logo

Crystal Fair 2014

Keskustelua 4.-6.7.2014 pidetystä Crystal Fair conista.

Re: Ponikonventio Helsinkiin

ViestiKirjoittaja Insomnia » 06.08.2012 02:29

Tenshinohana kirjoitti:Olin jo innolla ilmoittautumassa, kunnes tajusin että minähän olen todennäköisesti matkustamassa USAan vuodeksi...

Voinko silti tulla kuulemaan ja päättämään, kannattaako netin yhteydellä pysyä aktiivisesti mukana?

Tule paikan päälle vaan jos kiinnostaa olla mukana.

Mitä tulee itse netti vs. real life aktiivisuus niin se riippuu ihan minkä roolin ottaa järjestämisessä.

Suurin osa voi olla hyvin mukana aktiivisesti netin kautta. Joittenkin pitänee kuitenkin olla valmiita juoksemaan ympäri IRL (esim. minä itse), mutta tämä pätee luultavasti vain noin 1-3 henkilöön korkeintaan tässä vaiheessa.

Uskon että voidaan hyödyntää sitä että olet atlantin toisella puolella USA:ssa aika tehokkaasti. Voi jopa olla suoraan hyödyllistä että olet sielä vuoden verran conin kannalta. Palailen asiaan.
Insomnia
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja Brony_Powa » 06.08.2012 18:55

Tästä netti asiasta, nyt tulee silleen, että olen suunnittelemassa tätä conia netin välityksellä, mutta conissa voin olla auttamassa :3 , just saying.
:ponies
"Heikot kostavat. Vahvat antavat takaisin samalla mitalla."
Brony_Powa
Poni

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 07.08.2012 22:33

Mokasin ja jotenkin vammaa toi doodle mulla, että vaikka se näyttää punaista niin oon tulossa :D
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Insomnia » 08.08.2012 12:57

Brony_Powa kirjoitti:Tästä netti asiasta, nyt tulee silleen, että olen suunnittelemassa tätä conia netin välityksellä, mutta conissa voin olla auttamassa :3 , just saying.
:ponies

Ok, kyllä varmasti tulee onnistumaan ilman sen suurempia ongelmia, pitänee vaan ottaa huomioon.

Tenshinohana kirjoitti:Mokasin ja jotenkin vammaa toi doodle mulla, että vaikka se näyttää punaista niin oon tulossa :D

Selvä, kiitos selvennyksestä! Se mikä meni vaan pieleen oli että unohdit pistää merkinnän siihen päivämäärän kohdalle. Tekevälle tapahtuu. ;)
Insomnia
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja Kheria » 08.08.2012 22:07

En tiedä tuleeko minusta olemaan mitään hyötyä, mutta tulenpahan kuitenkin paikan päälle tarjoamaan itseäni palvelukseen, jos jopa osaisin jotain hyödyllistä.
You're in my way,
And I haven't got the time today,
Best you walk away,
And live to fight another day

Kheria
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Insomnia » 09.08.2012 01:08

Kheria kirjoitti:En tiedä tuleeko minusta olemaan mitään hyötyä, mutta tulenpahan kuitenkin paikan päälle tarjoamaan itseäni palvelukseen, jos jopa osaisin jotain hyödyllistä.

Kyllä me keksitään kaikille halukkaille osallistujille jotain tekemistä.
Insomnia
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 09.08.2012 11:11

Insomnia kirjoitti:
Kheria kirjoitti:En tiedä tuleeko minusta olemaan mitään hyötyä, mutta tulenpahan kuitenkin paikan päälle tarjoamaan itseäni palvelukseen, jos jopa osaisin jotain hyödyllistä.

Kyllä me keksitään kaikille halukkaille osallistujille jotain tekemistä.

Varsinkin jos otetaan huomioon se, että conissa tarvitaan suuri määrä työvoimaa, eli vänkäreitä.
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja Hoo » 12.08.2012 01:26

Sama homma. Mutta voin tulla toki paikalle katsomaan, mikäli on hyväksyttävää. Olen kyllä suht aktiivinen henkilö jos sitä vaaditaan ja autan mielelläni minulle sopivalla tavalla. :)
''You're going to LOVE ME'' >:O
Hoo
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Insomnia » 14.08.2012 01:25

Hoo kirjoitti:

Sama homma. Mutta voin tulla toki paikalle katsomaan, mikäli on hyväksyttävää. Olen kyllä suht aktiivinen henkilö jos sitä vaaditaan ja autan mielelläni minulle sopivalla tavalla. :)

Tervetuloa mukaan vaan!

Palasin Stuttgartista ihan parisen tuntia sitten, niin aika kirjoitella lyhyt päivitys.

"Doodle" teki pienen tempun ja poisti kaikki ilmoittautumiset con-miitti listasta. Mutta tämä itsessään ei haittaa koska tietenkin on aina backup systeemit pystyssä huonon päivän varalle ja paikka piti kuitenkin vaihtaa koska Bistro Nollaan ei oltaisi mitenkään saatu kaikkia mahtumaan. Ajattelin mahdollisesti Cafe Vanhaa osoitteessa Mannerheimintie 3, 00100 Helsinki ihan Stockmannin vieressä. Niillä on just samana päivänä kello 19 eteenpäin vähän tapahtumaa niin pitää katsoa jos kahvila on off-limits sen takia. Jos jollakin muulla on heti joku tietty paikka mielessä niin mun puolesta saa laukoa vapaasti oman ehdotuksensa. Jos ehdotetussa paikassa on tilaa niin mulle sopii ainakin.

Sama kellonaika eli 16:00.

Ihan vaan muistutukseksi kyseiset henkilöt olivat ilmoittautuneet Doodleen:

Starbreeze
DR
Twili
Raizag
joulun veli
Kisu
Weed
Kheria
Sieni
Tenshinohana
Renofox

EDIT: Cafe Vanha tarkistettu. Kokous voidaan pitää sovittuun aikaan.
Insomnia
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja Hoo » 14.08.2012 21:43

Insomnia kirjoitti:
Hoo kirjoitti:

Tervetuloa mukaan vaan!

Palasin Stuttgartista ihan parisen tuntia sitten, niin aika kirjoitella lyhyt päivitys.

"Doodle" teki pienen tempun ja poisti kaikki ilmoittautumiset con-miitti listasta. Mutta tämä itsessään ei haittaa koska tietenkin on aina backup systeemit pystyssä huonon päivän varalle ja paikka piti kuitenkin vaihtaa koska Bistro Nollaan ei oltaisi mitenkään saatu kaikkia mahtumaan. Ajattelin mahdollisesti Cafe Vanhaa osoitteessa Mannerheimintie 3, 00100 Helsinki ihan Stockmannin vieressä. Niillä on just samana päivänä kello 19 eteenpäin vähän tapahtumaa niin pitää katsoa jos kahvila on off-limits sen takia. Jos jollakin muulla on heti joku tietty paikka mielessä niin mun puolesta saa laukoa vapaasti oman ehdotuksensa. Jos ehdotetussa paikassa on tilaa niin mulle sopii ainakin.

Sama kellonaika eli 16:00.

Ihan vaan muistutukseksi kyseiset henkilöt olivat ilmoittautuneet Doodleen:

Starbreeze
DR
Twili
Raizag
joulun veli
Kisu
Weed
Kheria
Sieni
Tenshinohana
Renofox

EDIT: Cafe Vanha tarkistettu. Kokous voidaan pitää sovittuun aikaan.

Ilmottaudun mukaan mikäli hyväksyttävää. :P
''You're going to LOVE ME'' >:O
Hoo
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Crystal Fair