärä?

Roolipelit on täällä tällä hetkellä "vähän" kuolleen oloisia, ikävä kyllä. Itselläni ainakin voisi olla kiinnostusta jonkin sortin ropeen, jos joku tällaista laittaisi tulille.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Harmonae » 05.04.2015 04:09

Howdy! Heräsin siis kuolleista, jee. Tullut jonkun aikaa vähän välteltyä poneja, mutta nyt (edelleenkin) kiinnostusta löytyy, kyllä.
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Lemony » 06.05.2015 15:55

Itselläni olisi yksi kysymys
voiko kuka tahansa aloittaa tällä alueella oman rpgn?
Ajattelin itse ruveta pitämään pienimuotoista peliä, mutta heräsi kysymys voiko tänne sellaista noin vaan luodakkaa? ?_?
:brohoof1: BROHOOF :brohoof2:

~uusi tulokas
Lemony
Varsa

ViestiKirjoittaja Twili » 13.05.2015 01:12

Lemony kirjoitti:Itselläni olisi yksi kysymys
voiko kuka tahansa aloittaa tällä alueella oman rpgn?
Ajattelin itse ruveta pitämään pienimuotoista peliä, mutta heräsi kysymys voiko tänne sellaista noin vaan luodakkaa? ?_?

Tottakai voi, miksei voisi.
Tänne on pariinkin otteeseen luotu ropeja, joista kaikki tosin jääneet kesken, mutta jos sinulla halua sellaisen luomiseen on, niin liityn mielelläni taas pitkästä aikaa poniropeen. Tulee ihan foorumin alkuajan mieleen ^_^
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Re: Ponyville

ViestiKirjoittaja Rooster » 25.07.2015 10:00

Anteeksi... Oon tyhmä, mutta miten tähän pitäisi liittyä. Näes kaikissa muissa ropeissa missä olen käynyt, ovat omanneet helpomman tavan päästä sisään. *^_^*
Kuva
DevianartSkype:YeolingDA

I'm sorry for everything i have done.
I'm sorry to almost everyone. But one thing i won't be sorry, sir or ma'am.
I will not be sorry, for who i am.
'Cause i'm a BRONY, and that's what i'll be. A lover and fan of MLP
Rooster
Varsa

Re: Ponyville

ViestiKirjoittaja Aveline » 25.07.2015 12:05

Rooster kirjoitti:Anteeksi... Oon tyhmä, mutta miten tähän pitäisi liittyä. Näes kaikissa muissa ropeissa missä olen käynyt, ovat omanneet helpomman tavan päästä sisään. *^_^*

Ensinnäkin, väärä ketju (joku mode voi kenties siirtää nää tuonne Esittelyt & Ilmottautuminen (ja muut kysymykset) -ketjuun?). Tää on puhtaasti tuohon ropeen tarkoitettu ketju, eikä kysymyksiin. Tänne siis ei mitään off-topicia tämän jälkeen. ^^

Tuolta Ohjeet/Säänöt -ketjusta löytyy kyllä ihan selkee informaatio mitä pitää tehdä...

1. Teet oman ketjun RP-Alueelle sun hahmolle, otsikoksi hahmon nimi.
2. Täytä nämä tiedot siihen lomakkeeseen, mallia voi ottaa jo valmiista lomakkeista.
Minkälainen on hyvä hahmolomake?

Nimi:
Sukupuoli:
Rotu:
Ikä:

Ulkonäkö: (mielellään 4-6 lausetta, tämän voi kylläkin korvata kuvalla)
Luonne: (sama 4-6 lausetta, mikäli mahdollista)

Harrastukset:

Perhe:
Ystävät:
Menneisyys:

Mikäli haluat, voit myös liittää lomakkeehesi kuvan hahmostasi, joko itse piirrettynä tai Pony Creatorilla, väritetyn tai mustavalkoisen. Tämä helpottaa muita, kun tietävät suunnilleen, miltä hahmosi näyttää.

3. ???
4. Profit

Täytyy kuitenkin mainita että rope on tällä hetkellä tällä forkalla aika kuollut (viimeisin RP-viesti lähetetty n. vuosi sitten). Välillä ollaan kyllä yritelty herätellä vanhaa ropea tai aloitella uutta, mutta homma ei oikein tunnu saavan enää tuulta siipiensä alle. Eipä mikään kuitenkaan estä luomasta hahmoa ja kokeilemasta josko rope tästä heräilisi...
Viimeksi muokannut Teura päivämäärä 25.07.2015 23:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Siirretty toiseen ketjuun
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu RP-Alue