logo

Myydään: Custom Blind Bag poneja!

Osto- ja myyntipalsta poniaiheisille tuotteille.

Myydään: Custom Blind Bag poneja!

ViestiKirjoittaja Zibra » 25.08.2014 22:44

[EDIT] Nyt myös postiennakko maksu mahdollinen!
[EDIT] Uusia pohjia lisätty ja hintoja hieman alennettu! ^3^

Teen tilauksesta customoituja blind bag poneja!

Tilatessasi custom ponin, lähetä minulle YV:nä alla olevasta listasta/kuvasta vaihtoehto (1.-6.) mihin tyyliin haluat ponin tehtävän. Mikäli mahdollista, lähetä minulle referenssi kuva ponista väärinkäsitysten välttämiseksi. Kerro samalla mitä pohjaa haluat minun käyttävän. Kerro myös jos haluat ponille jonkun tietynlaisen ilmeen. Mikäli et osaa sanoa mihin alla olveista kategorioista haluamasi poni kuuluisi, voit myös kertoa mahdollisimman tarkasti mitä haluat ja voimme sopia hinnan erikseen noitten esimerkkien pohjalta.
CustomBlindBagPony_2commissions2014.jpg
CustomBlindBagPony_2commissions2014.jpg (246.24 KiB) Katsottu 4176 kertaa

Pohja vaihtoehdot tällä hetkellä:
-Pinkie Pie
-Applejack
-Rarity
-Pegasus Pony (Rainbow Dash)
-Twilight Sparkle
-Mr. Carrot Cake
-Male earth pony
-Snail Squirm

Minulla on myös muutama hieman harvinaisempi (eli minulla niitä on vain 1-2 kpl), joista pyydän 1€ lisämaksun, mikäli joku jonkun niistä haluaa pohjaksi:
-Lotus Blossom
-Hoity Toity (puuttuu toinen "kavio", mutta voin siihen muovailla uuden)
-Lyrica Lilac
-Princess Twilight Sparkle (eli alicorn, jolla Twaikun kruunu ja muut hepeneet)
-Rainbow Swoop / male pegasus
-Strawberry Sunrise / jalat maassa pegasus

(Tuolta voi tarkistaa miltä kukin näyttää: http://mylittlewiki.org/wiki/G4_Blind_Bag_Ponies)

Huom. Käyttämäni ponit ovat ns. kakkoslaatua (alkuperäisistä puuttuu cutiemark, maalit on ties missä, yms. epätäydellisyyksiä) eli myyn niitä ainoastaan uudelleen maalattuina.

Tässä vielä esimerkkinä mitkä hahmot olen tehnyt mihinkin pohjaan:
ponytransformation.jpg
ponytransformation.jpg (139.64 KiB) Katsottu 4652 kertaa

Hintaan lisätään postituskulut 1€. Maksu tilisiirtona OP tililleni tai Paypalin kautta. Myös postiennakko mahdollinen, jolloin postikulut n.5€. Tai mahdollisuuksien mukaan toimitus johonkin pääkaupunkiseudun mittiin, missä tapauksessa myös käteinen kelpaa. Ponin valmistumiseen menee muutamasta päivästä korkeintaan pariin viikkoon, riippuen ponin monimutkaisuudesta, maalien yms. aineiden kuivumisajoista, jonon pituudesta ja muista kiireistä.

Pari esimerkkiä tilauksesta:
1."Haluaisin Cherileen Applejack-pohjaan 2.Shaded color tyyliin."
-> Maalaan Applejack ponin Cherileen värein, valoin ja varjostuksin, ilman minkäänlaista harjan tai hännän muotoilua. Hinta 7e +postikulut 1e = 8e.

2."Haluaisin Trixien hatun ja viitan kera, Applejack-pohjaan 5.multiple props tyyliin, maalatuilla valoilla ja varjoilla."
-> Muokkaan hieman harjaa ja häntää enemmän Trixien tyyliseksi (eli poistan "hiuslenkit"), muovailen hatun ja viitan, maalaan koko komeuden valojen ja varjostuksien kera. Hinta 12e + shaded color 1e + postikulut 1e = 14e.

Ps. Kuvien poneista Derpy, Octavia, Daring Do ja Vinyl Scratch ovat myös myynnissä kuvien vieressä mainittuun hintaan!

Lisäksi minulla on myynnissä joitain blind bag poneja sekä pari avaamatonta pussia originaali maalauksilla hintaan 4€/kpl. Kommentoi alle jos haluat jonkun niistä, jotta muutkin näkevät mitkä on varattu. Nopeat syövät hitaat! Myytävät ponit kuvassa:
BBponies.jpg
Princess Cadance myyty.
BBponies.jpg (385.63 KiB) Katsottu 3297 kertaa

Lisää tietoa ja/tai kuvia saa kysymällä! ^_^
Viimeksi muokannut Zibra päivämäärä 18.01.2015 17:27, muokattu yhteensä 3 kertaa
Zibra
Varsa

Re: Myydään: Custom Blind Bag poneja!

ViestiKirjoittaja Zibra » 14.09.2014 20:14

Heippa vaan kaikki taas! Uusia pohjia saapui työstettäväksi joten nyt valikoima on entistäkin laajempi! Samalla alensin noita hintoja hieman teidän iloksenne! :D
Zibra
Varsa

ViestiKirjoittaja maudpie » 19.09.2014 23:39

Olen metsästänyt custom Derpyä, löysin, jei!
Googletanpa ekana tosta paypal jutusta ja sitten ilmoittelen. Teetkö oc poneja noihin pohjiin jos laitan kuvia? *w*
Kuva
Spoiler: näytä
oon tämmönen genderfluid hyypiö etelä-suomesta
they call me the billdip prince

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zibra » 19.09.2014 23:50

maudpie kirjoitti:Teetkö oc poneja noihin pohjiin jos laitan kuvia? *w*

Kyllä vain! Ihan mitä ikinä haluat! :D Laita yv:nä kuvia ja mitä haluat ja mihin pohjaan, ja niin sovitaan tarkemmin sitten! ^_^
Varaanko tuon Derpyn jo sinulle sitten myös näin alustavasti?
Zibra
Varsa

ViestiKirjoittaja maudpie » 20.09.2014 00:11

Zibra kirjoitti:
maudpie kirjoitti:Teetkö oc poneja noihin pohjiin jos laitan kuvia? *w*

Kyllä vain! Ihan mitä ikinä haluat! :D Laita yv:nä kuvia ja mitä haluat ja mihin pohjaan, ja niin sovitaan tarkemmin sitten! ^_^
Varaanko tuon Derpyn jo sinulle sitten myös näin alustavasti?

Laitan yksiyisviestiä huomenna kaikenlaisista lisätiedoista, mutta paljons pyydät oc ponista joka olisi siis tuohon samaan malliin josta Derpykin tulee? :) Tota maksuasiaa vaan yhä pohdiskelen jos osaisit mua osaamatonta vähän neuvoa kun yleensä maksan poniostokset postiennakolla, mutta kun on niin kiinnostava juttu että täytyy kai vaan perehtyä asiaan.
(Kyllä, en yleensä koskaan maksa mitään kortilla..)
Kuva

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zibra » 20.09.2014 00:32

maudpie kirjoitti:Laitan yksiyisviestiä huomenna kaikenlaisista lisätiedoista, mutta paljons pyydät oc ponista joka olisi siis tuohon samaan malliin josta Derpykin tulee? :) Tota maksuasiaa vaan yhä pohdiskelen jos osaisit mua osaamatonta vähän neuvoa kun yleensä maksan poniostokset postiennakolla, mutta kun on niin kiinnostava juttu että täytyy kai vaan perehtyä asiaan.
(Kyllä, en yleensä koskaan maksa mitään kortilla..)

OC pony samaan tyyliin kuin Derpy (eli maalaus valoilla ja varjoilla) on tuon saman 7€, ja postikulut 1€ (samaan pakettiin sopinee useampi).

Paypal siis käytännössä toimii niin, että rekisteröidyt sinne palveluun, yhdistät siihen tiliin pankkikorttisi (esim. visa/visa electron) tai siirrät pankkitililtäsi paypal tilille rahaa. Palvelun/kortin rekisteröintiin menee about 3 päivää, jonka jälkeen se on valmis ostosten tekemiseen ja maksamiseen. Tässä tapauksessa, jos haluat maksaa nämä ponit esimerkiksi, niin annan sinulle paypal osoitteeni johon voit lähettää maksun. Minä saan siitä ilmoituksen, jonka jälkeen hyväksyn sen ja raha siirtyy minulle. Jos liitit tiliin pankkikorttisi raha menee suoraan tililtä, johon kortti on yhteydessä, tai jos siirsit rahaa paypal tilille niin maksu menee suoraan paypal tilin saldosta.
Kerron sitten tarkemmin mitä tarvitsee tehdä ja klikata, kun on maksun aika.

Toki jos sinulla on ihan normi nettipankki niin myös tilisiirto sitä kautta onnistuu.
Zibra
Varsa

ViestiKirjoittaja maudpie » 20.09.2014 23:31

Pahoittelut, en voi ostaa sillä löysin toisen joka myy postiennakolla, mut oot tehnyt tosi hyvää työtä varmasti saat paljon ostajia <3 :brohoof1:
Kuva

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zibra » 20.09.2014 23:41

maudpie kirjoitti:Pahoittelut, en voi ostaa sillä löysin toisen joka myy postiennakolla, mut oot tehnyt tosi hyvää työtä varmasti saat paljon ostajia <3 :brohoof1:

Jos se siitä oli kiinni niin kyllä se postiennakkokin olisi onnistunut.. Mutta ei sitten.. :'(
Zibra
Varsa

ViestiKirjoittaja maudpie » 21.09.2014 13:11

Mä kato tajusin että maksuehdot on vaan paypal tai tilille z_z
Nyt kuitenkin sovin jo kaupat toisen kanssa, mutta voisinhan mä sitten kun melkein lupasin niin kaupan sopia. :)
Käviskö että sovitaan asiat sähköpostillani? Laittaisin sitäkautta sitten oc stäni kuvan ja muut jutut. Mukavaa kuulla että postiennakko käy, todella monet kauppiaat eivät hyväksy sitä maksutapaa jostakin kumman syystä ?_?

Laitoin yv
Kuva

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zibra » 21.09.2014 13:23

Joo, mieluiten paypalin kautta tai tilille. Luulen että porukka ei mielellään myy postiennakolla syystä, että se on monimutkaisempaa ja kalliimpaa. Ja monella ei varmaan ole siitä edes kokemusta, kuten ei minullakaan, mutta voinhan sen nyt sitten opetella. ;)
Zibra
Varsa

Seuraava

Paluu Osto- ja myyntipalsta