logo

Esittele itsesi

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.01.2016 08:16

Hentosiipi kirjoitti:
Illuusia kirjoitti:Nyt tänne sitten alkaa ilmaantua porilaisia, kun meikäläinen on muuttanut pois sieltä :D Tervetuloa kuitenkin foorumille, toivottavasti viihdyt!

Kiitos, on mukavaa, kun täällä on ihmisiä jotka jotka fanittaa pikkuponeja, sanoit muuttaneesi Turkuun luulisin että siellä on ehkä enemmän näitä mahdollisuuksia hankkia poni -pehmoleluja ja sen sellaisia poni fanituotteitta,kiitos että minut otettiin vastaan, toivottavasti sinullakin Illuusia on tulevaisuudessakin viihtyisää tällä forumilla

Ystävällisin terveisin
Hentosiipi

Turussa tosiaan löytyy ponitavaraa kaupoista helpommin, kuin Porista. Lelukauppavalikoimakin on laajempi, ja täältähän löytyy esimerkiksi valtavan kokoinen Toys r us, jossa ainakin viime käynnillä oli MLP-pussilakanoitakin. Myös muita ponifandomilaisia täällä päin on enemmän, kuin Porissa.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Routis » 14.01.2016 23:11

Tervehdys kaikille u3u
Tääl kirjotteleepi tämmöne Pirkanmaalta kotosin oleva vekkuli bronynuorukainen. En vielä aivan kauheesti ole mlp:tä kahtonu, mutta tähän mennessä oon tykänny enite Applejackist ja Rainbow Dashista (Tuntuvat nuo kaksi aika monen lempparit olevan?). Karatee on tullu harrastettuu neljä ja puol vuotta ja tykkään myös kovasti piirrellä ja kirjoitella :3

Ai niin, turriforkalla kuljen Ranky Fangina, josko joku täält tunnistais :D
Routis
Varsa

ViestiKirjoittaja Miinus » 15.01.2016 07:05

Routis kirjoitti:Ai niin, turriforkalla kuljen Ranky Fangina, josko joku täält tunnistais :D

Minä tunnistan, vaikka melko vähän tuolla foorumilla pyörin. >u>
Anyways, tervetuloa, toivottavasti viihdyt tälläkin foorumilla!
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja DashCam » 15.01.2016 11:29

Routis kirjoitti:Ai niin, turriforkalla kuljen Ranky Fangina, josko joku täält tunnistais :D

On tuttu nick siltä puolelta, tervetuloa tännekin vaikka tää foorumi onkin aika hiljainen viima aikoina ollut ^_^
"Bensalla pestään pensselit ja dieselillä tehään voimaa"
DashCam
Pegasos

ViestiKirjoittaja Titiuu » 28.01.2016 19:49

Piti nyt tännekkin vihdoin ja viimein ittensä kirjata. Eli moi vaan kaikille, täällä Titiuu kirjoittaa. Olen -94 syntynyt brony/pegasister Helsingistä, mutta varmaan vaikutan ainakin 5 vuotta nuoremmalta... No näillä mennään. MLPtä oon katsonut vuodesta 2011 ja ehdottomasti Pinkie Pie on lemppari hahmo. Aluksi en tajunnut poneja ollenkaan, olivat mielestäni rumia ja niitä oli JOKA PAIKASSA. Onneksi kuitenkin tsekkasin nämä karamelli ufot.

MLP:FiMin katsomisen lisäksi piirrän poneja joka hemmetin päivä (kill me) ja välillä muokkaan niistä typeriä videoita typerään musiikkiin liitettynä. Muutama kaupan figu on myös tullut muokattua enemmän esikuvaansa muistuttamaan mutta koska olen melko taidoton niin tämä jäi vain harjan ja hännän leikkelyyn ja muotoiluun. Enää en mitään poni kamaa jaksa ostaa ellei jotain oikeasti kiinnostavaa tule eteen.

Mitäs muuta... piirtämistä siis tosiaan harrastan mutta lähinnä piirrän poneja. Joskus oikeita eläimiäkin. Tietokoneella ja ipadilla vietän liikaa aikaa, joskus myös ulkona koska koira. Ponin lisäksi katson Disneytä, Gravity Fallsia ja ehkä satunnaisesti animea. Tykkään pelata sonicia ja muita lapsuuden nostalgia pelejä, kauhupelejä, joitain rpg maker pelei ym.
Onhan tämä foorumi vielä aktiivinen? ?_?
Viimeksi muokannut Titiuu päivämäärä 28.01.2016 21:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Titiuu
Varsa

ViestiKirjoittaja Miinus » 28.01.2016 20:17

Tervetuloa Titiuu! Pinkie on myös oma suosikkini, joten arvostan kovasti. :D Piirtäminen on myös todella jees, piirtäjiä ei ole nimittäin koskaan liikaa. Also Gravity Falls on aivan mahtava sarja, joten propsit siitäkin! Kyllä tämäkin foorumi vielä jotenkuten hengissä taitaa olla, vaikkei ihan niin aktiivinen kuin muutama vuosi sitten.

Tervetuloa vielä, toivottavasti viihdyt! ✿
Viimeksi muokannut Miinus päivämäärä 28.01.2016 20:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja Titiuu » 28.01.2016 20:50

Kiitos Miinus! :)

Toivottavasti foorumin aktiivisuus taso nousee vielä, itse en varmaan valitettavasti (?) siihen tule paljon vaikuttamaan...
Titiuu
Varsa

ViestiKirjoittaja Hentosiipi » 26.03.2016 09:53

Tervetuloa Titiuu,Brony - Foorumille ,pahoitteluni että olen hieman myöhääs tervetulon toivotuksen suhteen, :D ,Toivottavasti viihdyt täällä, kiva päätit liittyä että pääsit mukaan keskustelemaan, Ikimuistoisia foorumihetkiä

Toivottaa:
Hentosiipi
Hentosiipi
Varsa

ViestiKirjoittaja DanceMagic » 10.04.2016 16:38

Kaippa sitä on pakko. Eli oon DanceMagic pegasister Raahesta. Poneihi rakastuin vuonna 2012 eli ala asteella. Muokkaan poneihin liittyviä kuvia ja teen musiikki videoita youtubehen. Instagramissa on se 27.5K seuraajia ja youtubessa 1.4K tilaajia :wub: jos kiinnostaa mun Instagram se on DanceMagic
DanceMagic
Varsa

ViestiKirjoittaja kurkku » 10.04.2016 20:08

DanceMagic kirjoitti:Kaippa sitä on pakko. Eli oon DanceMagic pegasister Raahesta. Poneihi rakastuin vuonna 2012 eli ala asteella. Muokkaan poneihin liittyviä kuvia ja teen musiikki videoita youtubehen. Instagramissa on se 27.5K seuraajia ja youtubessa 1.4K tilaajia :wub: jos kiinnostaa mun Instagram se on DanceMagic

Tervetuloa vaan foorumille ^_^
kurkku
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset