logo

Uusi rope?

Uusi rope?

ViestiKirjoittaja Jalle » 24.07.2013 00:36

Haluaisin vähän jännitystä poniropettamiseen Ponyville-ropen lisäksi, joten ehdottaisin esim. että toisessa ropessa hahmot menisivät johonkun hylättyyn / riivattuun yms. kartanoon porukalla vaikka ottamaan selvää, miksi se on hylätty tai jotain muuta vastaavaa. Miltäs tällainen kuulostaisi?

Ps. Laitoin siksi omaksi topiciksi tämän ehdotuksen, että ei sekoitettaisi Ponyville-ropen keskusteluja tämän kanssa keskenään.
Ava C Jalle
Jalle
Pegasos

Re: Uusi rope?

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 24.07.2013 01:23

Juu käyhän tuo, pitänee kai vain tehdä uudet hahmot, ettei jauheta noilla samoilla. Kantsii sitten suunnitella ropen "tarina" kunnolla, koska alue on sen verran pieni, ellei kartano oli kohtuullisen iso. Voisi muuten olla hyvä, että GameMaster eli vetäjä suunnittelisi huoneet ja niin edespäin valmiiksi. Mikäli tuo ei ketään kiinnosta, voin tietty tehdä sen. Mutta ottaen huomioon, että meitä on neljä taiteellista ponia, niin tämän voisi tehdä vaikka vuorotellen. Kuva on paras selitys, am I right?

Tässä kirjoitteassa ajattelin, että voin olla GM, josset se itse halua Jalle olla :3 Voisin ainakin aina väliin tunkea jtn tilannekuvaa, esim. joku vetää vivusta, jtn dramaattista tapahtuu, suutelu (:3) ja muuta tuollaista, tiedättehän?

Tietty tuosta Aika ennen Tätä Päivää ropesta voisi tehdä rebootin, mulla oli siihen jo pahis ja pienenmuotoinen juoni valmiina...

Toivottavasti ei tuo vanha ropsu kuitenkaan kuole alta, se voi tietysti olla tylsä, kun siinä ei ole oikeastaan mitään juonta :/ Mutta voidaan vaikka yhdessä keksiä siihen jtn tapahtumaa, jossa kiinnostaa...

P.S: Jalle, ihanaa että olet takaisin :3 Tervetuloa!
Sano vaan TG Säästää hermoja ja ihmishenkiä.
#WalderFreyDidNothingWrong
TGWWMLP
Poni

ViestiKirjoittaja Jalle » 24.07.2013 01:30

Näinpä, uudet hahmot olisi paras tuota varten, etenkin, kun Ponyville on vähän sellainen 'normaalia elämää'-tyylinen rope, jossa voin altteriani käyttää, niin jollain aivan uudella hahmolla myös syvien suhteiden luominen muihin hahmoihin onnistuisi paremmin ~ Ja joo, pidetään kumpikin peli tasapainossa / elossa, mutta jos tyyliin odottelee muiden vastauksia toisessa pelissä, niin seuraavassa saattaakin olla pian jo hyvä väli omalle vastaukselle ^u^

Mie itse en ole mikään paras GM, mutta voin auttaa alueen suunnittelussa ~
Ava C Jalle
Jalle
Pegasos

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 24.07.2013 01:41

Jalle kirjoitti:myös syvien suhteiden luominen muihin hahmoihin

Oh you, lusty mare >:3 Ja eikai siitä mitään haittaa ole, jos siinä ropsussa johonkin menee ja rakastuu? Mutta todellakin, itsellä oleva hahmo Ponyvillessä ei ole oma altterini, ottaa vähän päähän etten pistänyt sitä sinne. Curl on tylsä hahmo IMO, mutta tähän ropeen tekisin varmasti paljon mielenkiintoisemman hahmon, ei mitään generistä herrasmiestä.

Tosiaankin, jos ei kukaan muu hermanni halua GMätä, mikä on järkyttävän helppoa vaikka siihen lisäisi nuo GMän neutraalit tapahtumaviestit. GM voisi myös heittää nopat, mutta tämä hidastaisi peliä. Damn, tätä peliä pitää kunnolla suunnitella. Itekkin mietin uutta ropea, mutten keksinyt mitään muuta kun jtn keksiaikasta (FYI tuo oli tarkoituksellinen kirjoitusvirhe) taikka post-apolyptic meininkistä. Voihan nuistakin sitten joskus tehdä oman ropen, kun on aikaa ja kiinnostusta porukalla enemmän.

Kannattaa kuitenkin nyt odotella, että muut maket herää ennenkuin lyödään naula seinään :)
Sano vaan TG Säästää hermoja ja ihmishenkiä.
#WalderFreyDidNothingWrong
TGWWMLP
Poni

ViestiKirjoittaja Aveline » 24.07.2013 13:39

En osaa oikeen sanoa vielä juuta enkä jaata tähän asiaan. Idea vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta irl-asioiden johdosta meinaa jo toi toinen rope jäädä vähän sivummalle. Periaatteessa mulla olis hahmo jonka voisin tänne ropeen heittää... Tosin se on tällä hetkellä varsa, mutta sitä pientä tuunausta voi siihenkin hahmoon tehdä jos päätän lähtee tähän messiin.

Eli... Haluaisin ensin tietää vähän tarkemmin mitä tästä tulee ennen kuin teen mun päätöksen. c:
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 24.07.2013 14:56

Oon seuraillut tovin tätä keskustelua, ja kannan nyt itsekin korteni kekoon.

Uusi rope olisi ihan mielenkiintoinen idea, koska haluaisin päästä pelaamaan myös muillakin hahmoilla, kuin Illuusialla, ja mielellään vähän toiminnallisempaan roolipeliin. Myös ennalta sovittu suuripiirteinen juoni ja ympäristö olisivat hyvät. Kuitenkin pelkään, että tuo Ponyville-rp autioituisi tämän uuden myötä, kun aktiivisuus nyt ei tunnu riittävän kunnolla monella henkilöllä edes tuohon yhteen. Toisaaltahan tämä toinen takaisi sen, että melkeinpä aina olisi joku roolipeli, johon pääsisi halutessaan vuoroa laittamaan, eikä täytyisi viikkokausia odotella omaa vuoroaan.

Itse jään seurailemaan, mitä tästä tulee, mutta olisin kiinnostunut.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja SamuelHartles » 24.07.2013 15:19

If it occurs I can take part. Are new characters a must?
It hurts to remain silent, but unleashing my deepest thoughts and desires would risk too much and probably get me locked up.
SamuelHartles
Poni

ViestiKirjoittaja Jalle » 24.07.2013 15:54

SamuelHartles kirjoitti:Are new characters a must?

Ei tarvitse olla uusi hahmo, eli jos vaikka Ponyvillessä olevaa hahmoansa haluaa käyttää, niin siitä vain. ^^
Ava C Jalle
Jalle
Pegasos

ViestiKirjoittaja Illuusia » 24.07.2013 21:04

Oon tässä tämän päivän suunnitellut itselleni toista hahmoa, ulkonäkö ja Pony Creator -versio olis nyt valmiina, mutta haluan vielä piirtää tuon itse ja miettiä persoonallisuutta tarkemmin.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Twili » 24.07.2013 21:44

Jaa uusi rope random encounttereilla ja muulla kivalla? Kuulostaa hyvältä, sillä minua ei haittaa, vaikka olisi kaksi ropea alla samaan aikaan. Pitää tosin miettiä, käytänkö Dustya, vai luonko uuden OC:n tätä varten. Annan idealle vihreää valoa, ja kerron myöhemmin, teenkö uuden hahmon, vai mennäänkö vanhalla.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Seuraava

Paluu Keskustelua RPG:stä