logo

Myydään: Custom -poni ja taidetilaustyöt

Osto- ja myyntipalsta poniaiheisille tuotteille.

Myydään: Custom -poni ja taidetilaustyöt

ViestiKirjoittaja Ninzo » 11.11.2013 01:05

Hei, olen Ninzo ja kokeilin viime keväänä tehdä ensimmäisen custom ponini.
Nyt kun esikoinen on ollut jo jonkin puoli vuotta valmiina niin customointi on jälleen alkanut kutittamaan. Minulla olisi kiinnostusta askarrella lisää custom poneja, mutta itselläni ei ole tarvetta uusille poneille juuri tällä hetkellä joten ottaisin mielelläni vastaan tilauksia poneista.

Tilauksista:
-Maksutapoina
Käteinen (Nouto ja henk.koht toimitus -tapauksissa) ja Tilisiirto
-Toimitus
1. Nouto Helsingin seudulta (Vantaa/Helsinki)
2. Voin tuoda ponin Helsingin seudulle (Helsinki/Vantaa/Espoo/ponimiitit)
3. Posti (Jonka kustannuksista en tällä hetkellä tiedä mitään, mutta tarpeen tullen otan selvän.)

Näytettävää sanojen rinnalle; Tein pienen kollaasin huonolaatuisista kännykkäkamerani kuvista. Tarkempi info kyseisestä ponista löytyy deviaation discrioptionista. :)
Spoiler: näytä

Minulta löytyy valmiina baitit Fluttershy ja Rarity, joten muunmuassa Alicorn -custom on mahdollinen.
Hinnoista pitänee sopia custom kohtaisesti mutta oletan hintahaarukan liikkuvan 30-60€ tienoilla, riippuen työn määrästä customia kohden ja mm harjan tyyli ja toivottu tekotapa vaikuttaa. Sympatiaponini kustannuksiksi veikkaisin 45-50 € sen omatessa paljon sculptattuja yksityiskohtia.

Taidetilaukset
Taidepuolen töistä löytyy edellä olevasta deviantartista jonkinlaista kuvaa että mitä voin tehdä, mutta koska täällä ollaan enempi ponimpi niin laitan tähän kaksi ponikuvaa jotka ovat inspiroituneet minun ja ystäväni eiponi -hahmoista.

Piirtopuolella teen niin digitaalisia töitä kuin traditionaalisempaakin, tilattavien kuvien hinta on 5-25€ sillä en ota juuri nyt vastaan kauhean suuritöisiä kuvia ollessani koulutöiden kanssa semi-naimisissa. :P

Asioita saa kysellä saa töpöön kuin YV:lläkin, miuta ei tartte pelätä, en pure. ;)
Ninzo
Varsa

Re: Myydään: Custom -poni ja taidetilaustyöt

ViestiKirjoittaja tonizi » 29.06.2014 11:42

Tsau! Olen aloitteleva DJ ja sitten löysin ponit bronyt yms jutut joten nyt tarvisisin youtube kanavalleni profiilikuvan. onnistuisiko?
tonizi
Varsa

ViestiKirjoittaja Ninzo » 04.09.2014 21:55

Olen ollut näemmä hyvin ahkera tarkistamaan topicciani. Tainnut mennä jo mahdollisuus ohi... laitan kuitenkin YV:n sulle.
Ninzo
Varsa

ViestiKirjoittaja maudpie » 23.09.2014 23:09

Taidetilaustyö olis kiva mun ocstä.. mutta katellaan nyt kun oon ostellu nyt poneja aika reilusti lähiaikoinna, jos pitäis vähän taukoa :D Ilmoittelen myöhemmin jos ostan!
Kuva
oon tämmönen genderfluid hyypiö etelä-suomesta
they call me the billdip prince

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja hnoor » 31.03.2015 13:25

Sympatiaponini kustannuksiksi veikkaisin 45-50 € sen omatessa paljon sculptattuja yksityiskohtia.
Taidetilaukset
Taidepuolen töistä löytyy edellä olevasta deviantartista jonkinlaista kuvaa että mitä voin tehdä,
hnoor
Varsa

Paluu Osto- ja myyntipalsta