Mutta, rakentavaa palautetta.
1: Ajankäyttö: Tästä varmaan kuului jo mutta laitetaan tänne ihan varmuuden vuoksi, hyväntekeväisyys huutokauppaan olisi ollut kiva saada myyntilista jotta tietää että mitä siellä myytäisiin, eli siis onko jotain jota haluaisi huutaa. (propsit korkeille huutajille) Itse esim en kerennyt hakea julisteeseeni nimmaria kunniavierailta kun huutokaupan listaa ei ollut, eli piti olla siellä kun se alkoi. (kylläkin huusin montaa asiaa mutta 740€ Aurorasta oli jo liikaa omalle opiskelija lompakolleni) Myös esim viimeistä päivää olisi voinut venyttää kummastakin päästä muutaman tunnin niin olisi voinut rauhassa käydä kaikissa tapahtumissa jossa halusi, mutta kuitenkin olen erittäin tyytyväinen siihen mitä koin.

2: Afterparty & vapaa ajan vietto. Olisi ollut hyvä jos jossain olisi ollut jokin huone/paikka jossa viettää aikaa silloin kun odotti esim jotain paneelia tai muuta sellaista, jokin huone missä esim sarja olisi jollain 50 tuuman telkkarilla pyörimässä jne. Tai esim paikka jossa voi pelata korttia, kaveerata porukoiden kanssa tai muuta sellaista. Myös puhelinten lataustelakoita voisi sinne hankkia. Akut loppuvat nopeasti kovassa käytössä puhelimista ja kameroista. Myös nähtävästi moni pieni ryhmä lähti viettämään afterpartyjä kun päivä oli loppunut, olisi hienoa jos olisi joku ns virallinen afterparty mihin voisi mennä X paikassa jos on esim yksin liikkellä.
3:Tässä on oikeastaan samaa mitä muutkin ovat jo sanoneet, ihan vain että kannatusta ideoille on. Eli lisää vendoreita/myyjiä, olisi ollut hienoa ostaa lisää fanituotteita, pinssejä, itse jopa yllätyin että oli mukeja ja pyyhkeitä myytävänä. Sitten myös lisää vieraita, ääninäyttelijät olivat hienoja henkilöitä ja leikkimäisyys äänillään vain paransi paneleita, eli lisää heitä, kylläkin myös Danielin kertomukset muusiikin tekemisestä ohjelmiin oli myös kiinnostavaa, eli hatunnosto vieraiden valitsemisesta. Myös kylläkin laatu>määrä ja conissahan jokainen tapahtuma oli kiinnostava.
4: Sivulle lisävihjeitä mitä coniin pitäisi varata. Esim jos repun ottaa mukaan niin vaikka vesipullo, sämpylä/pientä syömistä, itse jopa suosittelisin manuaalista automaattia (tililtä maksu>käteisnosto kassasta) mutta se saattaa olla jo hieman riskaabelia ja en tiedä olisiko edes mahdollista, sillä itse yllätyin miten moni myyjä otti vastaan vain käteistä, se myös olisi hyvä mainita esim jossain FAQ kohdassa sivulla nimellä: "Preparing for the con". Muitakin asioita siihen voisi lisätä, esim käy suihkussa joka päivä ettei kesän kuumuus haittaa itseäsi tai muita, jos mahdollista koita löytää kavereita coniin jne. Sillä itse huomasin että porukalla on paljon kivempaa liikkua kuin yksin.
Mutta. Pienet viilaukset sivuttaen coni oli mahtava elämys, itselleni elämäni ensimmäinen ja olisin jo nyt valmis ostamaan ensi vuodelle lipun jos mahdollista, teitte kaikki hienoa työtä, melkein tekisi mieli tulla vapaaehtoiseksi koska haluaisin olla auttamassa rakentamaan jotain hienoa mutta toisaalta haluaa olla conissa kokemassa asioita ja paneeleissa olla. Kuitenkin, hienoa työtä kaikki!