logo

Esittele itsesi

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kuutamoturkki » 28.07.2016 11:15

Kiitos. Joo noi molemmat ficit olen lukenut tässä hiljattain ja tällä hetkellä luen kolmatta saman tekijän ficciä: Son in law of Discord :) :D Kovasti olen tykännyt niistä, koska kirjoittaja on saanut niistä kirjoitettua vähän enemmän aikuiseen makuun sopivamman tarinan ^_^
Cause you are my Daddy Discord and I am a piece of you
Kuutamoturkki
Varsa

ViestiKirjoittaja jimkolme » 28.07.2016 13:51

Tervetuloa vaan sinullekkin :3
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Yksinäinen Susi » 06.08.2016 22:48

Hei, jokaponi. Olen Yksinäinen Susi ja olen melko uusi bronina. Tutustuin My little ponyyn erään suomeksi dubatun parodian kautta ja luettuani netistä sarjan juonen, aloin kiinnostua itse jaksojen katsomisesta. Tv:tä meillä ei ole koskaan ollut, mutta löysin netistä hyvän sivuston, missä voi katsoa kaikki jaksot ilmaiseksi. Olen rakastanut poneja ensihetkestä asti enkä häpeä myöntää sitä. Tunnen myös samaistuvani moniin poneihin. Pidetään yhtä jokaponi!
Yksinäinen Susi
Varsa

ViestiKirjoittaja jimkolme » 07.08.2016 21:41

Yksinäinen Susi kirjoitti:Hei, jokaponi. Olen Yksinäinen Susi ja olen melko uusi bronina. Tutustuin My little ponyyn erään suomeksi dubatun parodian kautta ja luettuani netistä sarjan juonen, aloin kiinnostua itse jaksojen katsomisesta. Tv:tä meillä ei ole koskaan ollut, mutta löysin netistä hyvän sivuston, missä voi katsoa kaikki jaksot ilmaiseksi. Olen rakastanut poneja ensihetkestä asti enkä häpeä myöntää sitä. Tunnen myös samaistuvani moniin poneihin. Pidetään yhtä jokaponi!

Tervetuloa vaan hyppäämään sekaan :3
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja caffeine_junkie » 07.08.2016 21:54

Heimoi kaikki! Mä olen 29-vuotias yhteiskuntapolitiikan opiskelija Jyväskylästä. Aloitan nyt syksyllä maisteriohjelmassa ja vielä mä sieltä valmistunkin. Alunperin olen kotoisin Etelä-Suomesta ja aina välillä sinne takaisin halajan, vaikka on Jyväskyläkin ihana paikka.

Innostuin My Little Ponysta aika kertarysäyksellä, kun silloinen seurustelukumppani näytti pari jaksoa, sittemmin olen katsonut kaiken mitä on tullut (season 6 ep 13, oikeesti! parhautta!), ison osan jaksoista jo useaan kertaan. Melko vähän olen tehnyt muuta fanihommaa, etenkään yhteisöllistä sellaista, mutta kiinnostaa kyllä.

Kotiin sen sijaan on ilmestynyt lakanat, termari, figuureja ja muuta ponisälää ihan huolella (ja saan säännöllisesti kehuja päheästä ponipyyhkeestäni, kun ihmiset näkee sen mulla erilaisissa tapahtumissa ja saunailloissa).

Oon samalla nikillä monessa muussakin paikassa, eli minuun on saattanut törmätä internetissä (ja on realistinen mahdollisuus tunnistaa nimimerkki). Saa laittaa viestiä jos tuntuu siltä, jos vaikka asuisit itsekin Jyväskylässä. Uudet kaverit on aina jees :)
"They will know serenity."
caffeine_junkie
Varsa

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 07.08.2016 23:35

Spoiler: näytä
Yksinäinen Susi kirjoitti:Hei, jokaponi. Olen Yksinäinen Susi ja olen melko uusi bronina. Tutustuin My little ponyyn erään suomeksi dubatun parodian kautta ja luettuani netistä sarjan juonen, aloin kiinnostua itse jaksojen katsomisesta. Tv:tä meillä ei ole koskaan ollut, mutta löysin netistä hyvän sivuston, missä voi katsoa kaikki jaksot ilmaiseksi. Olen rakastanut poneja ensihetkestä asti enkä häpeä myöntää sitä. Tunnen myös samaistuvani moniin poneihin. Pidetään yhtä jokaponi!

caffeine_junkie kirjoitti:Heimoi kaikki! Mä olen 29-vuotias yhteiskuntapolitiikan opiskelija Jyväskylästä. Aloitan nyt syksyllä maisteriohjelmassa ja vielä mä sieltä valmistunkin. Alunperin olen kotoisin Etelä-Suomesta ja aina välillä sinne takaisin halajan, vaikka on Jyväskyläkin ihana paikka.

Innostuin My Little Ponysta aika kertarysäyksellä, kun silloinen seurustelukumppani näytti pari jaksoa, sittemmin olen katsonut kaiken mitä on tullut (season 6 ep 13, oikeesti! parhautta!), ison osan jaksoista jo useaan kertaan. Melko vähän olen tehnyt muuta fanihommaa, etenkään yhteisöllistä sellaista, mutta kiinnostaa kyllä.

Kotiin sen sijaan on ilmestynyt lakanat, termari, figuureja ja muuta ponisälää ihan huolella (ja saan säännöllisesti kehuja päheästä ponipyyhkeestäni, kun ihmiset näkee sen mulla erilaisissa tapahtumissa ja saunailloissa).

Oon samalla nikillä monessa muussakin paikassa, eli minuun on saattanut törmätä internetissä (ja on realistinen mahdollisuus tunnistaa nimimerkki). Saa laittaa viestiä jos tuntuu siltä, jos vaikka asuisit itsekin Jyväskylässä. Uudet kaverit on aina jees :)

Tervetuloa uusille!

Foorumi on vanhapaikka, mutta vanhetessaan paranee vain entisestään.

Nauttikaa olostanne ja pitäkää hauskaa, tämä paikka onkin täynnä vanhoja ja hyviä muistoja. Ei muuta kuin lukemaan.
Youtube kanava
Battlestations!
Instant stand up!
卍 Faschist Zerstörer 卍 — Destroy them with lazers!
TJ 0 reserviin! (14.12.2017)《Alik.》
Kuva
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 08.08.2016 01:59

Tännehän eksyy nyt pitkästä aikaa tyyppejä :3
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Miinus » 08.08.2016 13:29

Tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti viihdytte. Hiljaista on foorumilla ollut, mutta aina on kiva nähdä uutta porukkaa. TwT
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja DarkestNight » 20.09.2016 01:36

Terve, oin DarkestNight, hieman masentunut tyyppi joka alkoi kattoa poneja saadakseen jotain sisältöä elämään.
Oon aina ollu huono ihmisten kaa, mut ponit sai asiat parempaan päin. Nyt pystyn tekeen juttui taas paremmin.

Tykkään mustiikasta ja erilaisista oudoista jutuista aina Cthulhusta Sombraan.

Lempiponi on Sombra ja Pinkie kun se aina yrittää ilahduttaa muita. Sombra koska se tekee niinku haluaa ja sillä on outoja voimia
Elämä on vittujen elämä
DarkestNight
Varsa

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 20.09.2016 07:46

DarkestNight kirjoitti:Terve, oin DarkestNight, hieman masentunut tyyppi joka alkoi kattoa poneja saadakseen jotain sisältöä elämään.
Oon aina ollu huono ihmisten kaa, mut ponit sai asiat parempaan päin. Nyt pystyn tekeen juttui taas paremmin.

Tykkään mustiikasta ja erilaisista oudoista jutuista aina Cthulhusta Sombraan.

Lempiponi on Sombra ja Pinkie kun se aina yrittää ilahduttaa muita. Sombra koska se tekee niinku haluaa ja sillä on outoja voimia

Tervetuloa uudelle kasvolle kyseiselle foorumille!

Täällä foorumilla meillä on ollut pitkä historia kaikki hyvinneen muistojeen ponituksiin liittyen. Jopa tämän paikan vanhetessaan saada lähes aina uutta toimintaa mahdollisien uusien käyttäjien tuloa.

Vielä kerran tervetuloa keskustelemaan ja lukemaan kaikenlaisia poneihin liittyviä asioita! :D
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset