logo

Jos joku haluaa aloittaa uuden RPG:n

Jos joku haluaa aloittaa uuden RPG:n

ViestiKirjoittaja Droxtor » 02.07.2012 16:22

Eli jos joku haluaa aloittaa uuden RPG:n voisi ilmoittaa sen tässä viestissä. :)
Droxtor
ServuPoni

Re: Jos joku haluaa aloittaa uuden RPG:n

ViestiKirjoittaja Lurkenstein » 02.07.2012 21:55

En oo ropetus miehiä enkä aio aloittaa ropetusta mutta tämän alafoorumin nimen typo kannattaisi kuitenkin korjata
Lurkenstein
Varsa

ViestiKirjoittaja Droxtor » 02.07.2012 21:59

Lurkenstein kirjoitti:En oo ropetus miehiä enkä aio aloittaa ropetusta mutta tämän alafoorumin nimen typo kannattaisi kuitenkin korjata

done
Droxtor
ServuPoni

ViestiKirjoittaja Lil' Yuri » 01.08.2013 22:31

Mulla olisi suunnitelmissa aloitella roolipeliä :3 jos tää sopisi
i lost my shoe. * dean sighs*
Lil' Yuri
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 01.08.2013 23:20

Droxtor kirjoitti:Eli jos joku haluaa aloittaa uuden RPG:n voisi ilmoittaa sen tässä viestissä. :)

Ropettajana kiinnostukseni heräsi.
Millaisesta setistä olisi kyse? Olisiko ropena "Ponyville" tyylinen, pelaajien itsensä luoma tarina, jota luodaan hiljalleen, vähän kuin romaania monesta näkökulmasta? Vaikka minulla on jo yksi rope alla, saattaisin olla kiinnostunut osallistumaan tähän.

Vai onko kyseessä pelinjohtajan vetämä rope, jossa pelaajilla on jonkin sortin tavoite (esim luolasta ulos löytäminen, arvoituksen ratkaisu yms)? Tuollainen pelinjohtajan vetämä rope olisi suunnitteilla http://forums.brony.fi/viewtopic.php?f=20&t=1520 ketjussa, tosin päääännöistä ja muusta ei vielä ole päästy yksimielisyyteen.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 01.08.2013 23:26

Lil' Yuri kirjoitti:Mulla olisi suunnitelmissa aloitella roolipeliä :3 jos tää sopisi

Samat sanat kuin Twli, eli minkätyyppinen? Olen kiinnostunut kaikista ropeista, joten anna tulla :3 Vai tarkoitatko, että ajattelit liittyä Ponyvillen kastiin? Aina voi kaiken ymmärtää ja sanoa väärin, niin jätän tämän vain thänän... (jotta saan egobuffia siitä, että tulkitsin viestin jollakin tas´valla oikein)

Pistän muuten siitä uudesta ropesta, Mansion of Great Terror and Dramasta (nimi WIP), niin jotain huomenna, mikäli ehdin. Korispelejä' pommitrettu tämä loppuviikko, joten aktiivisuuteni tulee olemaan vastaavaa :/
Sano vaan TG Säästää hermoja ja ihmishenkiä.
#WalderFreyDidNothingWrong
TGWWMLP
Poni

ViestiKirjoittaja Lil' Yuri » 01.08.2013 23:36

Nimi on vielä työn alla, mutta suunnitelmissa oli sellainen roolipeli, jossa elellään ihan tavallista ponien elämää sun muuta, mutta kun eräs prinsessa twilightia avustava yksisarvinen kirjastossa käyttää väärää loitsua, tapahtuu jotain kohtalokasta jokaponille (en vielä ole keksinyt mitä, sillä juoni edelleen hionnassa)

jos on kliseisnen muiden mielestä, voin toki muokata owo
i lost my shoe. * dean sighs*
Lil' Yuri
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 01.08.2013 23:56

Lil' Yuri kirjoitti:Nimi on vielä työn alla, mutta suunnitelmissa oli sellainen roolipeli, jossa elellään ihan tavallista ponien elämää sun muuta, mutta kun eräs prinsessa twilightia avustava yksisarvinen kirjastossa käyttää väärää loitsua, tapahtuu jotain kohtalokasta jokaponille (en vielä ole keksinyt mitä, sillä juoni edelleen hionnassa)

jos on kliseisnen muiden mielestä, voin toki muokata owo

Eli mikäli sillä on tarina, se loppuu siis joskus vai onko se limitless eli loputon? Suunnittelemmeko hahmomme itse vai pyöritätkö sinäkin ne? Oletko GM ja osallistuuko GM peliin vai onko hän kertoja?

Sori, kauheen hyökkääviä kysymyksiä, mutta vastaukset saa olla samaa luokkaa :D Älä pelästy, minä vain haluan saada tietoa >:) Knowledge is dear friend...
TGWWMLP
Poni

ViestiKirjoittaja Terppa » 03.08.2013 12:49

Huu, itsekin voisin olla kiinnostunut ropettelemaan. Ois ihan eka kerta poneilla >.>

Jäänpä siis oottelemaan tarkempia tietoja
Terppa
Varsa

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 03.08.2013 15:32

Terppa kirjoitti:Huu, itsekin voisin olla kiinnostunut ropettelemaan. Ois ihan eka kerta poneilla >.>

Jäänpä siis oottelemaan tarkempia tietoja

Tervetuloa vain mukaan! Poneilla on ihan helppo pelata, niiden liikkeitä ja eleitä itse ainakin mietin enemmän kuin ihmisten, mutta minä paljoa ole ropettanut. Pitäisi kai myöntää, että Ponyville on 3. rope, jossa olen ollut mukana ja ensimmäinen, joka on pysynyt elossa kauemin kuin kuukauden :P

Mutta tosiaankin, tuohon Mansion on Great Great Terroriin, taidan suunnitella kaikille pelaajille etukäteeen hahmot, jotta voin suunnitella vedenpitävät taustat hahmoille. Hahmoille itse suunnittelen kaiken muun, paitsi persoonallisuuden, jonka pelaaja saa itse päättä. Annan kuitenkin hieman vinkkiä, millaiseksi olen hänet suunnitellut. Olen todella pahoillani niille, jotka ehtivät jo upouuden hahmon väsätä tätä peliä varten, älkää kuitenkaan heittäkö sitä hukkaan; voit käyttää niitä toisissa ropeissa taikka tarjota minulla NPCiksi :)

Minulla on myös sellainen kutina, että tytöt ei halua pelata pojilla, taikka päinvastoin (itselleni ihan sama), joten pitäisi varmaan tässä viikon sisään tunkea jonkinlainen esittelyposti. Pelaajien maksimimäärä olisi varmaan 8, vähintään 6, jotta pystyn kertomaan tarinan helposti eikä paikat käy ahtaiksi.
TGWWMLP
Poni

Seuraava

Paluu Keskustelua RPG:stä