logo

Ostetaan Ponitavaraa, tarkempaa tekstissä

Osto- ja myyntipalsta poniaiheisille tuotteille.

Ostetaan Ponitavaraa, tarkempaa tekstissä

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 10.05.2015 02:31

Elikkäs joo, aattelinpa alottaa laajentaa ponikokoelmaani vähän kun ei sellasia vielä ole paljoakaan, että jos ois nyt hyvä alottaa? ^3^
:ponies

1. M-kokoisia miesten paitoja
- Poniaiheisia ja sellasia jotka menee viellä päälle. Pisteitä saa jos on Lyra/Bon Bon, Octavia tai joku mane 6:sesta paidassa, muitakin voi olla. Kuvia saa pistellä mielellää että vois katella hiukan. Hintana oon valmis maksaa hiukan alle uuden ( ellei ne ole käyttämättömiä tai uuden veroisia ) tai riippuen vähän hinnasta. 5-20€ menee TwT
2. Poni-leluja, yay @w@
http://www.amazon.com/Funko-Little-Viny ... T2JZ66ADW3
- Siin on yks esimerkki millasia niiku ettiskelen, et tommosia vähän niiku.. show-accurate tai millasii noi onkaa, kuvaa saa pistää nii mielenkiinto pysyy virkeenä ^_^ Hintaa oon valmis maksaa kunnosta riippuen.
- Pehmoja, semmosii medium-kokosia, jotka mahtuu reppuu tms. Valmis maksaa 10-30€, riippuu millanen. :)
3. Jotai pikkusälää, esim avainperä tms.
- Saa ehdotella, mut kunhan hinta ei oo korkea.

Asun Raisiossa, ja oon sit Turun seudulla liikkuva pyörälläni, et jos asut Turun seudulla tai et kaukana Turusta, vois harkita et noudan itte.
Muuten postitse, osoitteen saa privana. ( samoin puh. nro tai säkhöpostin )

Maksutapoina mulla toimii käteinen ja tilisiirrot.
Hinnasta voi keskustella ja sopia hyvin mielin.

Eipä mulla enempää lisättävää. Toivottavasti löytyy jotain. :)
Kuva
Y.O.L.O
You Obviously Love Octavia
Vesseli Grenlund
Maaponi

Re: Ostetaan Ponitavaraa, tarkempaa tekstissä

ViestiKirjoittaja vmv-81 » 10.05.2015 21:10

En ole myymässä mitään, mutta oletko käynyt Turun Toys R Usissa? Sieltä löytyy ainakin avaimenperiä ja pehmoja. Ja Fantasiapelit-liikkeistä (jollainen on myös Turussa) löytyy mm. noita Funkon figuureja.
"Simple is best"
- Xellos, Slayers Next
vmv-81
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 10.05.2015 23:00

Mulla ois ylimääräsenä ainakin blind bag -poneja, kovamuovinen Celestia ja Spike, harjattava puhuva Celestia ja joku keräilykortti, ja olisin niistä halukas luopumaan. Viimeistään seuraavassa Turkumiitissä pääsisit näkemään nuo, mutta voin toki aiemminkin laitella kuvia, jos tahdot :)
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 11.05.2015 00:38

Illuusia kirjoitti:Mulla ois ylimääräsenä ainakin blind bag -poneja, kovamuovinen Celestia ja Spike, harjattava puhuva Celestia ja joku keräilykortti, ja olisin niistä halukas luopumaan. Viimeistään seuraavassa Turkumiitissä pääsisit näkemään nuo, mutta voin toki aiemminkin laitella kuvia, jos tahdot :)

- Ennenkuin vastaan sun myynteihin, voin kertoa sen verran et pääsen 12.5 turkumiittiin mukaa, pääsen kattoo paikan päälle sitten niitä eriksee. :) Kerron tarkemmin sitten topicissa erikseen.
Blind bag -poneista en paljoo tiiä, kattelin vähä googlesta nii voisin harkita sellasia jonku verra, en tiiä viel, mut siit sovitellaa hinnan mukaa TwT
Kovamuovisista Celestia kuulostaa miellyttävämmältä, vois sitä katella sitte siel Turun puolella? :)
Harjattava puhuva celestia, en tiedä, täytyy pistää korvan taakke ajattelemaa. Keräilykorteilla ei ole mulle viel suurt arvoo ellei joku teoria niistä tule, et mihin niit voi hyödyllisesti tms käyttää, et pistetään se taka-ajatukseksi näin alkuun.

Hinnoista voidaan keskustella ja muuta vastaavia, ja kuvia saa pistellä jo tähänkin tai sitten erikseen s-psotin kautta jos pyydät s-postia, tuun paikan päälle kattelee tai sitten miten itsellesi parhaiten sopii. ^_^
Mulla tässä enempää lisättävää olekkaan näillä näkymin. TwT
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.05.2015 00:45

Vesseli Grenlund kirjoitti:
Illuusia kirjoitti:Mulla ois ylimääräsenä ainakin blind bag -poneja, kovamuovinen Celestia ja Spike, harjattava puhuva Celestia ja joku keräilykortti, ja olisin niistä halukas luopumaan. Viimeistään seuraavassa Turkumiitissä pääsisit näkemään nuo, mutta voin toki aiemminkin laitella kuvia, jos tahdot :)

- Ennenkuin vastaan sun myynteihin, voin kertoa sen verran et pääsen 12.5 turkumiittiin mukaa, pääsen kattoo paikan päälle sitten niitä eriksee. :) Kerron tarkemmin sitten topicissa erikseen.
Blind bag -poneista en paljoo tiiä, kattelin vähä googlesta nii voisin harkita sellasia jonku verra, en tiiä viel, mut siit sovitellaa hinnan mukaa TwT
Kovamuovisista Celestia kuulostaa miellyttävämmältä, vois sitä katella sitte siel Turun puolella? :)
Harjattava puhuva celestia, en tiedä, täytyy pistää korvan taakke ajattelemaa. Keräilykorteilla ei ole mulle viel suurt arvoo ellei joku teoria niistä tule, et mihin niit voi hyödyllisesti tms käyttää, et pistetään se taka-ajatukseksi näin alkuun.

Hinnoista voidaan keskustella ja muuta vastaavia, ja kuvia saa pistellä jo tähänkin tai sitten erikseen s-psotin kautta jos pyydät s-postia, tuun paikan päälle kattelee tai sitten miten itsellesi parhaiten sopii. ^_^

Oukkei. :3 Jos tutustut noihin vaikka miitissä paremmin, ja tarjoat sitten jotakin summaa niistä poneista, jotka tahdot?
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 11.05.2015 00:48

vmv-81 kirjoitti:En ole myymässä mitään, mutta oletko käynyt Turun Toys R Usissa? Sieltä löytyy ainakin avaimenperiä ja pehmoja. Ja Fantasiapelit-liikkeistä (jollainen on myös Turussa) löytyy mm. noita Funkon figuureja.

- En tiennyt näitä asioita ennen o_o Mutta parempi tietää myöhemmin kuin ei koskaan. @w@
Toys R Usissa oli laaja valikoima. Eniten siel ne pehmot herätti huomion, täytyy katella. Avaimenperistä en tiiä viel ku niil osas olla jonku verran hintaa siel, täytyy katella.
Sit tää Fantasiapelit-liike. Loistavaa et siel on näit Funkon figuurei. Löysin 2 jo ostettavaa, mutta sitten oli niitäkin joita ei välttämättä enään ollut valikoimassa tms. Täytyy katella.

Kiitän kovasti sinun tiedostuksestasi, olisin varmaan jäänyt huomaamatta kyseiselle asialle.
Kuitenkin, jos jollakulla on sielt ostettu niit Funkon figuurei tai pehmoi yms. ja on luovutuskunnossa, niin saa silti pistää viestiä. TwT
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 11.05.2015 00:52

Illuusia kirjoitti:
Vesseli Grenlund kirjoitti:

Oukkei. :3 Jos tutustut noihin vaikka miitissä paremmin, ja tarjoat sitten jotakin summaa niistä poneista, jotka tahdot?

Sopii minulle, varaan lompakkoni mukaan, voin taata että jotain ostan, mutta en lupaile kaikkia XD
Täältä tullaan Turku! :P
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.05.2015 00:53

Pakko muuten vielä hihkasta tohon Fantasiapeleihin liittyen, että miitistä Twili ainakin halusi poiketa siellä, eli todennäköisesti mennään jossakin vaiheessa miittiä porukalla käymään siellä!
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 11.05.2015 01:09

Illuusia kirjoitti:Pakko muuten vielä hihkasta tohon Fantasiapeleihin liittyen, että miitistä Twili ainakin halusi poiketa siellä, eli todennäköisesti mennään jossakin vaiheessa miittiä porukalla käymään siellä!

Asia selvä, täytyy varautua tähänkin sitten :P
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 18.05.2015 00:45

Vaikka nyt vähän olenkin hankkinut näitä ponitavaroita jonkun verran, niin silti saa postailla omia myyntiehdotuksia yms. jos sellaisia on. TwT
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

Seuraava

Paluu Osto- ja myyntipalsta