logo

Turnaus @Poromagia 27.6.?

Keskustelua My Little Pony - Collectible Card Gamesta

Turnaus @Poromagia 27.6.?

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 03.06.2015 19:40

Viime perjantain Porossa puhuttiin turnauksista ja todettiin että 6.6. on huono koska Desucon. Ilmoille heitettiin siitä seuraava lauantai eli 13.6. Olisiko porukkaa saapumassa jos tuolloin turnattaisiin?

Turnauksen formaattiakaan ei lyöty lukkoon. Constructed, Sealed (oma versiomme jossa teemapakka+boostereita), Enterplayn Limited Sealed eli vain boostereita tai Draft? Kolme viimeistä voitaneen toteuttaa vain jos Poro saa lisää Absolute Discord -tuotteita. Tällä hetkellä teemapakat loppu ja boostereita reilu 20. Constructed näyttää tällä hetkellä varmimmalta ratkaisulta jos halutaan painottaa AD:ta Vai mitä mieltä olette? @_@

Edit: Vähän täsmennetty turnausmuotoja

Edit2: Muutettu päivämääräehdotus. Formaattikeskustelu jatkuu. Tässä vaiheessa ehdotettu constructed, draft ja theme deck-pohjainen sealed.
Viimeksi muokannut PaniPoniDash päivämäärä 06.06.2015 13:58, muokattu yhteensä 3 kertaa
"Don't worry about it. It's Ichijou."
PaniPoniDash
Poni

Re: Turnaus @Poromagia 13.6.?

ViestiKirjoittaja Teura » 03.06.2015 19:59

Päivä on ok, ainakin minulle.

Mutta turnausmuoto. Constructedia on ollut hieman turhankin paljon, ulkomuistista kaikki paitsi yksi turnaus porossa. (Eli kaksi? :D)
Itse siis kaipaisin mitä tahansa noista kolmesta viimeisestä, mutta onko se pakko rajoittaa juuri AD:hen? Skippasimme turnauksissa CG:n täysin, niin mielestäni senkin voisi hyvinkin ottaa osaksi turnausta.

Ja jotain mitä yritin skypessä jo tiedustella mutta koska ilmaisuni ei toimi, niin listaat tuossa formaateiksi constructed, sealed, limited ja draft. Mitä limited tässä meinaa, kun käsitän sen yhä draftin ja sealedin kattoterminä? Teema + boostereita? Ajatuskatkoa?
Teura
Royal Guard

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 03.06.2015 20:07

Teura kirjoitti:Ajatuskatkoa?
PaniPoniDash
Poni

ViestiKirjoittaja Tonu » 04.06.2015 18:45

En kyl usko et 13.6. mahtuu pelaamaan Porossa kun siel saman päivänä Pokémonin SM-kisat alkaa ennen klo 10 ja kestänee about Poron sulkemiseen asti. Teemapakka+boosteri turnaukset ainaskin omasta mielestä kivempia "hupiturnauksia" kun kaikilla on lähtökohtaisesti yhtä hyvät kortit. Itellä on tosin vielä pari korkkaamatonta pakkaa, sekä pari muuta oon vaan avannu ja kattonu et sisällä oikeet kortit. :P

Edit: Kaikki turnausmuodot kyl käy itelle. Juuri tää mainittu päivä varmaankin ainoa milloin en kerkeis pelata. Et mikätahansa muu päivämäärä olis parempi omalta osalta. @_@
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Isseus » 06.06.2015 13:08

13.6. Pokemonin SM joten ei kyl sillon. Otetaa vaiks 27.6.

Formaattina sealed ei kyl toimi ku ollaan jo niin pitkällä ekspansiossa että kaikilla on jo peruskortit. sealed toimii parhaiten kun setti on tuore tapana hankkia uuden setin startterit ja ajaa settii sitään. Ennemmin constructed jossa pääsee näkemään kaikkien uudet dekit, tai sitten drafti. Jos heitetää turnausta pari viikkoo eteenpäin nii porukka saa ainaki varmasti kasattua uusia dekkejä ja testattua niitä.
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

Re: Turnaus @Poromagia 27.6.?

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 06.06.2015 14:02

Muokkasin otsikkoa kun 13.6. koettiin huonoksi, eli entäpä 27.6.? Itse asiassa itsekin alan kallistua muun formaatin kuin theme desk -sealedin kannalle, koska seuraava lisäosa, Equestrian Odysseyhan itse asiassa on tulossa jo elokuussa.
PaniPoniDash
Poni

Re: Turnaus @Poromagia 27.6.?

ViestiKirjoittaja Haltie » 08.06.2015 20:49

Constructediin voisin osallistua, mutta jos ihmiset haluaa jotain muuta nii sen kun. On vähä rahat tiukilla nii itte joutuisin varmaan jättään sealedit/draftit väliin... ehkä.
KORJAAAAUS! Oonkin töissä kyseisenä päivänä eli eipä formaatilla mulle väliä jos on 27.
Perjantait olen varannut usein CCG:lle, mut jos turnauksia on vaikee järkkää pe niin eipä voi mitään
Juonta sitä tarvitseville jo vuodesta 2011
DeviantArt: http://jameshalt.deviantart.com/
Steam: Haltie
Haltie
Varsa

Paluu My Little Pony - CCG