logo

My Little Pony Mobile Game

Keskustelua sarjasta ja kaikesta virallisesta sarjaan liittyvästä materiaalista

Re: My Little Pony Mobile Game

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 07.07.2015 02:48

Ekaks tietenkin pitää olla rekisteröityny gameloftiin.. sit itse pelistä menet gameloft live.. siel sit kaikkea jännää onki, josta varmasti löydät ettimäs. :)
Kuva
Y.O.L.O
You Obviously Love Octavia
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pinkie_rarity89 » 07.07.2015 03:06

joo löysin
*w* :D :( TwT ^_^; XD
Pinkie_rarity89
Varsa

ViestiKirjoittaja Miyuki » 09.09.2015 15:29

Jostain kumman syystä mulla on kaksi Thunderlanea? Onko kellään muulla tapahtunu vastaavanlaista?

Kuva
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 09.09.2015 15:33

Nope. Ei ole ainakaan mulla. Ota toi screenshot taltee ja jos sul on kylässäs kaks niitä, koita saada ne samaan kuvaan. Sen jälkee vaa gameloft supporttiin ticketiä.
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Miyuki » 09.09.2015 15:43

Vesseli Grenlund kirjoitti:Ota toi screenshot taltee ja jos sul on kylässäs kaks niitä, koita saada ne samaan kuvaan. Sen jälkee vaa gameloft supporttiin ticketiä.

Oon nähnyt molemmatkin kylässä pyörimässä, ja en pidä tätä välttämättä huonona asiana että niitä on kaks. Saa enemmän työntekijöitä sit puoteihin...

Mietityttää vain onko tää yleinenkin ilmiö, että jotain ponia saa yhden sijasta kaksi. Ja vähän jännittää, että jos kyselen asiasta gameloftilta niin sekoaako peli jotenkin korjaamisen yhteydessä. (joo, tiedän että oon vainoharhainen)
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 09.09.2015 15:49

Bugit on bugeja.. ja onhan se hienoa et on se ylimääräinen @w@
Mutta joskus päivityksis saattaa mennä peli rikki tms. Mutta en voi luvata enkä saarnata. Itse ainakin pistäisin :)
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja KilgoreTrout » 14.09.2015 15:50

Oottekste sitä amazonin ilmaista versioo kokeillu? Mä laitoin eqd:n aihetta koskevaan uutiseen ohjeet että miten kierretään se geoblokkaus. Laitetaan tähänki sit:

Lataa flashvpn ja valitse maaks britit tai usa ja pistä päälle, ota amazon underground/mlp sieltä eqd:n linkistä, luo uus tunnus, sit pelin pitäis latautua.
KilgoreTrout
Varsa

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 14.09.2015 16:17

Vaikka en ole kokeillut, niin se on tosiaan teoriassa sama kuin gameloftin "kalliimpi" versio.
Mun oma henk. Kohtainen kokemus gameloftin pelistä on ollu töyssyne, mut olen tyytyväine siihen. Ne vastaa bugien juttuihin ja vastaavaa.

Sitten miks pelaan mieluummin gameloftin? Olen jo vissii level 75, en ole sijoittanu penniäkään ja nautin pelistä, social eventit pitää hyvän kilpailun päällä, saan joka viikko uuden ponin.. mikä ikinä se onkaa. Viime viikol poikkeus et missasin yhen. Muuten olen aina onnistunu saamaa.
Ja sitten pelin eteneminen, se on mulle sopivaa tahtia, saa muutaman päivän kerätä kolehtei shopeista et voi unlockata viimisiä expansion zoneja ponyvillessäni. Sittenhän on näitä gem-maksavia asioita.. soarin ja fancypants ja muita jotka maksaa tätä gemiä.. eli siis "maksullista" maksutapaa. Niiden kanssa ei ole ongelmia, sillä niitä tulee ihan hyvään tahtiin ettei tarvii odottaa ku viikon pari nii soarin tuli ilmatteeks.

Ja mainitsinko jo, en oo sijoittanu tähän peliin penniäkään? Etenen iha hyvää tahtia. ^_^;

#kunhanvainpuolustelenGameloftversiota
Kuva
Y.O.L.O
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja KilgoreTrout » 16.09.2015 12:18

En ole nähnyt niissä oikein mitään perustavanlaatuista eroa, muuta kuin sen, että gemiä tippuu Amazonin omasta eri tahtiin questeist, leveleist ja päivittäin.

Siis samaa "jotain tekemistä käsille samalla kun käy paskalla" -kategorian roskaa se peli on riippumatta maksullisuudesta.
KilgoreTrout
Varsa

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 23.06.2016 19:52

Ihme on tapahtunut ja gameloft päivitti windows phone version tänään.

Enää ei peli kaadu canterlotissa heti kun changeling tulee ruutuun, rytmipeli ei kaadu heti kun tulee yli 18 kombo ja jopa kaikki sen biisti toimii.
Ei siihen sitten mennytkään kuin yli vuosi. Tai mistä minä tiedän koska tuo on julkaistu. Itse olen yli vuoden pelannut ja koko sen ajan se on ollut noin rikki.
Partajeesus
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Friendship is Magic