logo

Esittele itsesi

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Glitchy » 17.12.2015 16:21

jimkolme kirjoitti:Kaippa tänne taas jokunen uusi eksynyt, tervetuloa vaan. Tän foorumin parhaat ajat on kyllä takanapäin, yksi syy varmasti niin monen aktiivisimman käyttäjän ponituksen lopettaminen ja fandomista lähteminen. Kiitos 2012-2013 ajat. Itse nyt jumitan täällä ainakin vielä :D

Samaistun tähän voimalla, liekki on sammumassa pikkuhiljaa.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 17.12.2015 21:36

no en tiiä kyl kait tänne uusii käyttäjii tulee lisää pikkuhiljaa. jengi tuntuu olevan turhan kiireist, mut kyl tää täs vilkastuu ku vaa päästää vauhtiin. >:)
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 17.12.2015 21:42

Glitchy kirjoitti:Samaistun tähän voimalla, liekki on sammumassa pikkuhiljaa.

''Tappiomielialaa lietsovia huhuja! Armeijamme etenee helsinkiin kahdessa viikossa!''
Egmont Kustannus - Talvisodan korkeajännitys 2001

Tervehdys tosiaan uudemmille käyttäjille, tervetuloa forkalle pörräämään! XD
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Fose » 06.01.2016 21:01

jimkolme kirjoitti:Kaippa tänne taas jokunen uusi eksynyt, tervetuloa vaan. Tän foorumin parhaat ajat on kyllä takanapäin, yksi syy varmasti niin monen aktiivisimman käyttäjän ponituksen lopettaminen ja fandomista lähteminen. Kiitos 2012-2013 ajat. Itse nyt jumitan täällä ainakin vielä :D

Eiks tää johdukkaan siitä että jengi on liottanu aivojaan beerussa niin paljon, että käyttäjätunnukset forkalle on päässy unohtumaan ? ;o
[1:03] jove: no ehkä oot liian terävä että sua ymmärrettäis
Fose
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Rooster » 08.01.2016 15:45

Totah, pitäiskö sitä tehdä uusi esittely, kun tuntuu siltä, et olen muuttunut HIRVEÄSTI viime esittelystä. Ei se varmaankaan haittaisit, saat lukea, jos välttämättä haluat aloittaa stalkkaamisen. @w@

Juu siis tota... tänne foorumille kirjoittelee 11-vuotias tyttö Hollolasta, älkää tuomitko käykö?!
Kutsun itseäni bronyksi ja pidän enemmän siitä nimityksestä, kuin pegasisteristä. Koska olen enemmän poikamainen, pssttt... Tosin, muo saa nimittää miksikä tahansa, koska kavereiden keskuudessa olen nimitetty Villisiaksi, naurakaa vain. XD

Sanotaanko, että olen enempi furry, kuin brony. Sillä... joskus ponihomotus on hyvin häiritsevää. Älkää loukkaantuko, tuo ponihomo- sana on kiva. Myönnän itseni myös ponihomoksi. :brohoof1: Mutta, mutta täysi brony löytyy sisältäni, vaikka pelkään näyttää sitä... Luokkalaiseni nimittäin kiusaavat minua ernuudestani (erilainen nuori), joten yritän pitää matalaa profiilia bronynä ja furryna.

KIITOS!Toivon ettei kukaan loukkaantunut...
Kuva
DevianartSkype:YeolingDA

I'm sorry for everything i have done.
I'm sorry to almost everyone. But one thing i won't be sorry, sir or ma'am.
I will not be sorry, for who i am.
'Cause i'm a BRONY, and that's what i'll be. A lover and fan of MLP
Rooster
Varsa

ViestiKirjoittaja Hentosiipi » 09.01.2016 21:48

Hei kaikille Bronyille, olen 25 vuotias, asun Porissa sekä Valmistuin vuonna 2015 Insinööriksi , mutta olen tällä hetkellä työttömänä, kulutan aikaani pelaamalla selainpohjaisia clickkereitä, tällä hetkellä menossa Clicker Heroes, ja mitä tuossa tulee käytyä kitaraa soitettua, nyt olen tässä 2016 vuoden alussa aloittanut käymään kuntosalilla kun haluan pitää lihaskunnostani hyvää huolta. :P

pidän myös jonkin verran leipomisesta, videopeleistä seuraan myös jonkin verran animea,ja Japanin kielen poiskelu kiinnostasi,olen kuitenkin aikamoinen herkkis,jos vertaisinn luonnettani poneihin, niin ehkä Fluttershy olisi lähimpänä, koska olen aika arka sekä pidän eläimistä puhun aika hiljaa se on minun luonnollinen puheääneni. :(

taitaa olla aika ponimaisia juttuja :ponies
Hentosiipi
Varsa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 09.01.2016 22:41

Welcome to heard Hentosiipi :brohoof1:
jos käytät sypeä niin poimi minut kun haluat tahi ehdit(wulffin84)
Saat viimestä infoa kuten maaliskuun tulevasta legendaarisesta o2 eli happimiittistä ja muistakin bronymiiteistä myös.
En pakota siis pomimaan sypeen, halusin vain ehdotaa ^_^
Joka conista pitää ostaa aina jotain ponia, Kosucon 18.10.2015
Ei aamu ilman ponia <3
Joka conissa saa halata wulffinia :3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Rooster » 09.01.2016 22:53

Hentosiipi kirjoitti:Hei kaikille Bronyille, olen 25 vuotias, asun Porissa sekä Valmistuin vuonna 2015 Insinööriksi , mutta olen tällä hetkellä työttömänä, kulutan aikaani pelaamalla selainpohjaisia clickkereitä, tällä hetkellä menossa Clicker Heroes, ja mitä tuossa tulee käytyä kitaraa soitettua, nyt olen tässä 2016 vuoden alussa aloittanut käymään kuntosalilla kun haluan pitää lihaskunnostani hyvää huolta. :P

pidän myös jonkin verran leipomisesta, videopeleistä seuraan myös jonkin verran animea,ja Japanin kielen poiskelu kiinnostasi,olen kuitenkin aikamoinen herkkis,jos vertaisinn luonnettani poneihin, niin ehkä Fluttershy olisi lähimpänä, koska olen aika arka sekä pidän eläimistä puhun aika hiljaa se on minun luonnollinen puheääneni. :(

Hail hail! Ihan vain Brohoof siulle. :brohoof1:

Mukavaa nähdä lisää bronyja, vaikka tää paikka onki hieman kuolleempi, kuin se oli silloin joskus. KYLLÄ MÄKIN NÄISTÄ AJOISTA TIEDÄN, VAIKKA EN SILLOIN VIELÄ OLLUT TÄÄLLÄ! XD

Mutta tervetulloo, luo uusia ystäviä ja, miuun saa tutustuu yksityisellä ja ihan skypelläki. YeolingDA
Kuva
DevianartSkype:YeolingDA

I'm sorry for everything i have done.
I'm sorry to almost everyone. But one thing i won't be sorry, sir or ma'am.
I will not be sorry, for who i am.
'Cause i'm a BRONY, and that's what i'll be. A lover and fan of MLP
Rooster
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.01.2016 01:45

Hentosiipi kirjoitti:Hei kaikille Bronyille, olen 25 vuotias, asun Porissa sekä Valmistuin vuonna 2015 Insinööriksi , mutta olen tällä hetkellä työttömänä, kulutan aikaani pelaamalla selainpohjaisia clickkereitä, tällä hetkellä menossa Clicker Heroes, ja mitä tuossa tulee käytyä kitaraa soitettua, nyt olen tässä 2016 vuoden alussa aloittanut käymään kuntosalilla kun haluan pitää lihaskunnostani hyvää huolta. :P

Nyt tänne sitten alkaa ilmaantua porilaisia, kun meikäläinen on muuttanut pois sieltä :D Tervetuloa kuitenkin foorumille, toivottavasti viihdyt!
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Hentosiipi » 11.01.2016 22:22

Illuusia kirjoitti:Nyt tänne sitten alkaa ilmaantua porilaisia, kun meikäläinen on muuttanut pois sieltä :D Tervetuloa kuitenkin foorumille, toivottavasti viihdyt!

Kiitos, on mukavaa, kun täällä on ihmisiä jotka jotka fanittaa pikkuponeja, sanoit muuttaneesi Turkuun luulisin että siellä on ehkä enemmän näitä mahdollisuuksia hankkia poni -pehmoleluja ja sen sellaisia poni fanituotteitta,kiitos että minut otettiin vastaan, toivottavasti sinullakin Illuusia on tulevaisuudessakin viihtyisää tällä forumilla

Ystävällisin terveisin
Hentosiipi
Hentosiipi
Varsa

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset