logo

Esittele itsesi

Esittele itsesi täällä! Täällä voit myös esittää kysymyksiä ja ehdotuksia.

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Miinus » 10.04.2016 20:35

Tervetuloa foorumille, DanceMagic! Toivottavasti viihdyt.
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 11.04.2016 18:18

Pitkästä aikaa uusia :3 Tervetuloa!
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja tomoko » 17.04.2016 03:51

Moi kiakki bronyt ja pegasisterit! /)
Olen 14-vuotias brony etelästä. Mun suosikki ponit on rarity ja rainbowdash ja vinylscratch. Mä oon tosi ujo ja hiljainen. En oo koskaan käynyt miiteissä eikä mulla oo mitään poni tavaraa kun en uskalla ostaa mitään z_z .
tomoko
Varsa

ViestiKirjoittaja Hentosiipi » 03.05.2016 01:44

Moi kiakki bronyt ja pegasisterit! /)
Olen 14-vuotias brony etelästä. Mun suosikki ponit on rarity ja rainbowdash ja vinylscratch. Mä oon tosi ujo ja hiljainen. En oo koskaan käynyt miiteissä eikä mulla oo mitään poni tavaraa kun en uskalla ostaa mitään z_z .

Tervetuloa foorumille tomoko,ehkä täällä sinun on helpompi keskustella foorumilla kirjoittaen tänne Brony sivustolle,se on kitenkin mukava juttu että pätit liittyä foorumillle, kerroit että olet tosi ujo ja hiljainen, olen itsekkin melko arka sosiaalisissa tilanteissa,mutta saatat löytää itsestäsi uusia henkisia voimavaroja joita et huomannut aiemmin yhdestä parhaassa ystävässäsi nimittäin sinussa tomoko ,näistä miiteistä,kerroit ettet ole käynyt niissä en itsekkään oikein tiedä mitä ne ovat en ole itse koskaaan uskaltanut käydä yhdessäkään sellaisessa,tämä foorumi on turvallinen paikka keskustella poneista toivottavasti viihdyt täällä. ^_^

Ysävällisin Terveisin
Hentosiipi >.<
Hentosiipi
Varsa

ViestiKirjoittaja Lynkkis » 20.07.2016 14:11

Moro,

olen 16-vuotias brony Itä-Suomesta (Kuopio) ja MLP on oikeestaan parhautta.
Netissä tulee varmaan liikaakiin roikuttua, pelaten ja paskapostaten jne.
Yritän olla avoin ja tällee. Muitakin poni-faneja olisi mukava tuntea. Siis suomalaisia ^_^
Vaikuttaa ihan mukavalta tämä foorumi

Jos kiinnostaa jutella niin mikäs siinä :3
Twitter
(Tähän vielä pitää jotain miettiä :3)
Lynkkis
Varsa

ViestiKirjoittaja Silverhill » 20.07.2016 20:18

^Tervepä tuloa vaan tähän poppooseen.
Tällä hetkellä, varsinkin kesän korvilla, on kyllä hiukka hiljasta, mutta mikäli vaan uskaltaudut heittämään viestiä tähän paikkaan niin eiköhän sitä jotain keskustelua saata ohimennen syntyä.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 20.07.2016 20:43

Tervetuloa, sääli kun foorumi on hiljenemään päin.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Scuta » 22.07.2016 22:06

Terveppätuloa mutta joo yhdyn jimin mielipiteeseen että melko hiljais eloa täälä tuppaa olemaan atm.
~~I have my wings i wear this crown i am Princess this is true~~
Scuta
Varsa

ViestiKirjoittaja Kuutamoturkki » 27.07.2016 00:58

Moikka vaan! Oon uusi täällä, vaikka ponit ovat olleet jotain 3v minulle tuttuja xD Eli siis olen 23v nainen/kummajainen ja tykkään Mlp:stä. Tykkään myös animaatioleffoista, Disneystä, Soturikissoista, Ginga-sarjasta. Siinä nuo tärkeimmät. Niiden lisäksi musiikki on minulle tärkeää ja Kuuntelen kaikkea laidasta laitaan. Soitan poikkihuilua ja opettelen myös panhuilun soittoa. Tykkään lukea Mlp aiheisia ficcejä ja muitakin ficcejä. Suosikkihahmoja on mm. Fluttershy (ehkä samaistun hahmoon hieman) Discord ja Pinkie pie. Tykkään myös Octaviasta, Derpystä ja Screwballista ( Fan fiction hahmo)
Cause you are my Daddy Discord and I am a piece of you
Kuutamoturkki
Varsa

ViestiKirjoittaja Scuta » 27.07.2016 23:08

Tervetuloa laumaan :brohoof1:
jos Screwball on tuttu niin voinko olettaa että Bride ja Daughter of Discord on tuttuja (DisneyFanatic2364) tuotoksia :D

Kuutamoturkki kirjoitti:Moikka vaan! Oon uusi täällä, vaikka ponit ovat olleet jotain 3v minulle tuttuja xD Eli siis olen 23v nainen/kummajainen ja tykkään Mlp:stä. Tykkään myös animaatioleffoista, Disneystä, Soturikissoista, Ginga-sarjasta. Siinä nuo tärkeimmät. Niiden lisäksi musiikki on minulle tärkeää ja Kuuntelen kaikkea laidasta laitaan. Soitan poikkihuilua ja opettelen myös panhuilun soittoa. Tykkään lukea Mlp aiheisia ficcejä ja muitakin ficcejä. Suosikkihahmoja on mm. Fluttershy (ehkä samaistun hahmoon hieman) Discord ja Pinkie pie. Tykkään myös Octaviasta, Derpystä ja Screwballista ( Fan fiction hahmo)
~~I have my wings i wear this crown i am Princess this is true~~
Scuta
Varsa

EdellinenSeuraava

Paluu Esittelyt, Ilmoitukset ja ehdotukset