logo

S06E14 - The Cart Before the Ponies

Keskustelua sarjan jaksoista

S06E14 - The Cart Before the Ponies

ViestiKirjoittaja Teura » 06.08.2016 09:18

Teura
Royal Guard

Re: S06E14 - The Cart Before the Ponies

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 06.08.2016 20:11

Kohtuullinen jakso oman makuuni, mutta ei sen kummempi. Vaikka kilpa-ajo teemaiset asiat ovat minulle nykypäivänä vielä miellyttäviä, niin tämä jakso oli minulle perus slice-of-life jakso viihdyke. Ainakin tämän jakson oppiläksy oli se, että aikuisen on aina kuunneltava nuorukaista ensin tai muuten asiat eivät mene niinkuin pitäisi ja samalla nuorukaisen päivä aikuisen kanssa, jota hän oli alunperin suunnitellut ja toiveet omiensa mukaan menee pilalle.

Säälimättä, RD, Rarity ja AJ aika lailla sain päivän pilattua niitten haaveilen nuoruutta ja niitä aikoja, missä heillä oli hauskaa go-cartien kanssa. Tuli varsinkin naurettua paljon kun Rarity hävisi nuoruudellaan luovuuden tittelin Derpylle sen pahvilaatikko go-cartille. XD
Tuosta kohdasta tuli päätellen, että Derpy aika lailla voittaa kaiken sen amatöörin tasoisilla pahvilaatikoilla ja ym. varustuksilla.
Laulu oli perus "meh" minulle ekalle katselukerralle, niin pitäs sitä kuunnella ehkä kaks-kolme kertaa paraneeko se vielä vai jääkö se siihen.
Näistä sijaan, ihan kohtuullinen jakso minun makuuni ja pariin kohtaa tuli naurettua.

Arvosana: 7/10
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

Re: S06E14 - The Cart Before the Ponies

ViestiKirjoittaja Silverhill » 06.08.2016 21:39

Ihan sellainen perus. Ei ihan erityinen, muttei kehnokaan. Hassua sinänsä, että mäkiautoiluun liittyvä jakso ilmaantuu juuri kun olen tässä itse kyhäillyt garrys modissa autoa. Onhan tämä tarinakaava siitä kuinka aikuinen omii koko yhteisön projektin jo melko nähty, mutta kyllähän tuon katsoi. Laulu ei ollut järin kummoinen, sen myönnän ihan suoraan.

On kyllä nostettava hattua siitä että jengi saa ylipäätään kaiken tuommoisen vajaassa päivässä kasaan pelkästä omppukuutiosta + ylimääräisestä sälästä. Cherilee Cheerleader asussa oli aikas söpö näky.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

Paluu Jaksot