logo

Cosplayaaminen

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Cosplayaaminen

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 30.04.2013 14:57

Nyt vappuaikana jolloin monet sekopäät pukeutuvat oudosti ja riehuvat kaupungilla asuissaan on varmaan aika hyvä aika kehittää tällainen threadi. Eli onko täällä muita cosplayereitä kuin vain minä? Itse asiassa tiedän että täällä on. :)
Mun mielestä ei kannata rajoittua ainoastaan cossarihin jotka cossaavat harrastuksena tässä ketjussa, vaan kaikkiin jotka joskus vaan sattuvat pukeutumaan johonkin ja haluaa näyttää kuvia jotta muut voivat nähdä ja arvostella voivat postata tänne, koska mua ainakin kiinnostaa nähdä muiden asukokonaisuuksia.

Eikä mua voi ihan cosplayeriksi kutsua koska cossaan niin harvoin, mutta tykkään eri hahmoihin pukeutumisesta ja nautin kun saan tehdä sitä aina silloin tällöin. Mä voin laittaa rahaakin näihin asuihin, pääasiahan kuitenkin on että lopputulos näyttää hienolta.Tähän mennessä oon cossannut kunnolla Rorschachina Watchmenistä sekä punaisena Scouttina team Fortress 2:ta. Ajatukseni on että ehtisin joskus väsätä HEv-suitin Half Lifestä sekä Link (Legend of Zelda) ja L (Death Note) cosplayn. Ja eihän poneja saa tietenkään unohtaa, kyl mä joskus aion pukeutua Flutteriksi. Siis joskus.

Olisin tyytyväinen jos joku sanoisi mielipiteitänsä asuista. TwT Kiitos, ja jatkakaa!
Liitteet
Scout.jpg
Red Scout
Scout.jpg (827.82 KiB) Katsottu 2726 kertaa
IMG_3611.jpg
Rorschahch
IMG_3611.jpg (67.77 KiB) Katsottu 2726 kertaa
Rarity kuolee kutoskaudessa :D

DA
tumblr
FA
Last.fm
Steam
Skype - xxDrako1997xx
Drako1997
Pegasos

Re: Cosplayaaminen

ViestiKirjoittaja Twili » 30.04.2013 15:33

Red Scout aivan loistava, ja saa vielä arkivaatteistakin kasaan.

Itsekin voisin laittaa tänne muutaman kuvan, kunhan saan paranneltua asujani, joihin kuuluvat toistaiseksi Dragonborn Skyrimista ja Ezio Auditore Assassin's Creed: Brotherhoodista. Crystal Fairyyn harkitsin myös pukeutuvani, ehkäpä Rainbow Dashiksi, jos hyvin käy.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Tikki » 30.04.2013 16:20

Kyllähän sitä cosplayta itekkin vähä harrastelee :P
Harmi että ei oo oikeen ottanu hyviä kuvia asuista
Spoiler: näytä
P7157106.JPG
P7157106.JPG (997.35 KiB) Katsottu 2695 kertaa

P7147035.JPG
P7147035.JPG (561.21 KiB) Katsottu 2695 kertaa

Ja ei oo hirveän tuoreitakaan nämä.
.___. Alkaa heti tehdä mieli valmistelemaan uusia asuja kun tajuaa että eihän niitä ole melkein mitään.
Seuraavaksi meinasin Yuno Gasaita, jonkinmoista Fluttershyta, random asylum-tyttöstä, Tf2 naispuolinen engineer ja ehkäpä myös medic kun sitä varten on jo aseita tultu tehtyä.
Kuva
Tikki
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zalakke » 30.04.2013 16:28

Hienoja:DD Lähipäivinä vois laittaa kuvan omasta "pin-up beach volley fangirl with keytar"-asusta, se on aika mehukas.
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Naniponi » 30.04.2013 23:47

Itse oon cossannu jo iät ja ajat, mutta vielä en oo mitään suurempaa ja hienompaa saanut kasaan... Noita ponicossejakin on huomaamatta kerääntynyt 3 :'D Laitan tohon alle pari kuvaa, ihan vaan koska cosplay on kivaa :3

Meikä on tässä Pinkie...

...ja tässä Flam : D

Crystal Fairiin olisikin sitten haasteena tehdä isompi puku eli siis Queen Chrysalis (ja Becoming Popularista taidekriitikko-Rarity)... :D
Kuva
Ponidubbeja suomeksi by Föribiö Sailing Team! YouTube/Facebook
Nanin deviantArt
Naniponi
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 01.05.2013 00:01

Hieman tuota cosplayaamista olen harrastanut, kuvia tosin en jaksa nakella... Mun cosplayt mitään ihmeellisiä ole ^^
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zuve » 01.05.2013 00:22

Kyllähän tätä tulee harrastettua~ Kuinkahan monta vuotta... ainakin +5? :'D Laitan tähän ny joitakin kuvia, mut kaikkia en kyl jaksa.
Kuva
Ingo (vas.): Miyuki
Emmet (oik.): Minä

Kuva
Rarity: Miyuki
AJ: Minä

Kuva

Kuva
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Bumerangi-Hero » 01.05.2013 14:11

Reps tuo Emmet ja Ingo. Mukamas saatu metrokin sopivasti taustalle.
Bumerangi-Hero
Banned

ViestiKirjoittaja Zuve » 01.05.2013 20:20

Bumerangi-Hero kirjoitti:Reps tuo Emmet ja Ingo. Mukamas saatu metrokin sopivasti taustalle.

Kui nii mukamas? Sopivaa hetkeä odotettiin ja onnistuihan se. 8)
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Miyuki » 01.05.2013 20:30

Voisin minäkin nyt laittaa pari cossikuvaa tänne. Devassakin on vain murto-osa cosseistani, harrastus nimittäin aloitettu jo vuonna 2004. Kaikkia en ole vain saanut ikuistettua ja vanhimmista cosseista olen jopa hankkiutunut eroon kun en ole ollut tyytyväinen enää.

Zuve kirjoitti:
Kuva
Rarity: Miyuki
AJ: Minä

Harmi kun tuossa kuvassa ei näy meidän cutie markit, olis pitänyt vaihtaa paikkaa keskenämme posettaessa niin olisivät näkyneet. :'D
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu