logo

Parhaat ponipariskunnat?

Keskustelua sarjasta ja kaikesta virallisesta sarjaan liittyvästä materiaalista

Re: Parhaat ponipariskunnat?

ViestiKirjoittaja Sweetie Belle » 03.12.2012 10:27

Drako1997 kirjoitti:Mä oon muuttanut mun mieleni. Paras laivaus on Twilight Sparkle ja Iihaa-aasi.
Kuva

Mä rakastan Maddiä. <3

Lapsuuden lempisarjastani ja nykyisestä fandomista tehdään crossover shippi? Nyt olen nähnyt kaiken. o_O Heti kun näin tuon mainoksen silloin aikoinaan, niin arvasin että tästä tulee joku piirtämään ja kirjoittamaan shippiä aivan jumalattomasti, sillä ponifandomin ship osio on melkoisen laaja, sen huomaa jo siitä, että Soarinia shipataan piiraan kanssa, joku raja sentään :|

Ettei ihan off-topiciksi mene niin itse en hirveästi shippauksesta piittaa, mutta jos pitää valita niin Appledash on aika kiva shippi, ja ilmeisesti suosituimpia Mane6 shippejä.
"Your dead if you aim only for kids. Adults are only kids grown up, anyway." -Walt Disney
Sweetie Belle
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja ruskapony » 04.12.2012 18:50

Hihihi, pakko myöntää että Mr. Carrot Cake ja Mrs. Cup Cake. En tiedä miksi, mutta ne ovat niin söpöjä yhdessä. ^^ <3
I have no special talent. I am only passionately curious.
ruskapony
Varsa

ViestiKirjoittaja Cerker » 05.12.2012 07:22

Paras pari on ColgateXDash. Enpäs nyt tiedä, kerran satuin tuollaisen ficin lukaisemaan, ja kyllä se kirjoittaja oli saanut ne hyvin laitettua yhteen.

Kaikkein eniten kyllä käytetään TwiDashia. Sitä on jokapaikassa! @w@
Cerker
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja karhu12 » 05.12.2012 11:06

Itse en pahemmin ketää shippais yhteen, mutta flutterdash. :P
karhu12
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partava » 08.12.2012 23:37

Itse en ole mikään kova shippaaja, mutta kiitos erään bronykaverini, olen tunnustautunut Rarishyn faniksi. Kun Fluttershy nyt vain on sellainen kaappihomohenkinen hahmo ja sitten vielä kaupan päälle siinä kaverini aivopesun jälkeen törmäsin aivan täydelliseen pikku ficiin, jossa oli tämä paritus. Se vain toimi! Siinä ihan samaistui Fluttershyihin, kun hän oli hurjan ihastunut Rarityyn, eikä uskaltanut kertoa jne. Itse olen ollut samassa tilanteessa jo pari vuotta ja vieläpä saman sukupuolen edustajaan olen myös ollut siinä ihastunut, joten enhän mä voinut olla tykästymästä tähän shippiin.

Jos jokin toinen paritus pitäisi sanoa, niin... noh, en kyllä osaisi sanoa tarkkaan. Kun todella moni noista toimii todella hyvin, mutten vain halua oikein tunnustaa esimerkiksi AppleDashista pitämistä, sillä olen aina vähän kuin kieltänyt asian. Ehkä se johtuu tästä "RD on lesbo"-jutusta, josta en pitänyt ollenkaan, koska taistelen hurjasti stereotypioita vastaan. (Itse tosin olen sellainen poikatyttö/tosiasiassa trans ja vieläpä kaupan päälle lepakko, niin enpä tiedä, miten voi enää mennä ironisemmaksi...)
Myös Rarijack on hieno. Syytän Tumblria tästä. Tai itse asiassa erästä tiettyä tyyppiä sieltä. Perhana kun se rebloggasi niin pirusti kaikkea Rarijack-gifejä ja gifsettejä, että tunnen oloni suorastaan aivopestyksi! D:
Ihosi on sininen, aivan kuten taivas.
Partava
Varsa

ViestiKirjoittaja Onemaster » 10.12.2012 20:36

Lyra ja Bonbon tietenkin! Söpömpää paria ei tule koskaan olemaan. Don't deny it. <3
Liitteet
23134+-+artist+kloudmutt+Bonbon+filly+Lyra.png
23134+-+artist+kloudmutt+Bonbon+filly+Lyra.png (179.88 KiB) Katsottu 3588 kertaa
Teal'c: Undomesticated equines could not remove me.
Jack: It's wild horses, Teal'c. It's... that's a joke. You told a joke.

- Stargate SG-1, Jack in pain
Onemaster
Varsa

ViestiKirjoittaja Tuuku » 11.12.2012 08:16

Lyra ja Bonbon ja jossain mielessä Rarity Ja Apple Jack. Rarity x Spikeä en voi sietää :I
Kuva
Tumblr - Tykkään hevospiirretyistä, bronyista en niinkään
Tuuku
Poni

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 11.12.2012 22:09

Voi helevetin paska. Mulle on tarttunut AppleDash pöpö. >:( Mä kun niin aattelin pysyä kannassa etten ikinä shippaisi ei-straight pareja. D:

Noh, whatever. Täntyylisten juttujen takii löytyy juttuja niin kuin esim. tämä kuva; (spoiler koska seksuaaliset referenssit ei sovi kaikille)
Spoiler: näytä
Kuva
Drako1997

ViestiKirjoittaja mademoisellerarity » 13.12.2012 02:18

mä en oikein tykkää parittaa mane sixiä keskenään ja muutenkin shippaukset tuntuu usein vähän hölmöltä... mutta en voi sille mitään että spikexrarity <3 jos spike vähän kasvais niin vois toteutua ihan käytännössäkin, nyt se on ehkä vähän lapsi vielä. ja jos nyt aletaan miettiä niin olishan fluttershy ja big mac aika loistava pari myös :D

cadence ja shining armor on jo ehkä vähän lässynlää ällösulosia mutta kai mä niistäkin periaatteesa pidän. ne kuitenkin on ainoo varsinainen romanttinen pari ollu koko sarjassa. tai sellanen jonka suhde sivuaa jotain rakkaustarinameininkiä. toisaalta inhoon kyllä yleisesti ottaen romanttisia komedioita ja rakkauskliseitä joten ehkä se selittää miksen totakaan paria hirveesti fanita
mademoisellerarity
Varsa

ViestiKirjoittaja Tuuku » 13.12.2012 06:56

Ainiin unohdin mainita vielä Twist x Snip x Snails (Polyamoria f-yeah) :bumpsugarlumprump:
Kuva
Tumblr - Tykkään hevospiirretyistä, bronyista en niinkään
Tuuku
Poni

EdellinenSeuraava

Paluu Friendship is Magic