logo

S06E11 - Flutter Brutter

Keskustelua sarjan jaksoista

S06E11 - Flutter Brutter

ViestiKirjoittaja Teura » 04.06.2016 09:32

Teura
Royal Guard

Re: S06E11 - Flutter Brutter

ViestiKirjoittaja Silverhill » 04.06.2016 20:23

Sanoisinko, että päällisin puolin oikein kelpo slice of life-jakso. Arvosana-asteikolla siis "Hyvä".

Fludan kauan huhuttu (pikku)veli paljastui kyllä semmoiseksi, mikä ei todellakaan vastannut mitään ennakko-odotuksia...siis hyvällä tavalla. Elikkä miksikään Gary Stu:ksi ei tätä broidia voinut väittää. Kiva nähdä myös vaihtelun vuoksi Fludaa näinkin lujatahtoisena.

Fluttersin broidin tilanteeseen verrattuna voin ainakin itse olla tyytyväinen siihen, että vaikka tuskin kykenen työpaikkaa koskaan saamaan niin olen sentään muuttanut onnistuneesti omilleni ja huolehdin niistä vähäisistäkin työtehtävistäni suuremmalla vastuulla.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 04.06.2016 21:44

Yksi hyvä luokiteltu slice-of-life jakso, vaikka ei mene tietenkin erinomaisuuden tasolle. En itse kovinkaan odottanut Fluttershyn pikku-velin olevan noin korkeapituinen, että se saisi minun mielummin kutsua hänet FS:n ISO-veliksi. Jakson aikana kuitenkin nähtiin, minkä takia kannattaa aina sekä yrittää että tehdä jotakin työtä eikä vaan pelkästään laiskotella päivät ja yöt ja luulla, että vapaa-ajalla voi tsillaa ties miten haluaa ja elämä maistua siitä hyvälle tekemättä mitään. Säälimättä, kaikkea ei saa mitään ilmaiseksi ilman, että ei tee mitään.

Oli kumminkin mukavaa nähdä FS:n vanhemmat ekaa kertaa, nyt lopultakin sain kaiken kuvan jokaisen M6 vanhempien, millaista poniporukkaa on kyseessä. Jaksossa oli kivoja viittauksia ja muutamia ilmeitä taas kerran. Muuten jakso oli suhteellisen hyvällä tasolla, että tästä voi jatkaa.

Arvosana: 8/10

Spoiler: näytä
Kuva
Tässäpä saatiin virallinen Link-poni LoZ:sta! :P

Spoiler: näytä
Kuva
Kuva puhuu sen puolesta.
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja Mecha » 05.06.2016 01:30

Ihan hyvä jaksohan tuo oli. Flutter Shyn pikkuveli oli kyllä niin ärsyttävä ja itsekeskeinen, että ei ole mikään ihme, että Flutter Shy joutui olemaan lujatahtoinen. Etenkin, kun näiden vanhemmat eivät oikein siihen pystyneet. Mielenkiintoista, että Flutter Shyn pikkuveli joko yritti iskeä Rainbow Dashiä tai vain kiusoitteli tätä.
It was already broken when I got here.
Mecha
Poni

ViestiKirjoittaja Silverhill » 05.06.2016 07:27

SlyPhoenix kirjoitti: En itse kovinkaan odottanut Fluttershyn pikku-velin olevan noin korkeapituinen, että se saisi minun mielummin kutsua hänet FS:n ISO-veliksi.

Uskokaa tahi älkää, mutta on yllättävän yleistä että nuorempi sisarus saattaa kasvaa vanhempaa pidemmäksi. Hyvinä esimerkkeinä Elricin Alphonse ja Edward, Funkin Kelly ja Bobby, FF8sin Minotaurukset ja oikeasta maailmasta hyvänä esimerkkinä itse allekirjoittanut, jonka isosysteri jäi reilusti lyhyemmäksi.
Nyt kyllä jäi ihmetyttämään miltä tuon broidin letti mahtaa näyttää avoimena. Netin vitsiveikkauksia odotellessa...

Tuo Jokeri-viittaus tuli kyllä missattua tyystin, kuten myös Link-poni.

Seuraavaksi odotellaan, koska ilmaantuu eri editointeja siihen kun Flutters toteaa "peeved":n sijaan jotain oikeasti rajua.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 05.06.2016 12:56

Oli hauskaa nähdä uusia kasvoja sarjassa. Jakso oli varsin klassinen ''äiteen-kellarista-maailmalle'', joskin tämän jäbän ylimielinen olemus oli jotain huvittavaa verrattuna saamattomuuteen. Pidin jaksosta, oikein hyvä life-slaissi. Tämän tason kun saataisiin pidettyä kauden loppuun asti.

Silverhill kirjoitti:on yllättävän yleistä että nuorempi sisarus saattaa kasvaa vanhempaa pidemmäksi.

Allekirjoitan. Kahdeksasta sisaruksesta meikä nuorimpana on venähtänyt pisimmäksi. Miksi tämä ei siis sopisi ponimaailmaankin?
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja kurkku » 11.06.2016 18:18

Muuten hyvä jakso, mutta Zephyrista oli tehty turhan ärsyttävä. Häntä oli vaikea sympata lopussa. Mutta oli kiva viimein nähdä Fluttershyn perhe ja Fluttershy itse oli hyvin kirjoitettu jaksossa.
kurkku
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 17.06.2016 21:05

just joku aika sit jubasin zalaken akaa nähäänkö fluttershyn porukoit koskaan nii kyl
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja Hentosiipi » 19.07.2016 16:32

Mecha kirjoitti:Ihan hyvä jaksohan tuo oli. Flutter Shyn pikkuveli oli kyllä niin ärsyttävä ja itsekeskeinen, että ei ole mikään ihme, että Flutter Shy joutui olemaan lujatahtoinen. Etenkin, kun näiden vanhemmat eivät oikein siihen pystyneet. Mielenkiintoista, että Flutter Shyn pikkuveli joko yritti iskeä Rainbow Dashiä tai vain kiusoitteli tätä.

voi että!,siitä en kyllä pitänyt kun tämä Zephyr oli jakson alkupuolella Rainbow Dashin kimpussa,ja Dash ei oikein pitänyt tästä "yli-innokkaasta" ihailijastaan, sitten vielä kun jakson oli aikana, :( yllätyin hieman kun selvisi että Fluttershylla, oli pikkuveli, tämä tuli minulle kuin vähän puun takaa, olisi jokuponi vihjannut siihen suuntaan, siinä minulla taisi vähän mennä, ohi mielestäni oli kuitenkin aika kivaa että Fluttershy opetti veljeään pärjäämään omillaan ja hankkimaan töitä ponyvillestä, >:O ja lopulta Zephyr Breeze voitti tämän epäonnistumisen pelkonsa Rainbow Dashin ja Fluttershyn neuvojen avulla.
Hentosiipi
Varsa

ViestiKirjoittaja Nutzor » 22.07.2016 02:37

/shudder

Huuuuh, tää jakso iski ehkä liian syvälle omaan hermoon (oon tässä muuttamassa takas porukoille, jätin juuri vanhan koulun, en päässyt uuteen, työkkäri kutsuu...)
Jos en olisi saanut kesätöitä tänä kesänä niin olisi ollut liiankin persoonallinen opetus, huhhuh.

Jakso oli hyvä, ja hahmojen designit oli ihan jees. Nauratti ajatus, että Fluttershy ei ollutkaan perheensä ujoin ja hiljaisin, vaan vanhempansa.
Zephyr Breeze oli.. Jännä hahmo. Tunnen kyseisen tyypin ihmisiä, joten omaan nauruhermoon iski. Juoni kulki ihan sujuvasti ja vitsit oli jees.
Lopun biisi iski kyllä aivan nurkan takaa ja oikein yllätyin kun Flutteri aloitti lennosta biisin. Huhuh.
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!
Nutzor
Maaponi

Seuraava

Paluu Jaksot