logo

Keskimäärin yli 100 viestiä päivässä

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Keskimäärin yli 100 viestiä päivässä

ViestiKirjoittaja Teura » 05.06.2013 00:35

Blader kirjoitti:Oiskohan mahdollista saada tuo johonkin 150-200 asti?

Sehän mainittiin jo aloituksessa että tahti on viimeisen parin kuukauden aikana ollut yli 200 viestiä / päivä. Eli kyllä se lopulta tulee sinne nousemaan jos tämä paikka vain säilyttää nykyisen aktiivisuustasonsa. Tai tietenkin kasvaa lisää.

Mutta onhan tuo viestimäärä jo suht kunnioitettava tälläiselle yhteen (pieneen?) asiaan keskittyvälle yksikieliselle foorumille.

Tömplar kirjoitti:Keskimäärin 1 uusi käyttäjä päivässä jeee!! Hienoa kun foorumimme jaksaa kasvaa ja ihmiset jaksavat tätä aktiivisena pitää, kiitos kaikille. ^_^

Vuodessa 700 käyttäjää on kyllä omalla matikkapäällä 2 käyttäjää / päivä :D
Teura
Royal Guard

ViestiKirjoittaja PonyZen » 05.06.2013 01:10

Euroopan suurinten statistiikkaa:
BrititJaSaksa.png
BrititJaSaksa.png (143.04 KiB) Katsottu 4320 kertaa

Populaan nähden me ollaan vissiin kaikkia edellä. ;)

Eniten yhtaikaisia käyttäjiä ennätys meidän kohdallamme jaksaa myös edelleen naurattaa...

"Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 104 kpl, 26.06.2012 20:26"

Meillä kun ei edes ollut noin montaa jäsentä tuolloin ja lukema on täysin lautalaisten saavuttama. Lisäksi sitä ei edelleenkään ole kyetty rikkomaan.
              YouTube - My channel, so empty...                                    
The Fallen One

ViestiKirjoittaja Twili » 05.06.2013 01:45

Koko fandomeen kuulumisen aikanani olen lurkannut eri sivustoja ahkeraan, ja lyhyen foorumilaisena oloni aikana voin sanoa olleen oikea asia liittyä tänne. Keskustelua laidasta laitaan sivistyneesti, ja porukka senkuin kansvaa.

PonyZen kirjoitti:"Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 104 kpl, 26.06.2012 20:26"

Meillä kun ei edes ollut noin montaa jäsentä tuolloin ja lukema on täysin lautalaisten saavuttama. Lisäksi sitä ei edelleenkään ole kyetty rikkomaan.

Olen aina miettinyt, mikä tapaus tämä oli. Oliko kyseessä joku raidi, vai oliko foorumista lanka, jolla yritettiin saada lankalaisten ennakkoluuloja korjattua? Ties vaikka aiheesta saisi väsättyä jotakin, esimerkiksi foorumin historiaan jääneet hetket tms.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 05.06.2013 01:47

Celester kirjoitti:Btw, ihmettelen keskustelufoorumin version(3.0.11) piilotusta aloitusviestin kuvassa, sillä sen näkee phpbb:n sivuilta, ellei päivityksiä ole laiminlyöty.

Uusin versiohan tämä on, mutta tapana on aina piilottaa versionumerot.
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja PonyZen » 05.06.2013 02:30

Twili kirjoitti:
PonyZen kirjoitti:"Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 104 kpl, 26.06.2012 20:26"

Olen aina miettinyt, mikä tapaus tämä oli. Oliko kyseessä joku raidi, vai oliko foorumista lanka, jolla yritettiin saada lankalaisten ennakkoluuloja korjattua? Ties vaikka aiheesta saisi väsättyä jotakin, esimerkiksi foorumin historiaan jääneet hetket tms.

Sen mitä käsitin sen aikaisesta langasta laudalla, joka muistaakseni oli itse asiassa Satunnaisessa eikä /poni/:ssa, niin alkuperäinen idea oli vissiin raidi. Homma meni tosin siltä kannalta puihin, koska rekisteröintiprosessi meillä ei päästä ihan ketä tahansa läpi, joten jäljelle jäi sitten kait vain Autismi-legendaa ja screenshotteja.

Tämä tosin vain minun muistikuvani mukaan.
              YouTube - My channel, so empty...                                    
The Fallen One

ViestiKirjoittaja Ðecaß » 05.06.2013 02:35

PonyZen kirjoitti:
Twili kirjoitti:

Sen mitä käsitin sen aikaisesta langasta laudalla, joka muistaakseni oli itse asiassa Satunnaisessa eikä /poni/:ssa, niin alkuperäinen idea oli vissiin raidi. Homma meni tosin siltä kannalta puihin, koska rekisteröintiprosessi meillä ei päästä ihan ketä tahansa läpi, joten jäljelle jäi sitten kait vain Autismi-legendaa ja screenshotteja.

Tämä tosin vain minun muistikuvani mukaan.

Mulla on ~2h mumble keskusteluja koneella kyseisestä tapahtumasta :)
I'm not saying it was Rainbow (Dash) colored herbivores...
...but they sure had something to do with this!
Ðecaß
Pegasos

ViestiKirjoittaja Tyrni » 05.06.2013 09:29

Hieno saavutus brony.fi!
Vaikka viime aikoina olen työasioiden vuoksi ollut itse hiljainen, kuuluu päivään ehdottomasti fandomin mielenliikkeiden stalkkaaminen!
Tämän kunniaksi voidaan kilauttaa mehumukeja miitissä.:D
Tyrni
Varsa

ViestiKirjoittaja Teura » 05.06.2013 11:13

Ðecaß kirjoitti:Mulla on ~2h mumble keskusteluja koneella kyseisestä tapahtumasta :)

Ah, taidankin muistaa tuon tapahtuman. Ja jos tuo tosiaan on se mitä muistelen, oli myös PonyZen siellä mumblessa. Ja todella moni muukin. Oli kyllä hieno ilta :D
Teura
Royal Guard

ViestiKirjoittaja Jontukka » 05.06.2013 11:48

Pakko sanoa että hiljaista oli alkuaikoina. Kerkesin rekisteröityä ponikyläänkin. (tosin se oli varmaan jo vainaa koko paikka)
Kyllä se elämä tälle foorumille on tullut ja hyvä niin. : ) Toivotaan tälle vielä pitkää ikää.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)
KuvaKuva
Jontukka
Maaponi

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 06.06.2013 09:24

Teura kirjoitti:
Blader kirjoitti:Oiskohan mahdollista saada tuo johonkin 150-200 asti?

Sehän mainittiin jo aloituksessa että tahti on viimeisen parin kuukauden aikana ollut yli 200 viestiä / päivä. Eli kyllä se lopulta tulee sinne nousemaan jos tämä paikka vain säilyttää nykyisen aktiivisuustasonsa. Tai tietenkin kasvaa lisää.

Mutta onhan tuo viestimäärä jo suht kunnioitettava tälläiselle yhteen (pieneen?) asiaan keskittyvälle yksikieliselle foorumille.

Kunhan neljäs kausi alkaa, niin keskusteltavaakin löytyy varmasti enemmän.

Teura kirjoitti:
Tömplar kirjoitti:Keskimäärin 1 uusi käyttäjä päivässä jeee!! Hienoa kun foorumimme jaksaa kasvaa ja ihmiset jaksavat tätä aktiivisena pitää, kiitos kaikille. ^_^

Vuodessa 700 käyttäjää on kyllä omalla matikkapäällä 2 käyttäjää / päivä :D

Tarkemmin sanottuna 1,70 käyttäjää / päivä (tilanne tällä hetkellä). Tosin näistä vähän päälle 700 käyttäjästä aktiivisia on arviolta n. 200. Käyttäjistä päälle 200 on sellaisia, jotka eivät ole kirjautuneet sisään tunnuksen aktivoinnin jälkeen tai ovat viimeksi käyneet paikalla viimen vuoden puolella.

Inaktivoituneille käyttäjille voisi tietenkin lähetellä sähköpostia, että tulisivat käymään ;P

Tyrni kirjoitti:Hieno saavutus brony.fi!
Vaikka viime aikoina olen työasioiden vuoksi ollut itse hiljainen, kuuluu päivään ehdottomasti fandomin mielenliikkeiden stalkkaaminen!
Tämän kunniaksi voidaan kilauttaa mehumukeja miitissä.:D

Kilautelkaa minunkin puolesta, sillä en miittiin pääse. ;)
SharkMachine
Burger King

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset