logo

Ostetaan: Haalarimerkkejä pääkuusikosta

Osto- ja myyntipalsta poniaiheisille tuotteille.

Ostetaan: Haalarimerkkejä pääkuusikosta

ViestiKirjoittaja Pegster » 19.09.2014 21:07

Eli ostan haalarimerkkejä MLP:FiM sarjan päähahmoista ja vain niistä, eli ettehän kuormita postia muulla.
Koolla ei väliä kunhan ovat tunnistettavissa/sarjalle uskollisia/siististi tehtyjä, mutta mielellään pienempiä koska ilmoitan täällä juuri jenkkiläisiä huokeamman hinnan toivossa.
Sähköpostiosoitteeni löytyy profiilitiedoistani, yv:llä yhteyttä saa huonommin. Pidemmänkin ajan jälkeen saa tarjota. Koetan päivittää allekirjoitukseeni, mitä olen jo hankkinut ja siitä näkee myös jos keräilyni on päättynyt. Varakappaleeksikin saa tarjota jos on myydä samalla kertaa myös jokin puuttuvista poneista. Lähinnä postikuluja tässä ajattelen ^^' Rarityn, Twilightin ja Fluttershyn söpöysmerkkejä saa myös tarjota, mutta niiden suhteen olen todella kranttu.

Huomasin aiemman haalarimerkki-ketjun, mutta päätin kuitenkin tehdä omiin tarpeisiini kohdennetumman ilmoituksen. Yritän itse olla perillä jahka jossain kyhäillään joukkotilauksia, mutta myös niistä saa ilmoitella säpöön jos jotakuta innostaa =D
Tähän ketjuun saa myös ilmoitella mitä poneja on Suomenssa nähnyt ja missäpäin tilauksia on jo tehty -> merkkejä saattaa pyöriä, merkkien hintaa yms.
Myös korvikeideoita saa keksiä/myydä (esim. sopivankokoisia painokuvia merkeiksi leikattavaksi).
Kaikki jeesi otetaan ilolla vastaan!

Toivon ettei allekirjoitukseni riko sääntöjä. En nopealla selauksella löytänyt mitään sitä kieltämään :/

Itse olen nähnyt Pinkien ja Fluttershyn. Onko kukaan bongannut muita? Gotta catch'em all ^_^ TwT :) >:) ;) :( !

((näyttää siltä, ettei säpöä näykään profiilissa. Osaako joku valaista mitä asetusten kohta "muut käyttäjät voivat ottaa yhteyttä sähköpostilla" on tarkoittavinaan?))
Metsästän poniaiheisia haalarimerkkejä jenkkiläisiä kilpailukykyisempään hintaan. Vain pääkuusikkoa.
Ei taida liikaa Suomessa pyöriä, ainakaan kaikkia kuusikosta, joten rohkeasti saa ottaa yhteyttä niin kauan kun en ole tätä tekstiä poistanut! Vaikka 2020-luvulle asti =D
Parhaiten minut tavoittaa maililla. Osoite profiilitiedoissa
Pegster
Varsa

Re: Ostetaan: Haalarimerkkejä pääkuusikosta

ViestiKirjoittaja Pinkie Princess » 07.01.2015 16:43

Mitä haalaerimerkit on? o_o
Pinkie Princess
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.01.2015 20:22

Pinkie Princess kirjoitti:Mitä haalaerimerkit on? o_o

Kangasmerkkejä, joita ommellaan kiinni esim. opiskelijahaalareihin.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pinkie Princess » 08.01.2015 13:13

Voisiko joku näyttää kuvan ponihaalarimerkistä? DX

Osaisin ehkä sitten snaoa jotain muutakin. :\
Pinkie Princess
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 08.01.2015 14:56

Pinkie Princess kirjoitti:Voisiko joku näyttää kuvan ponihaalarimerkistä? DX

Osaisin ehkä sitten snaoa jotain muutakin. :\