logo

Esittele itsesi

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 17.04.2012 15:27

Aiheen otsikko kertoo tarvittavan.
SharkMachine
Burger King

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Raizag » 17.04.2012 17:15

No kait sitä pitää sitten virallinen esittäytyminen tehdä. Eli nimi on tosiaan Raizag ja tykkään poneista tosi paljon. Melkein joka päivä katson vähintään yhden jakson. Harrastuksia löytyy vaikka kuinka mutta päälimmäisimpinä on varmaan taistelulajit joita olen itsenäisesti harrastanut jo yli 11 vuotta.
Olen vain tämmönen outolintu pohjanmaalta, mutta yritän olla suht avoin ja helposti lähestyttävä persoona. Hauska tutustua.
Don't blame me. Blame yourself or God.
Raizag
Royal Guard

ViestiKirjoittaja Droxtor » 17.04.2012 18:21

No käytän nickiä Droxtor. En nyt tiedä kauheasti mitä kertoa. Olen Opiskeleva seminörtti :zecora joka tykkää poneista enemmän kun voisi uskoa. :DD Asun Turussa ja opiskelen Raisiossa.
Droxtor
ServuPoni

ViestiKirjoittaja kushisama » 17.04.2012 18:37

Olen kushisama. Ikä 28. Asun Lempäälässä ja tykkään poneista...tietysti. Harrastaan lukemista ja meditaatiota.

muokattu
Viimeksi muokannut kushisama päivämäärä 19.06.2012 03:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kushisama Ninjaponi
kushisama
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Quunsirppi » 17.04.2012 20:47

Useimmat varmasti minut tietävätkin, mutta olen Starbreeze tai vaihtoehtoisesti Quunsirppi ja olen Espoolainen brony.
Poneihin tutustuin kesällä 2011 ja jostain sieltä asti olen pyörinyt enemmän tai vähemmän mukana brony-yhteisöissä.
Harrastuksia on monia joihin lukeutuu ponien keräily, musisointi, snoukkaus, skeittaus, dataaminen ja yleinen derppailu ympäriinsä.
A mere butterfly in the storm of life~
Quunsirppi
Lord of the Strings

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 17.04.2012 22:21

Voisin itsekin tänne jotain turista.

Jotkut voivat tuntea minut myös nimillä SharkMa-san ja Ping-chan. Poneihin hurahdin kesän 2011 loppupuolella ja olen pyörinyt brony-yhteisöissä 2011 loppuvuodesta.

Muihin harrastuksiin kuuluu ohjelmointi, nettisivujen tekeminen, graafinen suunnittelu, muu dataaminen, musiikki, anime/manga sekä tanssipelaaminen.
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja Kenguru » 18.04.2012 15:46

Moro!

23-vuotias tietotekniikan insinööriopiskelija Tampereelta ilmoittautuu. Asun opiskelijasolussa yhden kämppiksen kanssa, arkipäivät kuluvat koulussa/töissä, koulutehtäviä tehdessä, irkatessa, surffatessa, leffoja ja sarjoja (tällä hetkellä Game of Thrones, Supernatural, Big Bang Theory ja tietysti MLP) katsellessa ja PC-pelejä (tällä hetkellä lähinnä Counter-Strike Source ja Star Wars The Old Republic) pelaillessa. Viikonloput lähinnä koulu- tai muiden kavereiden kanssa ryypätessä ja juhliessa (myönnän, ei kovin fiksua mutta hauskaa) ja/tai edellämainituista aktiviteeteista johtuvassa myrkytystilassa eli kansankielellä krapulassa sängyn pohjalla.

Pidän itseäni kaappibronyna. Jotkut kavereistani tietävät että seuraan sarjaa ja pidän siitä, jotkut eivät, enkä ole sitä ottanut tehtäväkseni kenellekään erikoisemmin suositella tai mainostaa. Tämä lähinnä siksi, että välttelen epämukavia sosiaalisia tilanteita joita siitä seuraisi, mutta osittain myös siksi että olen pelkuri. Tietysti jos joku kysyy jotain, niin vastaan rehellisesti.

En keräile ponileluja tai omista muutakaan ponitavaraa. Ainoat omistamani ponit ovat blindbag Rainbow Dash ja Pinkie, jotka ostin Tallinnasta taannoisen poniristeilyn aikana. Tämä siksi, etten pidä "turhasta" muovikrääsästä kämpässäni, enkä sikseen juuri mistään muustakaan tavarasta millä ei itselleni ole käyttöarvoa. Nuo Pinkie ja RD ovat kuitenkin risteilystä lähtien seisoneet tietokonepöydälläni tuijottamassa kun burgeroin koneen äärellä.

Mitäs vielä... Tulevaisuuden haaveeni on olla suuren tähtilaivan vastaava mestari-insinööri. Ja perkele jos se minusta on kiinni niin sehän myös toteutuu!
Viimeksi muokannut Kenguru päivämäärä 20.04.2012 14:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Kenguru
Varsa

ViestiKirjoittaja Great_Trixie » 19.04.2012 14:01

The name is Trixie, Great_Trixie.

Olen tällä hetkellä 19 ja asustan etelässä, suomenruotsalaisessa kaupungissa nimeltään Raasepori. Opiskelen tällä hetkellä viimeistä vuotta datanomiksi Lohjan ammattikoulussa. Soitan kitaraa ja pelaan pelejä. Eniten olen kiinnostunut retropeleistä mutta opiskelijana niitä ei paljoa ostella. Pidän myös todella paljon ScrewAttackin tuotannosta. Minut löytää aika varmasti myös irkistä samalla nickillä kuin täälläkin jos on asiaa.

Sweetie Belle on paras pone.
Once upon a time there was an ugly brony. He was so ugly that everyone got butthurt. The end.
Great_Trixie
Varsa

ViestiKirjoittaja iHawk » 20.04.2012 08:45

Juuh eli

Ponit löysin 2011 kesänä ja pian sen jälkeen se olikin menoa. Kakkoskausi oli aluillaan ja pohjoispaalun /poni/ osiosta löysin tieni #bronystate.suomi kanavalle joka mitä ilmeisimmin oltiin perustettu samana päivänä. Siellä oli ja on edelleen parhaat liveseurannat jaksoista. Myös poniradiota tuli kuunneltua koko syksy aina ekasta lähetyksestä siihen viimeiseen. Draamaa riitti ja tunnelma oli irkissäkin katossa.

Käytän tosiaan lähes joka paikassa iHawk/iHaukka nimimerkkiä ja minut saa lisäillä kaverilistoille.
Löytyy mm. steam, xfire, skype, ts3

edit. Oikeastaan ei enää kiinnosta, mutta jätän tämän silti tänne vielä.
Viimeksi muokannut iHawk päivämäärä 23.09.2014 09:53, muokattu yhteensä 1 kerran
GW2: Zet Su Bou (Seafarer's Rest)
WoT: Bluesha (EU)
Tötter Twitch MAL Steam
iHawk
Poni

ViestiKirjoittaja Kenguru » 20.04.2012 13:48

iHawk kirjoitti:Joo. Olen forever alone häiskä muoniosta, eli luultavasti suomen pohjoisin brony.. ja tästä tittelistä pidän kiinni kunnes toisin todistetaan :P

Ponit löysin viime kesänä ja pian sen jälkeen se olikin menoa. Kakkoskausi oli aluillaan ja pohjoispaalun /poni/ osiosta löysin tieni #bronystate.suomi kanavalle joka mitä ilmeisimmin oltiin perustettu samana päivänä. Siellä oli ja on edelleen parhaat liveseurannat jaksoista. Myös poniradiota tuli kuunneltua koko syksy aina ekasta lähetyksestä siihen viimeiseen. Draamaa riitti ja tunnelma oli irkissäkin katossa.

Käytän tosiaan lähes joka paikassa iHawk/iHaukka nimimerkkiä ja minut saa(pitää) lisäillä kaverilistoille.
Löytyy mm. steam, xfire, skype, ts3, mese

Täytyy nikin perusteella kysyä että onko Applen tuotteet sydäntä lähellä?
Kenguru
Varsa

Seuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset