logo

Yleiskeskustelu

Keskustelua My Little Pony - Collectible Card Gamesta

Re: MLP CCG - keräilykorttipeli

ViestiKirjoittaja Zalakke » 21.11.2013 01:20

MLPFan91 kirjoitti:kuin esim. MTG:ssä, mutta useimmilla lisätyillä säännöillä... Kai?

Veikkaan että ei, tuntuisi uskomattomalta että tähän päälle läntättäisiin vielä jotain lisää;D

Pitäähän tätä peliä päästä ainakin kokeilemaan ja varsinkin jos jokseenkin muistuttaa MTG:tä. Miitissä sitten, nää kortit luultavasti kerkee tuleen mun luo ennen kuin minä niiden.
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 08.12.2013 20:49

Kiinnostuneille pelin täydelliset säänöt.

https://docs.google.com/file/d/0B0E9mwG ... XS3Fz/edit
Ikimetsän taikakääröt - blogi ponittamisestani:
http://ikimetsa.eurokolikonmaailma.fi
Eurokolikko
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SavageDrako » 21.12.2013 11:16

Kävin juuri Oulun Fantasiapeleissä kyselemässä tästä. He haluaisivat pelin varastoihinsa, mutta se on lisensoitu vain Amerikkaan joten näillä näkymin tätä ei Suomeen ole tulossa myyntiin. :\ Kuulemma ainoa tapa miten saisivat sen myyntiin olisi jonkin välikäden kautta. Itse en lauta-/korttipelibisneksen kiemuroita juuri tunne, mutta tuon perusteella ainakin vähän huonolta vaikuttaa.
SavageDrako
Varsa

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 21.12.2013 11:30

SavageDrako kirjoitti:Kävin juuri Oulun Fantasiapeleissä kyselemässä tästä. He haluaisivat pelin varastoihinsa, mutta se on lisensoitu vain Amerikkaan joten näillä näkymin tätä ei Suomeen ole tulossa myyntiin. :\ Kuulemma ainoa tapa miten saisivat sen myyntiin olisi jonkin välikäden kautta. Itse en lauta-/korttipelibisneksen kiemuroita juuri tunne, mutta tuon perusteella ainakin vähän huonolta vaikuttaa.

Tämän valossa on sinänsä aika tyhmää, että heillä on sivuillaan edelleen ko. tuotteet ennakkotilauksessa, luulisi, että jos näitä ei olla Suomeen saamassa, että he poistaisivat tuotteet sivuiltaan myynnistä.
Ikimetsän taikakääröt - blogi ponittamisestani:
http://ikimetsa.eurokolikonmaailma.fi
Eurokolikko
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Gaming Glimmer » 23.12.2013 23:06

Itsekkin kävin tätä kyselemässä Karhulan Eagle Cardista vähän aikaa sitten. Sanoivat että olisi joitain toimitusongelmia ?_?
Tarkoittanee ilmeisesti, että meinaa jäädä koko ajan tulliin jumiin tms... :[
Kuva Can't we get going ALREADY?
Gaming Glimmer
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 28.12.2013 11:08

Tuli käytyä Helsingin Fantasiapelit liikkeessä kysymässä tästä ja minulle sanottiin, että heillä oli toimitus kuljetuksessa ongelmia. Niitä ei ole luultavasti tulossa hyllyihin myyntiin, mutta jos on varannut aloituspakan tai yhden noista teemapakoista, niin silloin voi saada sellaisen vielä hankittua.

Varasin tänään yhden noista teemapakoista, niin minulle kerrottiin, että niitä pitäisi tulla ensi Tammi- tai Helmikuussa (jos on vain varannut Fantasiapelit liikkeen kautta).
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja Isseus » 30.12.2013 21:31

Tilasin netistä noita ToyWizistä. Toimitus oli Suomessa alle viikossa, mitä nyt suomen Posti spurdoili joulun alla. Postikustannukset oli inhimilliset, samoin lähtöhinnat, kiitos dollarin kurssin. Suomen päässä tosin jouduin tullaamaan paketin joka nosti hinnan suunnilleen samaan mitä fantsun listoilla oli.

Pelistä kirjoitin blogiini http://www.fimfiction.net/blog/266269/the-mlp-ccg-first-impressions josta voi lukea mielipiteitä. Jos halukkaita on niin voin ottaa pakat mukaan 4.1. ponimiittiin niin pääsee testailemaan.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Gaming Glimmer » 01.01.2014 01:36

Isseus kirjoitti:Jos halukkaita on niin voin ottaa pakat mukaan 4.1. ponimiittiin niin pääsee testailemaan.

Iliman muuta messiin, hirveä hinku päästä koittamaan >.<
Kuva Can't we get going ALREADY?
Gaming Glimmer
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Isseus » 01.01.2014 02:51

MLPFan91 kirjoitti:
Isseus kirjoitti:Jos halukkaita on niin voin ottaa pakat mukaan 4.1. ponimiittiin niin pääsee testailemaan.

Iliman muuta messiin, hirveä hinku päästä koittamaan >.<

Toivotaan ettet oo ainoo. ^_^

Teen varmaa Twilight, RD, Rarity ja AJ pakat sinne että voi 2 paria pelata. En saanu niitä kahta vikaa alotuskorttia joten Pinkie ja FS ei onnistu, enkä jaksa ruveta duunaamaan proxyjä.

Suosittelen lukemaan säännöt kuitenkin etukäteen että vähän käsitystä miten toimii, vaikka voinkin siinä toki opettaa.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Teura » 01.01.2014 11:00

Isseus kirjoitti:Toivotaan ettet oo ainoo. ^_^

Tiedät ettei ole :D
Teura
Royal Guard

EdellinenSeuraava

Paluu My Little Pony - CCG