logo

Inhokkijaksosi ja miksi?

Keskustelua sarjasta ja kaikesta virallisesta sarjaan liittyvästä materiaalista

Re: Inhokkijaksosi ja miksi?

ViestiKirjoittaja Aveline » 03.11.2013 21:15

rioichi kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt "vihaa" tätä jaksoa kohtaan... Kun et siis ole ainut, joka tuon huonoimpiin jaksoihin laittaa. Mulla taas kyseinen jakso on aivan kärki kastissa. Pinkie on Pinkie ja se on parhaimillaan tässä jaksossa. Lukemattomat hyvin toteutettu referenssit ovat täyttä voittoa (Kung-fu-leffat, Sherlock, Agathan Christie ja tietenkin James Bond. Vierailevat hahmot ovat jokainen hauskoja persoonia. Sen myönnän, että kässäri ei ole parhaimmasta päästä mut ei sen aina tarvii olla. Joskus nämä rennot jaksot on vaan parhaita!

Jaksosta tulee sellainen fiilis että ideat ja vitsit on viety sen verran pitkälle ettei niistä oikein nauti enää. Tarinasta huokuu sellainen kuva että sitä yritetään väen vängällä pitkittää vaikka mitään ei oikeasti tapahdu. Onhan ne referenssit sinänsä mielenkiintoisia mutta kun niitä tungetaan naamalle melkeinpä pakottaen. Liikaa aikaa tunnutaan tuhlaavan myös vihjeiden etsimiseen ja tarkasteluun, eli Twilight vaan kuljeskelee ympäri junaa hymähdelen epämääräisesti samalla kun Pinkie tunkee mukaan heti peesissä. Vanhoja etsiväsarjoja (tyyliin Hercule Poirot ja Miss Marple) kunnioitan suuresti mutta mun mielestä toi konsepti ei jostain syystä istu tällaiseen sarjaan. Tarinankerronta on kuitenkin muuttunut aika roimasti noiden sarjojen kulta-ajoista... Ja sitten siihen lisätään vielä se Pinkie Pien ylivedetty hyper-super-happy-whacky-käyttäytyminen niin huhhuh... Jotenkin se kerronta vaan on hataraa ja heikkoa, jakso on ylipäätään tylsä ja kaikki hauskat asiat vedetään niin yli ettei ne oo enää hauskoja. Vaikea tota on sen tarkemmin selittää, en vaan pidä tosta jaksosta. : D

Mutta nää on nimenomaan niitä henkilökohtaisia mieltymyksiä ja mielipiteitä. Laitoinhan mä omalle listalle myös Sonic Rainboomin joka tuntuu olevan monen ihmisen suosikkijaksoissa, mutta mua se ei vaan miellytä. Onhan noita "meh"-jaksoja vielä enemmänkin, esimerkiksi Owl's Well That Ends Well, mutta en sentään menis niin pitkälle että sanoisin inhoavani niitä.
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 03.11.2013 23:24

Ei voi olla totta. Julistan täten Avelinen Jontukan vastakohdaksi, eli maultaan mua eniten muistuttavaksi käyttäjäksi foorumilla. Hän voisi hyvinkin jopa OLLA MÄ, meillä alkaa jo mielipiteet joissakin asioissa olemaan niin identtisiä että huhhuh! ;P

Heitetään tuohon viellä molemmat Trixie-jaksot, Feeling Pinkie Keenin, Games Ponies Playin ja Owl's Well That End's Wellin niin siinä onkin mun inhokkijaksot! Hupsista, siihen tulikin hieman enemmän jaksoja kun oisin ajatellut
Rarity kuolee kutoskaudessa :D

DA
tumblr
FA
Last.fm
Steam
Skype - xxDrako1997xx
Drako1997
Pegasos

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 03.11.2013 23:44

Babycakes, sillä tästä episodista lähti eniten ääntä ja vauvojen huutoa ei nyt kukaan kestä. En mää ainakaan +_+
Lisäänpä faijan kommentin lastenohjelmista:
"Niissä aina huudetaan, aina joku huutaa kurkku suorana" aika oikeassahan hän on O:)
Youtube kanava
Battlestations!
Instant stand up!
卍 Faschist Zerstörer 卍 — Destroy them with lazers!
TJ 183 (14.6.2017)《Alik.》
Kuva
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja KarkkiKori » 18.04.2014 19:32

BabyCaces!!! Vaikka ei ollut edes headphoneja päässä niin silti korvat räjähti!!!
KarkkiKori
Varsa

ViestiKirjoittaja Jube » 18.04.2014 20:12

Noh...
"Fall Feather Friends" koska en vaa tykänny siitä et ekan kattomisen aikaisen parhaan ponin ja Dashin piti vaa kisata ja huijata koko ajan. En kyl täysin hirttäis tätä jaksoo mut en ny kattois moneen kertaan

"One Bad Apple" koska KAPPALETTA LUKUUNOTTAMATTA vaan tylsä ja DT ja SS ärsytti !

"Stare Master" koska se oli melko tylsä ja CMC:n huuto ärsytti !!

"Baby Cakes" koska vauvojen sekoilu, itku ja yleensäkin olemassaolo ärsytti !!!

"The Mysterious Mare Do Well" koska koko jakso ärsytti !!!!

"Power Ponies" ja "It Ain't Easy Being Breezies" koska meh, en vaa tykänny...

Et nää niiku. Erityisesti nummer fem <.<
miten mä tänne eksyinkään!? :/
Youtube: ABitSillyPony
Twitter: @JuuSoGo
PS3: Jousimies2
Jube
Varsa

ViestiKirjoittaja Timppa64 » 25.05.2014 21:09

Equestria Games. Saakelin Spike!!!
Timppa64
Varsa

ViestiKirjoittaja jaskis57 » 30.05.2014 18:42

Ehkä Lesson Zero. Ilman sitä jaksoa minun ei tarvitsisi yrittää kestää kuusinkertaista rakas Prinsessa Celestiaa.
Edit: Se olis pitäny jättää pelkälle twaikulle, muut eivät osaa keksiä hyviä opetuksia, jonka näkee hyvin Ispiration Manesficationista... D:
Viimeksi muokannut jaskis57 päivämäärä 15.06.2015 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
S-A-V-E-T-H-E-M You can't...
jaskis57
Varsa

ViestiKirjoittaja MacKativer » 05.06.2014 12:10

Varmaan kans Power Ponies, koska kaikki tuollaiset supersankarisekoilut sarjoissa, jotka ei ole supersankarisarjoja, on tosi rasittavia... Turtleseissa ihan sama juttu, katsoin ne vain, koska en halunnut jättää jaksoja näkemättä.
MacKativer
Varsa

ViestiKirjoittaja floodyshy » 19.06.2014 16:44

Season 1 Episode 5 (Griffon the brush off) Koska Gilda on kus*pää
floodyshy
Varsa

ViestiKirjoittaja DragonLore » 22.06.2014 21:28

Jostain syystä kaikki ne Söpöysmerkki-Klubilaisten jaksot on jotenkin tylsiä ja jonkin verran ärsyttäviä...
KuvaPrincess Luna Rules... And of course Fluttershy too
DragonLore
Varsa

EdellinenSeuraava

Paluu Friendship is Magic