logo

Myydään: käsintehty Applejack-pehmo

Myydään: käsintehty Applejack-pehmo

ViestiKirjoittaja Rasaliina » 14.05.2015 16:44

Hei! Tämä pehmo on saanut uuden kodin ja ketjun voi siis siirtää arkistoon. Kiitos! :)

- - -

Kuva

Hei! Myytävänä olis vasta valmistunut Applejack-varsapehmo. Itse käsintehty minky-pehmokankaasta, kokoniasuudessaan 30cm korkea, pysyy hyvin pystyssa koska kavioissa on riisipussit painoa antamassa. Silmät on kankaalle silitettävää, hyvälaatuista t-paitakuvapaperia ("iron-on paper").
Pehmo on hyvälaatuinen, mutta rajua käsittelyä se ei kestä, vaan on ennemmin tarkoitettu ns. keräilypehmoksi.

Lähtöhinta on 150 euroa, ja otan hintatarjouksia vastaan kommenteissa tai yksärillä. Korkein tarjous voittaa. Ostaja maksaa postikulut (Suomeen 7,60e).

Otan tarjouksia vastaan ainakin viikon, ehkä pitempäänkin, eli aikaa miettiä on. Kysymyksiin vastaan mielelläni!

Niille jotka odottavat päivityksiä tilaustyö-ketjuuni: Tilarien aukeamisesta en valitettavasti osaa vieläkään sanoa mitään, mutta tämä poni oli pakko saada valmiiksi. Olen ollut rahallisissa ongelmissa viime aikoina, joten kaikenlainen tiedon levittäminen tästä ponista olisi arvostettua ja olisin kiitollinen! Eli jos teillä on kaveri jonka mielestä AJ on paras poni, vinkatkaa kiitos :)
Viimeksi muokannut Rasaliina päivämäärä 26.05.2015 01:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Rasaliina
Varsa

Re: Myydään: käsintehty Applejack-pehmo

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 14.05.2015 20:55

Vaikka jo omistan toisen kustomi AJ pehmon, niin voin sekä pohtia asiaa ehkä ostaa tämä varsan ja samalla levitän tämän infoa eteenpäin.
Mutta jos kovin isossa pahassa tilanteessa (eli meinaan sinua Rasa), niin voin ilonmielin ostaa tämä pikku-AJ:n. ^_^

EDIT: P.S. Ellei sitten joku muu osta tätä ponipehmoa ennen minua tietenkin.
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

Re: Myydään: käsintehty Applejack-pehmo

ViestiKirjoittaja Rasaliina » 21.05.2015 17:43

Hei kaikki!

Olen poissa viikonlopun ja minulla luultavasti tulee olemaan rajallinen nettiyhteys sinä aikana. Kun palaan maanantaina niin varmaankin suljen myyntiketjun sitten, eli vielä on muutama päivä aikaa lähettää tarjous :) Kiitos kaikille jo tähänastisesta mielenkiinnosta!
Rasaliina
Varsa

Re: [MYYTY] käsintehty Applejack-pehmo

ViestiKirjoittaja ¨”°ºSilverTongueº°”¨ » 28.05.2015 14:41

Kiitos tiedosta... Arkisto kutsuu!
¨”°ºDiamond Tiara is Best Pony! :bumpsugarlumprump: Deal with it, Blankflanks!º°”¨
============= Herrasmiehen helmat ei naftalle haise, ja minähän en dieseliä aja! =============
Takeo Ischi feat. All the Scootaloos!
¨”°ºSilverTongueº°”¨
Alicorn

Paluu Arkisto