logo

Cosplayaaminen

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Cosplayaaminen

ViestiKirjoittaja SittingLyra » 09.06.2015 23:28

Cosplayasin kerran itseäni kotona, meni mielestäni ihan hyvin.
Kuva
SittingLyra
Pegasos

ViestiKirjoittaja Miyuki » 02.09.2015 20:31

Oon yleensä laiska ottamaan kuvia joistain cossin teon vaiheista, mutta ajattelin nyt pitkästä aikaa muutaman kuvan ottaa. Eli siis tekeillä on pinkki Inkling-tyttö Splatoon-pelistä.

Tässä cossissa oli aluks hirveä valinnanvaikeus, kun en aluks osannut päättää väriä ja sitten se, että mitkä varusteet ja aseen haluan tehdä. Zuve aikoo auttaa tekemään Splattershot Jr.-pyssyn ja ite teen sit kaiken muun cossissani ite.

Vielä pitäis vaan saada noi lonkerot ommeltua peruukkiin kiinni ja kiinnittää niihin kans imukupit, saada proppi valmiiks ja ehkä harjoitella noita meikkejä...

Kuva

Kuva

Kuva

Traconin lauantaina pidetään parin kaverin kaa pieni photoshootti, niin saatan tänne vielä valmiista cossista laittaa sit kuvia. @w@ (jos oon tyytyväinen kuviin)
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zuve » 10.09.2015 00:02

Sain just käsiini vartin kestäneen photoshootin tulokset ja huomaa, etten oo tottunu poseeraamaan aikoihin.... 8D Musta tulee vaan hurpadurp -kuvia, jos mua yrittää kuvata edestä, mutta sivuprofiili on enemmän ok.

Tässä siis jonkinlainen kuva Inkling -cossista. Tuun kierrättään tätä ainakin Frostissa, mutta ehkä hieman säätä kestävämmällä asulla. Lisäks olis tarkotus saada alla näkyvä proppi siedettävään kuntoon siihen mennessä. Joudun ikävä kyllä palaamaan yhden vaiheen taaksepäin ja siloittamaan tota propin pintaa paremmin... >_> sen siitä saa, kun yrittää kiireessä saada kaiken valmiiksi.

Kuva
Kuva
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Miyuki » 10.09.2015 17:08

Tässä nyt ois ainakin 2 kuvaa siitä Inkling cossistani:

Pitää sit tosiaan Desucon Frostbiteen tehdä ne propit valmiiksi... ^_^;
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 10.09.2015 22:05

Mun Biker-cossi Traconista :D Paljo tuli kehuja ja oon itekki tosi tyytyväinen, ja sitä enemmän ku päästiin Sejjin kaa ryhmäcossaan~

Seuraavia cosplaytä kohti! Ellei se sitten satu olemaan se saakulin fursuitti minkä jälkeen en varmaan koskaan pukeudu mihinkään muuhun >u<
Drako1997
Pegasos

ViestiKirjoittaja maudpie » 24.09.2015 19:48

Jonkun verran tulee mullakin cosplayattua, just nyt on suunnitteilla Steven (Steven Universe) cosplay jota aloitin tänään tekemään. Ajattelin tehdä muuten itse, et peruukki on varmaan ainut jota en tee XD Siispä se mitä nyt oon ehtiny aloittaa on se paita~
Kuva
Spoiler: näytä
oon tämmönen genderfluid hyypiö etelä-suomesta
they call me the billdip prince

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 28.09.2015 11:57

Tilasin viikonloppuna eBaysta laventelinsinisen peruukin, joten ilmeisesti Neon Genesis Evangelion Rei-cossia olisi luvassa Frostissa tai jossain. :D Tosin ihan siinä Rein arkimekossa, eikä EVA-asussa. Mekon varmaankin ompelen koulussa, niin saa opettajilta apua sen kanssa. Tämä olisi siis eka kerta kun meikäläinen cossaa mitään :o
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 28.01.2017 19:49

Hiljaa hyvä tulee tämmönen odst asu ollut jo jonkun aikaa työnalla.
Kuva

Saas nähä milloin saan valmiiksi ja miltä lopputulos oikein näyttää. Armorista puuttuu viellä kokonaan gauntletit mitä aloitin jo tänään ja sääri/jalka suojat. Uuden kypäränkin olen jo tehnyt mikä näyttää enemmän siltä kuin pitää. Tällä hetkellä tämä on ihan ensimmäinen cosplay asuni mitä olen tehnyt ja työn jälkeen olen aika tyytyväinen.

Edit
En olekkaan varmaan täällä maininnut siitä että sain tossa joku kuukausi sitten mun excalibur miekka projektin vihdoinkin valmiiksi ja lopputulos näyttää tältä.
Kuva

Lisäsin viellä pimeässä hohtavaa maalia antamaan lisää efektiä miekkaan niin se näyttää aivan kuin mitä se pelissä on
Kuva
Kuva
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

ViestiKirjoittaja Nutzor » 08.02.2017 03:59

Suunnitteilla on ollut tehdä cossi jo 2015 ekasta conikokemuksesta lähtien, mutta kädettömänä ja laiskana ihmisenä en ole saanut aikaiseksi. Adventure Timen Lichiä oon meinannut, mutta siihen vaadittavan maskin tekemiseen tarvitsee resursseja ja taitoja joita ei oikein ole, QQ.
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!
Nutzor
Maaponi

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 13.04.2017 19:09

Pientä päivitystä mitä olen taas saanut aikaan
Kuva
Kypärästä puuttuu viellä visiiri ja maalaamista riittää vaikka kuinka sen jälkeen olis viellä rynnäkkökivääri työn alla. Olkapäähän olis vissiin puukko tulossa ja vähän muutenkin kattelen mitä kaikkee hienoo yksityis kohtia sais aikaseksi tohon asuun. Tällä hetkellä kaikki asuun kuuluvat osat on valmiina ja jotkut odottaa viellä maalausta rahaa palanut noin 30€ ? tohon asuun. Ihan tyytyväinen olen työn jälkeenkin varsinkin kun ihan ensimmäinen cossi kyseessä.
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu