logo

Parhaat ponipariskunnat?

Keskustelua sarjasta ja kaikesta virallisesta sarjaan liittyvästä materiaalista

Re: Parhaat ponipariskunnat?

ViestiKirjoittaja Salmiak » 14.12.2012 19:13

AAA olen niiin iloinen, kun täältä löyty muitakin AppleDashista tykkääviä! TTwTT Paras paritus nyt ja aina. Niiden luonteet vaan sopii yhteen ja niillä on niitä "paritusmomenteja". Itteäni ärsyttää paritukset, joille ei ole perusteita, tyyliin, että näillä ei ole mitään ruutuaikaa keksenään! (tyyliin paria hetkeä enempää) Ja sitten parit, joiden luonteet ei vaan mun logiikan mukaan sovi yhteen, etenkin Rainbowshy (ja TwiDash) ja RariJack, ne vaan vaikuttaa niin erilaisilta, etten uskoisi niiden tuleva toimeen parina. >.> Ja muutenkin hiljaa itsekseni kiroan pareja, joissa Rainbowta ja AJ:ta laivaillaan muille. XD
Muita pareja, joista tykkään, on Twaikku x Luna sekä Pinkie x Flutter on kans aika söpö.
oot hei kaunis, syys sinua kiehtoo
Kuva *klik*
Salmiak
Varsa

ViestiKirjoittaja Twili » 28.12.2012 02:39

Salmiak kirjoitti:AAA olen niiin iloinen, kun täältä löyty muitakin AppleDashista tykkääviä! TTwTT Paras paritus nyt ja aina. Niiden luonteet vaan sopii yhteen ja niillä on niitä "paritusmomenteja".
Muita pareja, joista tykkään, on Twaikku x Luna sekä Pinkie x Flutter on kans aika söpö.

Applejack ja Dah ne yhteen soppii, niinkuin täällä muutamat näköjään ilmaisivat jo ^_^
Kumpikin ovat vähän sellaisia poikatyttöjä, ja pystyvät huoletta kisailemaan ja sotkemaan itsensä jos siltä tuntuu. Jees!

Muita pareja joista pidän on Dash ja Fluttershy. Älkää kysykö miksi, mutta jotenkin näen nämä kaksi yhdessä yhtä hyvin kuin Dashin ja Applejackin (Hmmm... kolmiodraama-ficiä odotellessa :D). Se voi johtua siitä, että erilaisia persoonia, mutta silti vain täydentävät toisiaan. Saisi tulla sarjaan muutama mieshahmo lisää, muuten ponien paritus jää hiukan... naispuoliseksi (noh, ei huono asia sekään)
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Fiffe » 29.12.2012 19:08

Juuh elikkäs BigMac x Caramel koska olen lukenut näiden kahden seikkailuista mukavaa fanficciä ja he sopivat toisilleen niin kivasti... ;__;
Sitten vielä AJ x Rarity because it's obvious. TwT
Fiffe
Varsa

ViestiKirjoittaja Berneri » 06.01.2013 14:39

En juurikaan välitä mistään syvällisemmistä parituksista eikä mulla oikeestaan oo mitään varsinaista OTP:tä näissä, mutta koska taustaponit ovat aina olleet lähellä sydäntäni, täytyy sanoa että Lyran ja Bon Bonin suhde (oli se sitten ystävyyttä tai jotain muuta) on aina kiinnostanut! Jotenkin ne kaksi yhdistää aina toisiinsa ja on aina yhtä hauska nähdä ne kahdestaan jossain taustalla, hihoo.

Ja sitten on tietenkin tämä canon-paritus Cadencen ja Shining Armorin välillä. ^3^

Fikkejä olen kyllä lukenut laidasta laitaan, monessa on ollut jotain kännishippaamista ja muuta mutta en ota niitä hirveän tosissani. Haluan pitää sarjan mahdollisimman shippausvapaana omassa mielessäni. :3 Kyllähän noita ihan söpöjäkin shippikuvia on tullut eteen mutta mikään ei ole haukannut minua mukaansa.
Viimeksi muokannut Berneri päivämäärä 23.05.2013 08:36, muokattu yhteensä 1 kerran

Kuva
Berneri
Pegasos

ViestiKirjoittaja Shineko » 19.01.2013 16:43

En ole koskaan ollut erityisen innostunut laivauksista, mutta kyllähän niitä muutamista sarjoista on kertynyt, kuten MLP:stä. Tiedän, että perusteluni kuulostavat tyhmiltä, mutta älkää silti tappako mua, jookosta :'(

Ensimmäinen pari, josta aloin pitämään oli Rainbow Dash x Fluttershy. Tiedetään, ettei nuo luonteet nyt välttämättä sovi yhteen, mutta vastakohdathan täydentävät toisiaan, vai miten se nyt menikään. Dashie suojelee myös Fluttershytä, mikä on sinänsä suloista.
Seuraavaksi aloin pitämään Rainbow Dash x Applejackista. Jotenkin outoa, sillä edelliseen pariin minulla oli täysin erilaiset perustelut. Rainbow Dash ja Applejack vain sopivat yhteen: Molemmat ovat kilpailuhenkisiä ja poikatyttömäisiä. Jostain syystä myös tämä saa minussa "aww"-reaktion.
Jossain vaiheessa pidin myös Applejack x Raritystä, mutta kyllä nuo kaksi ensimmäistä taitavat voittaa sen. Onhan se Octavia x Vinylkin ihan hyvä.
"I going to kick your cutie mark!"
Shineko
Varsa

ViestiKirjoittaja thistle » 27.01.2013 01:01

Rarity x Fancypants on kiva. Mane sixiä en vaan osaa parittaa keskenään vaikka onhan sitä söpöjä hetkiä välillä.

Myös Discord x Fluttershy on aika nam ja mielestäni canon *^_^*
"Why do people say 'grow some balls?' Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.”
thistle
Varsa

ViestiKirjoittaja Ponitar » 12.03.2013 21:14

<3 Kyllä, Fluda x Rainbow.Kaksi niin erilaista persoonaa.Mutta jotenkin, niin...

oletteko muuten huomanneet siinä hää-jaksossa sitä kohtaa missä Rainbow pussaa Flutteria <3
Ponitar
Varsa

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 13.03.2013 12:23

Ponitar kirjoitti:oletteko muuten huomanneet siinä hää-jaksossa sitä kohtaa missä Rainbow pussaa Flutteria <3

Ei, ei ne tee sitä. Se vaan näyttää siltä kun Fluttershyn ja Rainbow Dashin suut sattuu osumaan toisiinsa. Ne ei ole voneet millään tavalla pussata kun RD hymyilee hampaillaan, joka tarkoittaa että hänellä on suu kiinni. En oo usein kuullut pususta hampailla.
Ja se ääni ei oo pusuääni vaan ääni joka tulee kun RD nostaa Fluttershyn ilmaan. Sarja on täynnä sellasia ääniefektejä. Ja sitä paitsi se tulee liian myöhään kun katsoo millloin Fluttershy ja Rainbow "pussaavat". Äänen kuulusessa se on jo tapahtunut.

Kaikki saa uskoa mitä haluaa, mutta oikeasti sitä ei tapahtunut. Ai niin, ja FlutterDash on kiva shippaus. Mä tykkään siitä.

...Toi kuulosti aika tyhmältä kun aattelee et mä shippaan KAIKKEA. Hehheh.
Liitteet
c63.png
This sums my point up pretty nicely:
c63.png (312.83 KiB) Katsottu 4380 kertaa
Drako1997

ViestiKirjoittaja Fose » 13.03.2013 22:34

Discordi ja Fluttershy, loistava ;)

Shippaaminen on verrattain letkeää tässä fandomissa, lukenu jotai mangaa yms, vilkaissu keskusteluosioo ja siellä se shippaaminen vasta sairaaksi meneekin.
[1:03] jove: no ehkä oot liian terävä että sua ymmärrettäis
Fose
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Ponitar » 16.03.2013 08:23

okkei.Se vain näytti ensi vilkaisulla siltä *^_^*
Ponitar
Varsa

EdellinenSeuraava

Paluu Friendship is Magic