logo

Te, jotka ostitte minulta ponipehmoja conissa!

Keskustelua 4.-6.7.2014 pidetystä Crystal Fair conista.

Te, jotka ostitte minulta ponipehmoja conissa!

ViestiKirjoittaja Rasaliina » 07.07.2014 12:57

Hei kaikki, ja hurjasti kiitoksia hienosta conista! En osannut odottaa saamaani suosiota ollenkaan... ensi vuonna varustaudun paremmin ;)

Ponit menivät tosiaan kaupaksi hurjaa vauhtia, itse asiassa niin hurjaa että en edes ehtinyt ottaa kuvia niistä kaikista! Niinpä huutelen niiden perään nyt näin jälkikäteen.
Eli siis:

Jos sinä tai joku tuttusi osti minulta ponipehmon Crystal Fairista, voisitteko olla niin kilttejä ja lähettää niistä pari kuvaa minulle! Haluaisin niin kovin kuvat kaikista pehmoista! Kaikki kuvat on arvostettuja, mutta etenkin etsinnässä on kuvat näistä poneista: Minuette (Colgate), Lyra, Apple Bloom ja Big McIntosh papupehmo. Näistä vielä erityisesti Apple Bloom, se onnistui niin hyvin ja sitten en edes kuvannut sitä :/

Kuvia voi lähettää minulle yksityisviestillä tai sähköpostiin ella(a)ketunkolo.net. Kiitos vielä!

P.S. moni kysyi tästä conissa: kyllä, olen nyt Facebookissa! Päivitän sinne poninkuvia ja tilaustöiden tilannetta! Linkki löytyy allekirjoituksesta ^^
Rasaliina
Varsa

Paluu Crystal Fair