logo

Esittely ja ilmoittautuminen (ja muut kysymykset)

Yleinen kaikenlaisten foorumiropejen pelaamista varten tarkoitettu osio.

Re: Esittely ja ilmoittautuminen (ja muut kysymykset)

ViestiKirjoittaja ¨”°ºSilverTongueº°”¨ » 01.02.2014 21:10

Eipä nää sen erityisempää hyväksyntää tarvii jos meinaat jossain yleisessä/vapaassa ropessa käyttää, muussa tapauksessa kannattaa kysyä ensin ropen vetäjältä mikäli hahmo saa osallistua.
Tää RP-alue tosin on ollu jo jonkun aikaa kuolleena, joten pahemmin ei oo pelejä pyörimässä. Meikäläisellä tosin on pieni alueen uudistus suunnitteilla ja toivottavasti ihmiset vielä innostuu roolipelaamaan ja aktivoituvat.

Siihen mennessä voin mahdollisesti suositella tutustumaan vaikka Legends of Equestriaan?
¨”°ºDiamond Tiara is Best Pony! :bumpsugarlumprump: Deal with it, Blankflanks!º°”¨
============= Herrasmiehen helmat ei naftalle haise, ja minähän en dieseliä aja! =============
Takeo Ischi feat. All the Scootaloos!
¨”°ºSilverTongueº°”¨
Alicorn

ViestiKirjoittaja Rarity-chan » 02.02.2014 09:32

¨”°ºSilverTongueº°”¨ kirjoitti:Eipä nää sen erityisempää hyväksyntää tarvii jos meinaat jossain yleisessä/vapaassa ropessa käyttää, muussa tapauksessa kannattaa kysyä ensin ropen vetäjältä mikäli hahmo saa osallistua.
Tää RP-alue tosin on ollu jo jonkun aikaa kuolleena, joten pahemmin ei oo pelejä pyörimässä. Meikäläisellä tosin on pieni alueen uudistus suunnitteilla ja toivottavasti ihmiset vielä innostuu roolipelaamaan ja aktivoituvat.

Siihen mennessä voin mahdollisesti suositella tutustumaan vaikka Legends of Equestriaan?

En mä uskalla TT_TT
Kiitos ihana brony.fi kun tähän ei saa mitään kuvaa. >:(
Rarity-chan
Varsa

ViestiKirjoittaja Harmonae » 08.09.2014 05:30

Terve,

olen tässä nyt sen 3kk ollut bronyna 15 vuotiaana ja foorumilla varmaan sen kuukauden (?). Ajattelin, että voisihan sitä alkaa olemaan aktiivisempi täälläkin ja löysin nämä RPG:t. Itse en ole tämmöisiä foorumiropeja ollenkaan pelaillut, enkä kyllä totta puhuen kuullutkaan, joten olen siis hiukan ummikko. :P

Mietin siis, onko tuonne Ponyvilleen mahdollista enää päästä, vai onko se jo kuollut. Luin koko tuotannon justiinsa läpi, ja erittäin mukavaa luettavaa oli nimittäin. ^_^
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Aveline » 08.09.2014 10:03

Valitettavasti toi Ponyville on aikalailla kuollut ja kuopattu. Viimeisin viesti on lähetetty helmikuun alussa ja ennen tota oli jo melkein puolen vuoden tauko. Kaikilla pelaajilla tuntuu mielenkiinto lopahtaneen jo noin vuosi sitten, osa pelaajista ei oo ylipäätään käynyt foorumilla pitkiin aikoihin. Kukaan ei tietenkään estä ton Ponyvillen herättelyä, en kuitenkaan laskisi sen varaan että se aktivoituisi ihan samaan malliin kuin aiemmin. ^^
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Harmonae » 08.09.2014 12:31

Hmm, itse kyllä olisin edelleen kiinnostunut, mutta tietenkin ongelma on, että jos ei kanssapelaajia löydy, niin yksinpuheluksihan se menee. Olisiko sinulla itsellään vielä kiinnostusta? Sillä jos totta puhutaan, niin Arcadiasta muodostui näistä oma lempparipone ^_^ En kyllä millään halua, että hän katoaisi.
Kuva

Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 10.09.2014 02:14

Itse olisin kiinnostunut poniropen luomisesta jälleenkerran, joka valitettavasti kaatui siihen, että pelaajat muuttuivat epäaktiivisiksi. Itse olisin jatkanut, mutta uutta viestiä sai aina odotella useamman päivää, ja sitten ne loppuivat, niin olisi mennyt yksin spämmimiseksi.

Jos on kiinnostuneita, edes kaksi itseni lisäksi, niin voitaisiin vetää jokin setti, joko jatkaen edellisestä (tuskinpa edelliset pelaajat laittaa pahitteeksi), tai sitten vetämällä täysin uudet setit jossain uudessa ympäristössä, ajassa, ja hahmoilla (no, itse ajattelin ehkä vetää samalla, jos aikalinja sallii).
Hahmoja tämä ketju onkin pullollaan, joten sieltä voisi kätsysti valita sopivan, jos ei keksi uutta.

ketju oli btw foorumin uushomoaikojeni mekka, ja ekoja linkkejä ihmisiin mitenkään, joten olisi kiva pelata jo nostalgiasyidenkin vuoksi. Skyperyhmällä tämä tosin menisi joutuisammin, kuin foorumilla, mutta en viitsi luoda uutta ryhmää, ellei ole A. pelaajia jotka pelaisivat + tavoitettavissa Skypellä ja B. katso edellinen.
Tämä ketju tosin menisi kivasti pelistä jauhamiseen, joten saataisiin Skypestä (jos peliä vedettäisiin sen kautta) kaikki offi pois.

Odottelen miten tässä nyt käy.
Harmonae kirjoitti:Miksi mä hajoan niiin totaalisesti tuolle "Arcadia teki pastaa" -kohdalle joka kerta XD

Pliiiis, ei offausta ketjuihin jookosta, ei oikein edistä foorumi-ideaa, saati pidä keskustelua aiheesta yllä O:)
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Harmonae » 10.09.2014 07:37

Twili kirjoitti:
Harmonae kirjoitti:Miksi mä hajoan niiin totaalisesti tuolle "Arcadia teki pastaa" -kohdalle joka kerta XD

Pliiiis, ei offausta ketjuihin jookosta, ei oikein edistä foorumi-ideaa, saati pidä keskustelua aiheesta yllä O:)

Noh, pakko sanoa että olen myös foorumiummikko, joten haluaisitko suomentaa? *^_^*

Mutta juu, mukavaa että ei ole ihan pelaajiensa osalta täysin kuollut. Eräs ystävänikin mahdollisesti tulisi mukaan, lueskelee tällä hetkellä nuita aikaisemmin kirjoittamianne juttuja.

EDIT: Vai meinaatko off-topicia?
Kuva

Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Aveline » 10.09.2014 10:24

Harmonae kirjoitti:Olisiko sinulla itsellään vielä kiinnostusta? Sillä jos totta puhutaan, niin Arcadiasta muodostui näistä oma lempparipone ^_^ En kyllä millään halua, että hän katoaisi.

Meikäläisellä ei valittettavasti tunnu aika oikein riittävän roolipelaamiseen nykyään... Arcadia elää omaa elämäänsä myös toisessa RP:ssä johon en ole pystynyt osallistumaan muutamaan kuukauteen kaikkien omassa elämässä tapahtuneiden muutoksien takia. Esimerkiksi pelkästään yliopiston pitkät päivät (esim. eilen 10-19...) rajoittaa kaikkea toimintaa aika rankalla kädellä. Kiva kuitenkin kuulla että tykästyit hahmoseeni~!

Voin vaan todeta tähän epävarman ehkän. Jos kiinnostuneita löytyy tarpeeksi ja jos tää saadaan taas rullaamaan, harkitsen vakavasti. En vaan pysty lupaamaan erityisen korkeeta aktiivisuutta näiden muiden ympärillä pyörivien juttujen takia.
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Harmonae » 10.09.2014 12:22

No, olisihan meitä sitten ehkä neljä, ja jos tämä buddy tuolta jostain ei mukaan tule, niin ainakin kolme. Siis jos teikäläinen ja Twili mukana olisivat. No, aika näyttää ^_^ Olisi kyllä pitänyt näyttää jo kuukausia sitten.
Kuva

Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SamuelHartles » 10.09.2014 14:14

Jatkoa rp:ille? Count me in.
It hurts to remain silent, but unleashing my deepest thoughts and desires would risk too much and probably get me locked up.
SamuelHartles
Poni

EdellinenSeuraava

Paluu RP-Alue