logo

Paras uinumistyyli

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Paras uinumistyyli

ViestiKirjoittaja Glitchy » 03.07.2015 08:50

Eiköhän se ihan selältään ole se paras. Toisaalta luoja tietää missä asennossa nukun nukahtamisen jälkeen, pyörin nukkuessani yleensä aivan pirusti.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 03.07.2015 13:03

Nuorempana en osannut nukkua ollenkaan selälläni, vaan aina vetelin sikeitä kylkiasennossa, ja joskus vatsallaan. Noista on se
huonopuoli, että jos on taipumusta kääntyilyyn yön aikana, kädet jäävät vartalon alle. Siinäpä sitten heräät, ja nostat toisella
kädellä kuolettuneen ja elottoman käden suoraksi. Sitten alkaa polttelu kun veri alkaa taas kiertää puutuneessa raajassa...
Nykyisin nukun pääosin selällään. Joskus sammahdan tabletin kanssa naamalleni, ja sen huomaa seuraavana aamuna niskoissa. Gaah.

Ja pikkuisen offia. Lattiataso-punkka voittaa kaikki sängyt. <3
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Aveline » 03.07.2015 14:03

Oon viimeisen parin vuoden aikana tottunut joko nukkumaan kainalossa tai pitämään toista kainalossa vähintään siinä vaiheessa kun alkaa koisimaan. Oon myös huomannut että tän takia yksin nukkuminen tuottaa aina vähintäänkin viikon verran vaikeuksia. ^^' Muuten tykkään kyllä nukkua kummallakin kyljellä jalat pikkuisen koukussa, toinen käsi tyynyn alla ja toinen milloin missäkin. Ja oli kuinka kuuma tahansa, mulla pitää olla edes pikkuisen peittoa keskivartalon päällä tai en saa nukuttua ollenkaan.
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Silverhill » 03.07.2015 14:27

Haluaisin oikeasti tietää mikä olisi se paras uinumis- tai edes nukahtamistyyli meikäläiselle. Kadehdin niitä ihmisiä, jotka sammuvat kuin saunalyhty kun vain hetkeksi torkahtavat, kun itse saan pyöriä sängyssä varmaan 30min-1h ennen kuin nukahdan. Ajatukseni kun sinkoilevat sinne tänne maatessa, että rentoutuminen ei tahdo onnistua. Rättiväsyneenä puolille öin valvoneena sitä tietenkin nukahtaa helposti, mutta kun aikaisemmin pitäisi männä pötkölleen, niin ei taho tulla mitään.

Selällään on oikeastaan ainoa tapa, jolla kykenen ylipäätään nukkua, vaikka jokin tyhmä vaisto yrittää saada kääntymään kyljelleen. Kyljellään tai vatsallaan nukkuessa sitä tuntee tukehtuvansa ja paikat menevät lähinnä kipeiksi.
Öisin en tahdo nukahtaa, mutta päivisin olen havainnut nukahtavani suht. tehokkaasti, kun olen jäänyt kuuntelemaan esim. astianpesukoneen tasaista hurinaa ja käynyt vaan sängylle makoilemaan. Saman olen myös havainnut matkustellessani vanhemman mallin, kolisevissa intercity-junissa.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 03.07.2015 14:32

Silverhill kirjoitti:Haluaisin oikeasti tietää mikä olisi se paras uinumis- tai edes nukahtamistyyli meikäläiselle. Kadehdin niitä ihmisiä, jotka sammuvat kuin saunalyhty kun vain hetkeksi torkahtavat, kun itse saan pyöriä sängyssä varmaan 30min-1h ennen kuin nukahdan. Ajatukseni kun sinkoilevat sinne tänne maatessa, että rentoutuminen ei tahdo onnistua. Rättiväsyneenä puolille öin valvoneena sitä tietenkin nukahtaa helposti, mutta kun aikaisemmin pitäisi männä pötkölleen, niin ei taho tulla mitään.

Selällään on oikeastaan ainoa tapa, jolla kykenen ylipäätään nukkua, vaikka jokin tyhmä vaisto yrittää saada kääntymään kyljelleen. Kyljellään tai vatsallaan nukkuessa sitä tuntee tukehtuvansa ja paikat menevät lähinnä kipeiksi.
Öisin en tahdo nukahtaa, mutta päivisin olen havainnut nukahtavani suht. tehokkaasti, kun olen jäänyt kuuntelemaan esim. astianpesukoneen tasaista hurinaa ja käynyt vaan sängylle makoilemaan. Saman olen myös havainnut matkustellessani vanhemman mallin, kolisevissa intercity-junissa.

Ootko koittanut koskaan mitään unihypnoosi- tai rentoutusäänitteitä sänkyyn mennessäsi? Näitä löytyy YouTubesta jonkin verran suomenkielisenä, ja tietenkin myös enkuksi. Eilen illalla kokeilin iltalääkkeiden oton jälkeen tällaista, ja täytyy kyllä sanoa, että sen 20 minuuttia kestävän äänitteen aikana rentouduin enemmän, kuin pitkään aikaan.

Jos jokin taustaääni auttaa nukkumaan paremmin, kannattaa myös varmaan koittaa laittaa ambientia tai muuta rauhallista musiikkia taustalle nukkumisen ajaksi. Itse yhdessä vaiheessa laitoin aina puhelimesta Ambient Radion soimaan, kun menin nukkumaan, että sain unta.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Scuta » 03.07.2015 19:56

Itselleni parhaiten keho rentoutuu sellaisessa puoli selkä/kylki asennossa jolloin käsivarteen ei kohdistu rasitusvoimia eli soffalla jonka selkänoja mahdollistaa tämän selkä/kylki asennon mutta sekään ei auta siihen että olen hemmetin kevyt uninen ja herään joka hemmetin ääneen pikkuisena ei kyllä pahemmin herännyt vaikka yhden kerran talon päävesijohto meni halki z_z
~~I have my wings i wear this crown i am Princess this is true~~
Scuta
Varsa

ViestiKirjoittaja Aveline » 03.07.2015 20:07

Illuusia kirjoitti:Ootko koittanut koskaan mitään unihypnoosi- tai rentoutusäänitteitä sänkyyn mennessäsi? Näitä löytyy YouTubesta jonkin verran suomenkielisenä, ja tietenkin myös enkuksi. Eilen illalla kokeilin iltalääkkeiden oton jälkeen tällaista, ja täytyy kyllä sanoa, että sen 20 minuuttia kestävän äänitteen aikana rentouduin enemmän, kuin pitkään aikaan.

Jos jokin taustaääni auttaa nukkumaan paremmin, kannattaa myös varmaan koittaa laittaa ambientia tai muuta rauhallista musiikkia taustalle nukkumisen ajaksi. Itse yhdessä vaiheessa laitoin aina puhelimesta Ambient Radion soimaan, kun menin nukkumaan, että sain unta.

^ Suosittelen jos on vaikeuksia nukahtaa. Oon itsekkin aina välillä pyöritellyt mm. sateen ropinaa tai jotain rauhoittavaa musiikkia jos en oo muuten saanut tarpeeksi nukahtamiskelpoista oloa aikaiseksi, ja olisi pakko saada jonkin verran nukuttua...

Hieman offina, en muuten suosittele hakemaan soittolistoja Spotifysta jos ei oo sitä premiumia että ei tuu mainoksia... Tein joskus hieman tyhmän vedon ja pistin tälläisen listan soimaan ja vaivuinkin aikamoiseen unikoomaan nopeasti. Eiköhän sieltä sitten jossain välissä rävähtänyt joku jumputi-jumputi amispopilla höystetty mainos soimaan mikä sai meikäläisen kyllä enemmän kuin heräämään. : D
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 03.07.2015 20:20

Aveline kirjoitti:Hieman offina, en muuten suosittele hakemaan soittolistoja Spotifysta jos ei oo sitä premiumia että ei tuu mainoksia... Tein joskus hieman tyhmän vedon ja pistin tälläisen listan soimaan ja vaivuinkin aikamoiseen unikoomaan nopeasti. Eiköhän sieltä sitten jossain välissä rävähtänyt joku jumputi-jumputi amispopilla höystetty mainos soimaan mikä sai meikäläisen kyllä enemmän kuin heräämään. : D

Mullekin on joskus käynyt näin, kun heitin kännykästä väärän Ambient Radion soimaan. :D Yhtäkkiä kesken kaiken rauhallisen musiikin kauhea amispopitus, ja sit heräsin siihen ihan hädissäni.

YouTubessakin kannattaa tällasissa tapauksissa olla vähän varovainen noiden mainosten kanssa.
Illuusia
Maaponi

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu