logo

Kännilanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Kännilanka

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 05.10.2019 23:30

Kustom kirjoitti:Täällä Joensuussa on näköjään joku hassu paikallinen tapa, että portsari arvioi onko sisään yrittävä asiakas juomiskunnossa. :X Kotona Herwoodissa riittää, ettei ihan sentään nelinkontin yritä baariin sisään. Ihmeellistä! :O

Tuosta tulee mieleen kun itse en päässyt kaverin kanssa baariin sisälle tampereella 9 vuotta sitten.
Veikkaan, että kyse oli ulkonäöstä sillä itsellä oli nilkkoihin ulottuva nahkatakki ja niiteillä koristeltu stetsoni eikä kaverilla kovin paljoa "normaalimpi" look ollut.
Kumpikaan ei ollut edes niin pöhnässä, että puhe olisi sammaltanut ja itseasiassa tuon jälkeen juteltiin vielä portsarin kanssa ihan normaalisti varmaan vartin verran.

Eli kukaan ei vetänyt herneitä nenään, mutta onhan tuo aika outoa silti.
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kustom » 06.10.2019 02:03

Minua ei onneksi passitettu kotiin, se oli joku muu. Mä olen lentänyt vaan pari kertaa pihalle. Toisella kertaa syy ei edes ollut minun. Joku oli laittanut juomaani tyrmäystippoja ja taju lähti. Näin jälkeenpäin mietittynä aika hauska kokemus sekin. o_O
Don't worry password, I'm insecure too
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja janinaa » 02.11.2019 16:21

Kustom kirjoitti:Minua ei onneksi passitettu kotiin, se oli joku muu. Mä olen lentänyt vaan pari kertaa pihalle. Toisella kertaa syy ei edes ollut minun. Joku oli laittanut juomaani tyrmäystippoja ja taju lähti. Näin jälkeenpäin mietittynä aika hauska kokemus sekin. o_O

Huh... varovaisuutta tästä eteenpäin noissa hommissa.
:diamond:
janinaa
Varsa

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 17.04.2020 20:48

Nyt on kyllä hyvä fiilis.
Puolenkuunpeleistä tuli laitettua tilaukseen hienot discord ja hatsune miku figut ja muutenkin kaikki on hyvin.
Ekaa kertaa yli kahteen vuoteen tulee myös vaan juotua ja chillattua / kuunneltua musaa.
Normaalisti yritän aina tehdä jotain "järkevää" kun juon eli joko kirjoitan tekstiä omia videoita varten valmiiksi tai sitten editoin niitä, mutta nyt vaan otan rennosti, koska mulla ei ole mitään projektia kesken.

Ihan helvetin siistiä vaikka huomenna onkin varmaan kohtalainen kohmelo, mutta se lähtee korjaamalla ja mulla on pari kiloa darra mättöä valmiina ja netflix tarjoaa leffoja joten ei huolta huomisesta @w@
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kustom » 16.05.2020 02:36

Silloin joskus vuonna 2019 yksin pämppääminen oli jotenkin outoa ja ei hyväksyttävää (muistatko), Nykyään se tuntuu lähinnä kansalaisvelvollisuudelta. :D https://www.youtube.com/watch?v=agXf0Cusxy8
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 24.06.2020 21:22

No tämä päivä meni aika hukkaan.
Aamulla istuin koneelle korjailemaan oloa ja laitoin eilen ostamani spikey wikeyn levyn soimaan ja kun se loppuu niin lähden kauppaan hakemaan darra mättöä.
Nyt istunut tässä kuuntelemassa ja juomassa n.14 tuntia, että ihan helvetin hyvin meni se suunnitelma :D

No ainakin sain rahoille vastinetta ja huomenna sitten sinne kauppaan ja nyt on oikeasti pakko mennä, koska mulla ei ole enää edes leipää kaapissa :D
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kustom » 04.09.2020 23:33

Kesä meni liian nopeasti, mutta ei se mitään, koska se oli niin huono! Kohta piipahtamaan baarissa, niin sitten jaksaa taas koko viikonlopun yksin neljän seinän sisällä. :|
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Timppa64 » 30.09.2020 03:49

Mihin helvettiin aika on mennyt, minne ne kaikki ystävät katosivat.

Tämäkin oli aikoinaan aktiivinen, mutta kaikki katosivat.

tulkaa takasiin
Timppa64
Varsa

ViestiKirjoittaja Nutzor » 10.10.2020 22:35

We never left

10v ponien ekasta jaksosta pojat

kippis :brohoof1: :brohoof2:
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!

Brony.fi viimeinen soihdunkantaja
Nutzor
Maaponi

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 11.10.2020 18:08

Timppa64 kirjoitti:Tämäkin oli aikoinaan aktiivinen, mutta kaikki katosivat.

tulkaa takasiin

Tuo on sellainen noidankehä.
Kukaan ei kirjoita, koska on niin kuollutta ja täällä on niin kuollutta, koska kukaan ei kirjoita.
Mutta juodaan vaikka sille sitten.

Nutzor kirjoitti:10v ponien ekasta jaksosta pojat
kippis :brohoof1: :brohoof2:

En tiedä miksi, mutta luulin sarjan alkaneen 2012 ja oli pakko tarkistaa.
No en mä sitten ollut kuin viisi vuotta myöhässä sarjan aloittamisen kanssa, mutta toisaalta mun fanitus ei ole vähentynyt vaikka sarja onkin jo kuollut ja kuopattu.
Partajeesus
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu