logo

Pakkaketju

Keskustelua My Little Pony - Collectible Card Gamesta

Re: Yleiskeskustelu

ViestiKirjoittaja Isseus » 25.03.2014 16:56

Teura kirjoitti:
PaniPoniDash kirjoitti:
When you reveal a Troublemaker at this card's Problem, an opponent discards 2 random cards.

Tärkeä sana you. Vai kelpaako tuo jos pakotat jollain kortilla vastustajan troublemakerin auki?

Troublemakerin voi ainoastaa revealata itse, vaikka kuka sen pakottaisi. Samasta syystä Timberwolfin maksaa sen alunperin pelannut henkilö eikä sen Lucky Streakilla kääntänyt pelaaja. Siksi myös Cocon Cycy toimii vain itse pelattuihin TMiin.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

Re: Yleiskeskustelu

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 26.03.2014 09:07

Isseus kirjoitti:Troublemakerin voi ainoastaa revealata itse, vaikka kuka sen pakottaisi. Samasta syystä Timberwolfin maksaa sen alunperin pelannut henkilö eikä sen Lucky Streakilla kääntänyt pelaaja. Siksi myös Cocon Cycy toimii vain itse pelattuihin TMiin.

Edellinen viestini Cocon suhteen on oikeassa (viimeisimmän tiedon mukaan). Troublemakerien tekstit ja kääntelyt ovat kiistellyimpiä sääntöjä tällä hetkellä ja Twitter/email/FB-ryhmän devit ovat antaneet kuukausien saatossa erilaisia vastauksia. Jatketaan tästä aiheesta päivemmällä sääntöketjussa (http://forums.brony.fi/viewtopic.php?f=36&t=1804&p=78537#p78537). Vapautetaan leopard pakkaklinikalta ja katsotaan perjantaina ovatko lääkkeet tehonneet! Seuraava!

Edit: Linkki lisätty
"Don't worry about it. It's Ichijou."
PaniPoniDash
Poni

Re: Pakkaketju

ViestiKirjoittaja Hopsu93 » 11.04.2014 22:26

Tässä on mun pakkani kun Isseus halusi nähdä näitä tuolla toisessa threadissä. Eli mulla on ihan perus pinkki/valkoinen pakka. Rarity on mane hahmona ja pakka perustuu siihen että saan Rarityn flipattua mahdollisimman nopeasti. Sitten sekoitan vastustajaa inspired kyvyllä ja teen ilkeyksiä pinkin eventeillä. Tuli puhuttua PaniPoniDashin kanssa viime viikolla ja tultiin siihen tulokseen että en tarvitse troublemakereitä. Kokoilin kolmea Timber Wolfea mutta en oikein tullut yhtään hyvää tilannetta jossa noita pelaisi.

Parannus ehdotuksia saa antaa ja itse aion vaihtaa Sugar Twistit Eff Stoppereihin kunhan vain saan ne joskus.
A wise man once said: "The mind is like the body....it can get sick".
Hopsu93
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Isseus » 12.04.2014 02:17

Hopsu93 kirjoitti:Tässä on mun pakkani kun Isseus halusi nähdä näitä tuolla toisessa threadissä. Eli mulla on ihan perus pinkki/valkoinen pakka. Rarity on mane hahmona ja pakka perustuu siihen että saan Rarityn flipattua mahdollisimman nopeasti. Sitten sekoitan vastustajaa inspired kyvyllä ja teen ilkeyksiä pinkin eventeillä. Tuli puhuttua PaniPoniDashin kanssa viime viikolla ja tultiin siihen tulokseen että en tarvitse troublemakereitä. Kokoilin kolmea Timber Wolfea mutta en oikein tullut yhtään hyvää tilannetta jossa noita pelaisi.

Parannus ehdotuksia saa antaa ja itse aion vaihtaa Sugar Twistit Eff Stoppereihin kunhan vain saan ne joskus.

Hirveän kallis toi dekki on pyörittää, kaikki maksaa paljon. Siihen vielä Eff Stop joka maksaa joka kerta kun hakee lappuja... Siihen saattaa töksähtää. Toinen ongelma on että melkein kaikkia oleellisia kortteja on vain 2. Esim Apple Brown Betty, Sugar Twist, Old Salt, Tangled Coiffure

Eka oli kyllä ne Eff Stopit lisää minkä kanssa näin, kunhan et missään nimessä heitä Sugar Twistejä pois.

Sulla on tasan Sugar Twist ja mahdollisesti pöllöt minkä avulla pääsee käsiksi Nest Weaveriin ja Savoir Fareen ellet heti onnistu flippaamaan Rarityä. Suosittelisin siihen jotain minimivaatimus -friendiä, niinkuin Big Shot / Featherweight.

Mitenkäs olis Goldengrapet noitten Surprise tilalle? Surprise vaatii hirveät pohjavoimat ja antaa vain 1 voiman ja tilannesidonnaisen kyvyn.

Ridiculous Outfit, Here's your invitation ja Assault Cake vaatii 3 pinkkiä että ne voi pelata. Siihen tarvii joko Apple Brown Bettyn (2 dekissä) tai 2 muuta friendiä. Siinä 6 lappua jotka jää helposti käteen kun ei vaan pysty.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Hopsu93 » 20.04.2014 11:40

Isseus kirjoitti:[Hirveän kallis toi dekki on pyörittää, kaikki maksaa paljon. Siihen vielä Eff Stop joka maksaa joka kerta kun hakee lappuja... Siihen saattaa töksähtää. Toinen ongelma on että melkein kaikkia oleellisia kortteja on vain 2. Esim Apple Brown Betty, Sugar Twist, Old Salt, Tangled Coiffure

Eka oli kyllä ne Eff Stopit lisää minkä kanssa näin, kunhan et missään nimessä heitä Sugar Twistejä pois.

Sulla on tasan Sugar Twist ja mahdollisesti pöllöt minkä avulla pääsee käsiksi Nest Weaveriin ja Savoir Fareen ellet heti onnistu flippaamaan Rarityä. Suosittelisin siihen jotain minimivaatimus -friendiä, niinkuin Big Shot / Featherweight.

Mitenkäs olis Goldengrapet noitten Surprise tilalle? Surprise vaatii hirveät pohjavoimat ja antaa vain 1 voiman ja tilannesidonnaisen kyvyn.

Ridiculous Outfit, Here's your invitation ja Assault Cake vaatii 3 pinkkiä että ne voi pelata. Siihen tarvii joko Apple Brown Bettyn (2 dekissä) tai 2 muuta friendiä. Siinä 6 lappua jotka jää helposti käteen kun ei vaan pysty.

Kiitoksia parannus ehdotuksista. Nyt oon saanu Apple Brown Bettyn kolmeen, heitin Surprisen pois ja laitoin Goldengrapen tilalle. Lisäksi pidän varmuuden vuoksi Sugar Twistit ja Eff Stopperit tulee vähän myöhemmin.

Sitten Ridiculous Outfit ja Here is your invitation tulee pysymään deckissa ja uskon kyllä että tuun Assault Cake kortit korvaamaan Big Shoteilla.

Mitä tuohon Featherweight ja Tanglet Coiffureen tulee niin noita en laita pakkaani enään. Ne on hyviä kortteja mutta viime Poromagian pelisessiossa en ei oikein tullut tilannetta jossa nuo olisivat minua auttaneet, koska pinkit kortit putsasi pöytää aina kiitettävästi. Lisäksi tuli opittua myös hyviä kikkoja Rarityn flippaamiseen ja sain aina kaikissa peleissä Rarityn flipattua ongelmitta. No ensi viikolla pitäisi tulla CCGCastlesta puuttuvat kortit niin pääse sitten pelaamaan näillä uusilla muutoksilla teitä vastaan :)
A wise man once said: "The mind is like the body....it can get sick".
Hopsu93
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 10.06.2014 21:27

Pistetään välillä tännekin ketjuun jotain! Angus Kilgoren mietteitä pakan rakentamisesta:

http://www.reddit.com/r/MLPCCG/comments/27sr9n/deck_tech_check/
"Don't worry about it. It's Ichijou."
PaniPoniDash
Poni

Edellinen

Paluu My Little Pony - CCG