logo

Kiinnostusta uuteen RPG tarinaan?

Re: Kiinnostusta uuteen RPG tarinaan?

ViestiKirjoittaja Brightstarpony » 24.09.2014 20:32

NordicBrony kirjoitti:Musta tuntuu siltä että voisin aloittaa ropen...

Same here =)
"Kiitos AkkiV:lle tästä avatar kuvasta :)"
Brightstarpony
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Harmonae » 25.09.2014 06:02

Vieläkin, voin toimia vaikka pelinjohtajana kun kerran TG katosi :D Joten onko meillä innokkaita?

Tosin kirjoitin jo oman aloitusviestin tonne Ponyvilleen (on BTW eka ropetusviesti :3), eikä kyllä millään haluais, että se kuolee... :|
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Harmonae » 02.10.2014 11:19

Anybody? Kukaan? Missään? Milloinkaan? Mitenkään? Anypony?

Kyllä mä oon mukana, ja näyttää näitä innokkaita riittävän. Kukaan ei vaan edistä asiaa. Voin siis olla GM, mutta jos joku vaikka auttais ja kertois että mitä kaikkea GM tekee...?
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 03.10.2014 01:41

Harmonae kirjoitti:Kyllä mä oon mukana, ja näyttää näitä innokkaita riittävän. Kukaan ei vaan edistä asiaa. Voin siis olla GM, mutta jos joku vaikka auttais ja kertois että mitä kaikkea GM tekee...?

Perinteisesti GM johtaa peliä, mutta tämäntyylisissä peleissä sitä harvemmin tarvitsee, koska koko olemus tarinankerronnallisempi. Toisaalta, koska nimität itseäsi GM:ksi, niin jos luot uuden pelin, saat asettaa sille säännöt, ja haluamasi tavoitteet jne.
Esimerkiksi, jos peli noudattaa D&D tyyppistä nopanheittoa ongelmatilanteiden kohdalla, mutta tällöin homma on hidasta fooruminpohjan takia. Periaatteessa, jos jatkamme vanhasta, niin sitten ei periaatteessa tarvitse tehdä yhtään mitään.

Ihan jumisssa henkkohtaisesti tuon vanhan kanssa, kun piiiitkään aikaan ollut kirjoittanut tuonne syistä X ja Y, ja koko OC:n päänsisäinen konsepti on hieman muuttunut tässä välissä.
uusi peli olisi kyllä jepa, mutta en vastusta vanhaakaan.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Edellinen

Paluu Keskustelua RPG:stä