logo

My Little Pony Mobile Game

Keskustelua sarjasta ja kaikesta virallisesta sarjaan liittyvästä materiaalista

Re: My Little Pony Mobile Game

ViestiKirjoittaja Timppa64 » 06.09.2014 21:37

Peli on nyt saatavilla Windows Storesta. Sekä puhelimiin että Windows 8-koneisiin
Timppa64
Varsa

ViestiKirjoittaja pegasister-milla » 17.11.2014 18:05

LATASIN_POISTIN_LATASINN_ja tänäään taas poistin. RAKASTAN mlp <3 mtta se peli on kamala! .vie muistia in hirveesti,ponit on sekalaisia piikikkäitä muovi poneja,peli lagii ja bugii siis se pätkii nniin hirveesti ettei pysty edes klikkaamaan mitään -.-'. ja kaikki on pelissä kallista D': :twitch: mut jooo siinä hyvää modile pelii teille :ponies z_z
Kestää hellätki otteet <3
pegasister-milla
Varsa

ViestiKirjoittaja Muffinderp » 11.12.2014 12:09

Mulla on ja tykkään ^_^ Jotkut minipelit tosin ärsyttäviä :|
Kuva Kuva Kuva Fluttershy is the best pony. FOREVERRR
Muffinderp
Varsa

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 11.12.2014 15:12

Tähän peliin tulossa uusia päivityksiä:

• Pelin voi tallentaa Hasbron omalle servulle ja tämän jälkeen sen voi ladata toiselle laitteelle, näin ollen tallennus ei koskaan häviä ja peliin laitettu aika ei mene hukkaan jos jokin menee vikaan.

• Uusi mappi! Everfree forest tulee olemaan seuraava alue, jota voi aloittaa valloittamaan. Tässä pelastetaan tree of harmony ja taistellaan vastaan uusia vihollisia. Kaiken kaikkiaan timantteja kuluu paljon, näin ollen haxit käyttöön :D
Youtube kanava
Battlestations!
Instant stand up!
卍 Faschist Zerstörer 卍 — Destroy them with lazers!
TJ 4 (10.12.2017)《Alik.》
Kuva
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja Glitchy » 11.12.2014 20:01

En jaksa pelata peliä jossa pitää joko maksaa tai odottaa vuosia, että pääsee eteenpäin. Ymmärrän free to play-pelien mikromaksujen idean, mutta en pay2win pelejä. Se on eri asia pitääkö maksaa, että pääsee edes pelissä eteenpäin vai pääseekö pelissä ilmaiseksi eteenpäin, mutta voi käyttää käytää rahaa esimerkiksi visuaalisiin muutoksiin.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja Jauhelihapitsa » 07.01.2015 17:03

Juu oon pelannu, poistin ku vei niin tilaa @__@ mutta joo ihan hyvä peli oli.
Olen violetti hevonen
Jauhelihapitsa
Maaponi

ViestiKirjoittaja Brightstarpony » 08.01.2015 15:42

piti kännykälle ottaa tää poni peli mutta vei hullusti muistia. täytyy ostaa muistia kännykkään keväällä jotta saan poni pelin kännykkään kanssa. Tuli hamkittua Simpsonit tappout jota olen uudenvuoden jälkeen pelaillut.
"Kiitos AkkiV:lle tästä avatar kuvasta :)"
Brightstarpony
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 25.03.2015 15:15

Perseestä toi uus päivitys mikä siihen peliin on tullut.
Ainut hyvä mitä on nyt mieleen jäänyt niin sain 650 gemiä ilmaseksi kun päivitin pelin

Jos hankin vaikka rakennuksen/ponin mikä lie mikä pitää rakentaa ja suljen pelin siksi ajaksi -> kesken oleva rakennus häviää ja samoin myös rahani mitä kului rakennuksen hankkimiseen.

Jos poistun siitä pelistä niin että se on viellä päällä niin rakennukset ei valmistu tai mikään missä on aika niin ei kulu.

Peli pitää olla kokoajan päällä jos haluan että rakennus valmistuu en saa poistua siksi aikaa työpöydälle.
Enään ei pysty huijaamaan aikaa siirtämällä eteenpäin ( on koitettu ).
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

ViestiKirjoittaja Miyuki » 25.03.2015 19:46

Mulla ainoa ongelma on se, että en saanut yhtä palkintoa kilpailusta (palkintona oli yks beigen värinen poni, en muista nimeä enää), vaikka olin viides siinä kisassa (20 parasta sais sen palkinnon).

Vituttaa, koska näin paljon vaivaa siinäkin kisassa... :|

...Niin ja kerran kun yritin vähän siivota Canterlottia ylimääräsistä kivistä niin ne samat kivet, jotka pistin siivottavaks ei ollu hävinny minnekään kun tulin takas pelaamaan...

Muita ongelmia ei onneksi (vielä) ole tullut. Oon kuullut kaikenlaisia kauhutarinoita levelien ja ponien menettämisestä. Level 92 oon siis tällä hetkellä, toivon etten koskaan menettäis mitään isoa... :S
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 25.03.2015 20:23

Niitä jota kiinostaa niin kun päivitin ton pelin ja avasin sen tuli ilmoitus missä sain lahjaksi 10 gemiä. Suljin peli ja vähän ajan päästä käynnistin uudestaan huomaisn taas saman gemi ilmoituksen ja sit koitin taas sammuttaa ja käynnistää uusiks ja niin ne gemit vain lisääntys ;D Tollakin varmaan jotain tekemistä uuden päivityksen kanssa ?
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Friendship is Magic