logo

Turnauksia Poromagiassa?

Keskustelua My Little Pony - Collectible Card Gamesta

Re: Turnauksia Poromagiassa?

ViestiKirjoittaja Isseus » 15.07.2014 20:14

Alustavasti 23.8. lauantaina meillä olis Constructed turnaus. Siihen mennessä pitäis olla noitten uusien manejen kaikkien saatavilla. Osallistumismaksu olis 10€.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Teura » 15.07.2014 20:57

Ja mukana ollaan
Teura
Royal Guard

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 15.07.2014 22:18

Teura kirjoitti:Ja mukana ollaan

Samoin.
"Don't worry about it. It's Ichijou."
PaniPoniDash
Poni

ViestiKirjoittaja Ratiasu » 15.07.2014 23:23

Vielä en osaa sanoa olenko tuolloin paikalla, mutta jos olen niin tulen. Periaatteessa, jos en olisi näin pirun saamaton ja koukuttunut ponikortteihin, pitäisi harkita vakavasti suorittavansa jotain maatilaharjoitteluja noihin aikoihin...

...Mutta saatan olla liian saamaton ja koukuttunut ponikortteihin...
Ratiasu
Pegasos

ViestiKirjoittaja Hovershy » 16.07.2014 18:11

Navettaharjoittelussa saatan olla itsekin, jollen ole palannut edellisenä päivänä. Ja siinäkin tapauksessa kyseisenä päivänä olis pikkusiskon konfirmaatiojuhlat, johon mitä ilmeisimmin olen sosiaalisesti velvoitettu osallistumaan. Kuudelta saattaisin aikaisintaan olla pääsemässä lähtemään, mutta jos (ja kun?) turnaus alkaa sitä ennen, taitaa ensimmäinen constructed jäädä väliin... :(

Ja Rati, kyllä sunkin pitäis luultavasti jossain vaiheessa käydä harjoittelussa. Ellet sitten halua joululomaasi viettää sikalassa tai navetassa... :\
"Tulethan siis kanssani tanssimaan tämän viimeisen tanssin? Tule, palakaamme tanssin pyörteissä kirkkaammalla liekillä kuin koskaan, kuin tähdet yön pimeydessä ennen kuin tulemme hiipuu ja kipinämme sammuvat tuhkaan."
Hovershy
Poni

ViestiKirjoittaja Ratiasu » 17.07.2014 00:55

Hovershy kirjoitti:Ja Rati, kyllä sunkin pitäis luultavasti jossain vaiheessa käydä harjoittelussa. Ellet sitten halua joululomaasi viettää sikalassa tai navetassa... :\

Järjen ääni on palannut Helsinkiin. Toivottavasti ei ole liian myöhäistä.
Laiskuuden ääneni sanoo, että jos jätän tekemättä niin ne vetäjät antaisi kuitenkin mahiksen tehdä ne ensi kesänä...
Mutta olet oikeassa ja pitäisi saada tehtyä jotain tämänkin asian eteen.. huoh..
Ratiasu
Pegasos

ViestiKirjoittaja Isseus » 17.07.2014 11:40

Myös 30.8. on turnaukselle ihan OK päivä.

Nyt Rati menes opiskelemaan kun kerran haluat eläimenpuukottajaksi.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Hovershy » 17.07.2014 11:43

Ratiasu kirjoitti:
Hovershy kirjoitti:Ja Rati, kyllä sunkin pitäis luultavasti jossain vaiheessa käydä harjoittelussa. Ellet sitten halua joululomaasi viettää sikalassa tai navetassa... :\

Järjen ääni on palannut Helsinkiin. Toivottavasti ei ole liian myöhäistä.
Laiskuuden ääneni sanoo, että jos jätän tekemättä niin ne vetäjät antaisi kuitenkin mahiksen tehdä ne ensi kesänä...
Mutta olet oikeassa ja pitäisi saada tehtyä jotain tämänkin asian eteen.. huoh..

Jep Helsingissä ollaan taas. Ja anteeksi, että olen tällainen ilonpilaaja. :\

Isseus kirjoitti:Myös 30.8. on turnaukselle ihan OK päivä.

30.8. sopis ainakin mulle huomattavasti paremmin. Navettaharjoittelusta olen palannut tuolloin jo aikapäiviä sitten, ja varsinaiset opiskelutkin alkavat vasta seuraavalla viikolla, joten mikään ei estäisi turnaukseen osallistumista. ^_^
"Tulethan siis kanssani tanssimaan tämän viimeisen tanssin? Tule, palakaamme tanssin pyörteissä kirkkaammalla liekillä kuin koskaan, kuin tähdet yön pimeydessä ennen kuin tulemme hiipuu ja kipinämme sammuvat tuhkaan."
Hovershy
Poni

Edellinen

Paluu My Little Pony - CCG