logo

Yleiskeskustelu

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Yleiskeskustelu

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 20.09.2017 21:28

Loma tuntuu hyvältä 7 viikkoo takana ja 3 edes kyl oon nauttinu. Kandee kokeilla.
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja maudpie » 08.10.2017 01:48

Legit kirjauduin tänne kahen vuoden jälkeen just. Ja häpeän suuresti monia mun vanhoja viestejä täällä.. save me..
mä tykkään gifeist, okei?

Spoiler: näytä
Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zalakke » 08.10.2017 11:01

maudpie kirjoitti:Legit kirjauduin tänne kahen vuoden jälkeen just. Ja häpeän suuresti monia mun vanhoja viestejä täällä.. save me..

Jotenkin tuntuu, että joillain on samankaltaisia fiiliksiä:D Itellä ei oo niitä myötiksii ihan just täällä, varmaan jossai Jonnewebissä tms muinaisessa haudassa.
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja LunarThunder » 11.10.2017 15:11

Moro kaikki :) liityin tänne pari tuntii sitten ja huomasin että täälläkin näyttää olevan aika tyhjää verrattuna vuosiin 2012-2014 nii voisko joku kertoo et mitä oikein tapahtu? Ois kiva tietää...
Nii tosiaan en oo uus brony ja tulin tuolta Equestria Daily Foorumeilt tänne ku yritin ettii miittejä Oulus ja yks sano et kattoisin täältä.
LunarThunder
Varsa

ViestiKirjoittaja Silverhill » 11.10.2017 18:58

LunarThunder kirjoitti:Moro kaikki :) liityin tänne pari tuntii sitten ja huomasin että täälläkin näyttää olevan aika tyhjää verrattuna vuosiin 2012-2014 nii voisko joku kertoo et mitä oikein tapahtu? Ois kiva tietää...
Sen kun tietäisikin. Omat teoriat pyörivät suuremman ponifanituksen lievästä hiipumisesta tai sitten että se suuri ja mystinen elämä on tuonut eteen jotain hyvin tärkeää (itse odottelen tätä ihmettä kohdalleni edelleen). Lukuisia uusia naamoja on täällä toki käynyt, mutta ovat sitten jääneet lähinnä yhden viestin ihmeeksi. Allekirjoittanut vilkaisee tätä paikkaa toki päivittäin, mutta mitään postaamisen väärtiä harvoin on löytynyt...johtuen kait siitä kun muutkaan ei postaa pahemmin mitään.

Mutta tervepä tuloa tännekin, vielä parempi tietysti jos innostut keskustelemaan jatkossakin. Mitä taas tulee miitteihin, niin niille löytyy oma alueensakin, joten ei muuta kuin onneaan koettamaan.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zeko » 11.10.2017 20:43

Itse en edes ollut vanhaan hyvään aikaan täälä. Itse liityin tänne joskus 2015 ja silloin oli jo hiljainen.. Joten lopetin foorumin seuraamisen. Samalla myös hiipui tämä fanittaminenkin omalla kohdalla. Toki eipä se oma fanittaminen ole koskaan mitään suurta ollutkaan vaikkakin jokaisen jakson olen katsonut ja uusimman leffankin jo nähnyt. Itsekkin joka päivä katson uusia viestejä siinä toivossa että keskustelua syntyisi edes hieman :)
Yeehoo :\
Zeko
Varsa

ViestiKirjoittaja LunarThunder » 11.10.2017 23:41

Ei varmaa tuu multa tänne paljo posteja ku meil on aika paljon keskusteluja siel EQD Foorumil, mut se on vaan niiku 12 tyypin kesken. Mull on yhen kaa siel yli 300 yksityis viestii jo 2.5viikon aika tullu xD. toiste kaa jotai 40. vaik liityin sinne 2.5 viikkoosiitte nii oli brony 2012-2014, mut se jotenki itellä jäi koulun,masennuksen ja muitten juttujen takia.... tos on linkki mun käyttäjälle jos kiinnostaa...en jaksa laitta kaikee tänne
<https://forums.equestriadaily.com/index.php?/profile/2767-lunarthunder/> (juu en tiiä miten linkit toimii)
LunarThunder
Varsa

ViestiKirjoittaja Kustom » 12.10.2017 19:59

Oma veikkaukseni on, että ne aktiivisimmat fanit ovat olleet niitä, jotka myös kyllästyvät nopeiten. Nykyiset fanit (lue minä) ovat menneet lauman mukana ja nyt heränneet kylmään todellisuuteen kun lauma on käynyt liian harvaksi. Hmm... pitäisikö aloittaa uusien ponittajien värvääminen spurdoilemalla laudat täyteen ponia, kun kerran alalaudatkin on lähes kokonaan kadonneet. XD Aloittaa ikäänkuin toinen kierros.

Itsekkin rekisteröidyin EQD:hen suuremman käyttäjäkunnan takia, löydyn sieltä nickillä Fintale. Voisi koittaa aktivoitua täälläkin, kun kerran sentään lukijoita on. Tänne postaillessa on yleensä valitettavasti ollut seuraavanlaiset fiilikset.
Kuva
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja LunarThunder » 12.10.2017 20:24

ai katos FIntale se siinä...kai sun mut pitäs muistaa XD. mul on ollu aika pitkä keskustelu shuddowin kaa (melkein 400 PM XD). mee vaa spurdoileen laudoille nii ehkä lauma kasvaa :) (ei varmaa kuitenkaa xD) shuddow muuten alko opettelee suomea XD
LunarThunder
Varsa

ViestiKirjoittaja Kustom » 13.10.2017 07:52

Kyllähän minä sinut muistan, tervetuloa tännekkin. :)
LunarThunder kirjoitti:shuddow muuten alko opettelee suomea XD
Suomi-invaasio EQD:ssä on ilmeisen onnistunut.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu