logo

S06E15 - 28 Pranks Later

Keskustelua sarjan jaksoista

S06E15 - 28 Pranks Later

ViestiKirjoittaja Teura » 13.08.2016 09:04

Teura
Royal Guard

Re: S06E15 - 28 Pranks Later

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 13.08.2016 20:12

Jakso oli minun osalta hyvä ja tuli naurettua, mutta olin alunperin odottanut pikkusen jotakin muuta. Mutta jakson tittelin mukaan oli ehkä parempi mennä tämän viittauksen mukaan (vaikka en odottanut tietenkään, että ne tekis jotakin pariin tunnettuun leffoihin liittyen vaan fokusoinut vaan random jekkutuksiin).

Kumminkin tämä jakso toi vähän mieleen RD:n asenteen muita poneihin kohtaan Mare-Do-Well jaksosta, paitsi yliylpeyden sijaan kyseessä oli jekutus teemainen jakso. Tunnustan kumminkin, että mulla soi päässä eräs tunnari päässäni siinä jakson vikassa neljännessä.
Loppujen lopuksi jakso oli viihdyttävä, vaikka alku oli vähän hidas ja RD:n röyhkeä asenne muita poneja kohtaan oli sellaista, mitä muita ei-RD fanit olisin samaa mieltä. Esimerkiksi alussa kuinka RD pelotteli FS:ta kauheasti sen jekulla.

Kumminkin 'It's just a prank!'

Arvosana: 8/10
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 13.08.2016 21:25

Itse en tunnistanut jakson nimen jekkua, joten idiksen tajuaminen meni vaiheeseen jossa RD lenteli pitkin ponyvilleä. Jakson alku oli hyvin tahmea, sillä dick-head rainbow on allekirjoittaneelle ärsyttävin asia mitä sarjasta löytyy. Kun jakso pääsi vauhtiin, oli hymyä vaikeampi pidätellä, karma is biatch jne. Dikkailin jaksosta paljon, episodien laatu ei ole ainakaan romahtanut siitä mitä se keskivertona on ollut.

8.5/10?

Spoiler: näytä
Zombi-ponit on muuten yllättävän creepejä tapauksia. xD
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Silverhill » 13.08.2016 21:34

Perhanan youtuben description mäni ja spoilasi sitten jakson minulle.
Nimi "28 källiä myöhemmin" on kyllä hyvä viittaus sinänsä, mutta, perhana '28 päivää myöhemmin' ei silti ole minun silmissä zombileffa.

Jakso oli kyllä ennalta-arvattava, mutta zombileffa-viittaukset (joita olisi voinut olla reilusti enemmän) toimivat hyvin näin genren ystävälle. Täytyy kyllä myöntää, että RD:n källien toteutus oli kyllä taidokasta, varsinkin tuon kirjekääröjen, sängyn ja kakkujen osalta. Mutta toisaalta tuo skunkki ja tiiliskivi menivät jo kauas hyvän maun (sekä hajun) rajoilta.

Ihan kiva jakso, toimii hyvin halloween-spessuna sitten syksyllä.

Lopputekstien musiikki sekä äänet aiheuttivat kyllä lievät vilunväreet allekirjoittaneelle.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 15.08.2016 23:55

Joo nyt kun tajusi jakson nimen idean niin täähän oli ihan loistava :D
jimkolme
Pegasos

Paluu Jaksot