logo

Ostetaan: "Hienoa" MLP-tavaraa

Osto- ja myyntipalsta poniaiheisille tuotteille.

Ostetaan: "Hienoa" MLP-tavaraa

ViestiKirjoittaja Gaming Glimmer » 22.04.2014 20:10

Löytyykö sinulta mahdollisesti hyllyiltä, komeroista, lokeroiden pohjalta tai kenties kaappien päältä jotain ylimääräistä G4 MLP: FIM aiheista tavaraa (Blind bägejä, customoituja figuureja tai pehmoja, magneetteja, paitoja, yms?) joita olet mennyt ostamaan esim. "erehdyksessä", kun olet tykännyt sarjasta paljon, mutta sitten suosio on sinulta hieman hiipunut? o_o

No worries! ^_^ Mikäli rahapula uhkaa iskeä ja tila loppua, niin heitäppä tähän ketjuun (tai YV:nä) kuv(i)a ja pientä tekstiä siitä, mistä olisit valmis luopumaan oikeasta hinnasta, niin katsotaan sopiiko se tänne minun kämppäni koristeeksi.

P.S: On myös olemassa "huonoja" tuotteita, joita en mielelläni keräile. Niihin luen sellaiset kuin: "harjattavat", "So soft newborn babies" ja "Equestria Girls" nuket. TTwTT
Kuva Can't we get going ALREADY?
Gaming Glimmer
Yksisarvinen

Re: Ostetaan: "Hienoa" MLP-tavaraa

ViestiKirjoittaja Uffel1 » 02.07.2014 19:23

Et sattuisi olemaan kiinnostunut öljyväritauluista?
Uffel1
Varsa

ViestiKirjoittaja Gaming Glimmer » 02.07.2014 21:08

Uffel1 kirjoitti:Et sattuisi olemaan kiinnostunut öljyväritauluista?

Olisin tietty, mutta en ole koskaan niin hirveästi taulujen perään ollut (mahtaisiko johtua siitä kaikesta kolinasta ja paukkeesta, kun se pitäisi kerran betoni-seinään ripustaa). Joten valitettavasti, ei kiitos.
Gaming Glimmer
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja pegasister-milla » 17.11.2014 18:09

Harmittaa kun itse en voi näiltä Brony sivuilta ostaa mitään D': ja täällä on kaikkeee poni kamaa ja huutonetissä ei :'(
Kestää hellätki otteet <3
pegasister-milla
Varsa

ViestiKirjoittaja ShyPopcorn » 26.11.2014 02:01

No ei varsinaisesti mitään ylimääräistä löydy, mutta voin toki jotakin pientä paperille tuhertaa, jos kiinnostaa. Itselläni ikää 14 (älä anna sen hämätä, piirrän ihan hyvin XD ), tarkoittaako se, että en voi siis myydä? Enkä nyt varsinaisesti edes tarvitse rahaa eli jos jotenkin onnistuu tämä, niin ei tarvitse paljoa maksaa :D piirrän siis lähinnä vaan lyijykynillä, harvemmin kuivapastelliliiduilla, tosin kyllä nekin löytyy. Jos öljyvärimaalaukset ei kiinnosta niin oletan ettei piirrustuksetkaan niin. En yritä tuputtaa mitään, ajattelin vain että jos kiinnostaa. Ainiin ja ajattelin vain ohimennen mainita, en puhu printeistä, ihan originelli (mikä sana!) teoksista :) (vähän uusi olen täällä, joten älä oleta että osaan yhtään mitään tähän sivuun liittyen) ainiin, mulla on vähän jännä tyyli piitrtää poneja :D voin laittaa esimerkkejä edellisistä ponipiirroksista, jos haluat.
ShyPopcorn
Varsa

ViestiKirjoittaja Gaming Glimmer » 26.11.2014 20:24

ShyPopcorn kirjoitti:No ei varsinaisesti mitään ylimääräistä löydy, mutta voin toki jotakin pientä paperille tuhertaa, jos kiinnostaa. Itselläni ikää 14 (älä anna sen hämätä, piirrän ihan hyvin XD ), tarkoittaako se, että en voi siis myydä? Enkä nyt varsinaisesti edes tarvitse rahaa eli jos jotenkin onnistuu tämä, niin ei tarvitse paljoa maksaa :D piirrän siis lähinnä vaan lyijykynillä, harvemmin kuivapastelliliiduilla, tosin kyllä nekin löytyy. Jos öljyvärimaalaukset ei kiinnosta niin oletan ettei piirrustuksetkaan niin. En yritä tuputtaa mitään, ajattelin vain että jos kiinnostaa. Ainiin ja ajattelin vain ohimennen mainita, en puhu printeistä, ihan originelli (mikä sana!) teoksista :) (vähän uusi olen täällä, joten älä oleta että osaan yhtään mitään tähän sivuun liittyen) ainiin, mulla on vähän jännä tyyli piitrtää poneja :D voin laittaa esimerkkejä edellisistä ponipiirroksista, jos haluat.

Mmm... Merkkaat tällä nyt ns. Comissioneita / Fan-Arttia? Kiitos paljon mutta ech, olen (ikävä kyllä) oikeastaan nuiden "massatuotantojen" perään. Tosin tietty itse tehdyt pehmot ovat myös lähellä sydäntäin.
Gaming Glimmer
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Seaflake » 22.11.2015 15:01

Olisit ollut kivaa ostaa itsekin jotain, mutta en näin nuorena oikein saa sitä mahdollisuutta. z_z
Seaflake
Seaflake
Varsa

ViestiKirjoittaja Holcee » 25.11.2015 14:27

Jos tää kysely on vielä voimassa, mulla olis tämmöset joskus aikoinaan Hot Topicista tilatut hienot ponihenkselit jotka voisin myydä ^_^
Kuva
Holcee
Varsa

ViestiKirjoittaja Maclay » 29.11.2015 21:48

Niin no siis ittelähän on vieläkin myynissä toi Spike Clear Glitter variant. Että jos Funkon figuureja haluat ostaa niin täältä löytyy.
Maclay
Varsa

ViestiKirjoittaja Seaflake » 05.12.2015 12:54

Holcee kirjoitti:Jos tää kysely on vielä voimassa, mulla olis tämmöset joskus aikoinaan Hot Topicista tilatut hienot ponihenkselit jotka voisin myydä ^_^
Kuva

Ihanat henkselit! :P
Seaflake
Seaflake
Varsa

Seuraava

Paluu Osto- ja myyntipalsta