logo

Crystal Fair - Poll

Keskustelua 4.-6.7.2014 pidetystä Crystal Fair conista.

Re: Crystal Fair - Poll

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 15.09.2013 10:03

abithan tulo ei vaikuta tulemiseeni mitenkään, koska olin jo 100% varma että tulisin sinne ekasta päivästä lähtien. Nyt vain odotan conia viellä innokkaammin. :)

Ja mun alkuperäinen viesti poistettiin Tabithan tulon paljastuksen takia, mikä sinäänsä oli todella turhaa kun kaikki jo tiesi siitä ja mul meni jotain 5 min sen viestin kirjoittamiseen.
Drako1997

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 15.09.2013 15:00

Drako1997 kirjoitti:abithan tulo ei vaikuta tulemiseeni mitenkään, koska olin jo 100% varma että tulisin sinne ekasta päivästä lähtien. Nyt vain odotan conia viellä innokkaammin. :)

Ja mun alkuperäinen viesti poistettiin Tabithan tulon paljastuksen takia, mikä sinäänsä oli todella turhaa kun kaikki jo tiesi siitä ja mul meni jotain 5 min sen viestin kirjoittamiseen.

Itse asiassa asia ei hirveän monen tietoon levinnyt. Jos viestejä oltaisiin jätetty tänne, oltaisiin varmistettu se että kaikki saavat sen tietää etukäteen.
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja Aveline » 17.09.2013 21:01

Tabithan tulo sai kyllä mielenkiinnon heräämään vieläkin enemmän, mutta vastaus pysyy edelleen samana. En vielä tiedä varmasti esimerkiksi ensi vuoden rahatilannetta... Kyllähän sitä silti pitää Crystal Fairiin tulla jos siihen on mahdollisuus!
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Pahvi » 17.09.2013 21:39

Tilanne. Tilanne on muuttunut.

Saatan olla tulossa mikäli saan kesätöitä, joka selvinnee kuukauden kuluessa. No täytyihän tämäkin kertoa, toivottavasti tavataan tuolla.

It's shit.
Pahvi
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kahjo » 25.09.2013 19:49

Todellakin tulen lippu jo ostettu aikoja sitten :wub: .
Spoiler: näytä
Rarity kuolee kutoskaudessa :D
Kahjo
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 26.09.2013 21:54

Kultatikettini näihin karkeloihin taisi varmistua juuri.
Jos olen nyt laskenut oikein, niin palattuamme Espanjasta joulukuussa, matkarahaa pitäisi olla jäänyt yli aika reilusti. No, minulle satutaan olemaan velkaa viidensadan verran, ja jos olen vielä työtön tuolloin (nyyh :( ), niin verotan sen tuosta ylijäämästä, ja ostan sen kultalipun samantien. Pitää vain toivoa, että niitä kultaisia on myynnissä vielä tuolloin, ja jos ei ole, niin kai sitä neuvottelemalla voisi ylimääräisen ostaa. Mutta katsotaan sitä sitten tulloin (hyvällä tuurilla nopeamminkin).
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja ¨”°ºSilverTongueº°”¨ » 05.10.2013 12:31

Vielä on hetki aikaa vastata tänän polliin, ennen kun heitetään seuraavaa kehiin!
¨”°ºDiamond Tiara is Best Pony! :bumpsugarlumprump: Deal with it, Blankflanks!º°”¨
============= Herrasmiehen helmat ei naftalle haise, ja minähän en dieseliä aja! =============
Takeo Ischi feat. All the Scootaloos!
¨”°ºSilverTongueº°”¨
Alicorn

ViestiKirjoittaja MD2 » 10.10.2013 03:00

Missä vaihtoehto omistan jo lipun? :P
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits"
MD2
Varsa

ViestiKirjoittaja ¨”°ºSilverTongueº°”¨ » 13.10.2013 01:39

Taas lähtee uusi kysely käyntiin! Tällä kertaa kysytään mitä asioita odotat eniten Crystal Fairilta?
Eli odotatko vaikkapa Tabithan näkemistä? Vai ehkä cosplayaamista? Kenties sinua kiinnostaa eniten conissa tapahtuva ohjelma tai aktiviteetit? Nyt on loistava tilaisuus kertoa mikä on sinulle conissa tärkeintä ensi kesänä! Ja jos et vielä tiedä oletko tulossa, niin nyt on hyvä mahdollisuus kertoa millä sisällöllä saamme sinutkin mukaan!

Ja koska on tylsää tyytyä vaan yhteen, niin tällä kertaa voit valita 3 mieleisintäsi vaihtoehtoa!

Muistakaa kommentoida täällä ketjussa valintojanne, teidän mielipiteet ja kommentit on ne joiden pohjalta me voidaan rakentaa nimenomaan teille mieluisa tapahtuma...
¨”°ºDiamond Tiara is Best Pony! :bumpsugarlumprump: Deal with it, Blankflanks!º°”¨
============= Herrasmiehen helmat ei naftalle haise, ja minähän en dieseliä aja! =============
Takeo Ischi feat. All the Scootaloos!
¨”°ºSilverTongueº°”¨
Alicorn

ViestiKirjoittaja Aveline » 13.10.2013 01:48

Miksei voi valita kaikkia? Sniff...

Luonnollisesti kunniavieraat kiinnostaa kovasti ja ohjelma on aika keskeisessä asemassa koko tapahtuman kannalta. Viimeiseksi valinnaksi päätyi muiden bronyjen kanssa hengaaminen ja uusiin bronyihin tutustuminen. On aina mukavaa hengata tuttujen kanssa mutta myös uusia tuttavauuksia on tosi jees saada. ^_^
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Crystal Fair