logo

Keskimäärin yli 100 viestiä päivässä

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Keskimäärin yli 100 viestiä päivässä

ViestiKirjoittaja Droxtor » 06.06.2013 13:46

Teura kirjoitti:
Ðecaß kirjoitti:Mulla on ~2h mumble keskusteluja koneella kyseisestä tapahtumasta :)

Ah, taidankin muistaa tuon tapahtuman. Ja jos tuo tosiaan on se mitä muistelen, oli myös PonyZen siellä mumblessa. Ja todella moni muukin. Oli kyllä hieno ilta :D

Oli kyllä hieno ilta.. kumpa nykyäänkin mumblessa olisi porukkaa eikä vaan ne pelaajat :D
Droxtor
ServuPoni

ViestiKirjoittaja Glitchy » 08.06.2013 18:11

Tämä on kyllä ehdottomasti paras ponifoorumi mitä suomesta löytyy, koska tämä on ainut ns. "vakava" paikka. Kaikki muut paikat missä poneista puhutaan on hyvin pitkälti jonnejen vallassa, sen takia brony.fi onkin saanut burgerifoorumin maineen :D Olen kyllä tyytyväinen että liityin tänne :3
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja Lurkenstein » 26.06.2013 10:14

Vuoden olen ollut jo poissa ja uskoin että tämä paikka olisi kuollut kun tänne seuraavan kerran tulisin, mutta ilmeisesti olin väärässä. Eikun onnittelut teille kaikille uskollisille bronyille :wub: :wub:
Lurkenstein
Varsa

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 26.06.2013 10:46

Lurkenstein kirjoitti:Vuoden olen ollut jo poissa ja uskoin että tämä paikka olisi kuollut kun tänne seuraavan kerran tulisin, mutta ilmeisesti olin väärässä. Eikun onnittelut teille kaikille uskollisille bronyille :wub: :wub:

Taitaapi olla käynyt aikalailla päinvastoin, tänne tullut sen verran paljon lisäporukkaa! ^_^
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 26.06.2013 11:26

Lurkenstein kirjoitti:Vuoden olen ollut jo poissa ja uskoin että tämä paikka olisi kuollut kun tänne seuraavan kerran tulisin, mutta ilmeisesti olin väärässä. Eikun onnittelut teille kaikille uskollisille bronyille :wub: :wub:

Tämän takia laitoinkin sähköpostimuistutusta ihmisille, jotka eivät täällä pitkään aikaan ole käyneet ;)
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja jimkolme » 24.03.2015 00:18

Olisi ihan kiva saada taas päivitettyä infoa foorumin tilasta, että mihin suuntaan ollaan menossa?
jimkolme
Pegasos

Edellinen

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset