logo

Lempipelisi?

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Lempipelisi?

ViestiKirjoittaja Volcano » 03.06.2013 02:18

Yksinpelistä löytyykin sitä tarinaa. Hyvä moninpeli on vain plussaa. ;)
Volcano
Pegasos

ViestiKirjoittaja Twili » 03.06.2013 02:36

yuya kirjoitti:paljon pelejä, mutta en ole kauhean hyvä multiplayereissä toistaiseksi, keskityn paljon yksinpelaamiseen. z_z

..forever alone eikunn-

Etpä ole ainoa, sillä pidän paljon yksinpelaamisesta (no, joskus toivon sitä co-oppia johonkin peliin) sen vapauden takia, mitä saan itse tehdä. Toisena hyvänä syynä on se, että minulla on paljon negatiivisia kokemuksia moninpeöeistä, porukan huuteluineen, jonneiluineen ja rageamisineen.

Nyt taas kun mietin, niin lempipeleinä ovat edelleen roolipelit, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
-Morrowind on jo iäkäs, mutta legendaarinen Elder Scrolls sarjan peli, jota en koskaa kyllästy pelaamaan, vaikka vanhuus paistaa silmiin. Arvostan hyvää ja laajaa taustaa peleille, ja tästä syytä Morrowind ykkösenä, koska pelintekijät ovat luoneet:
omia uskontoja, tapoja, kulttuureja, historiaa, ruokia, eläimiä, sankareita, tarinoita, legendoja, kirjoja ja lista jatkuu loputtomiin.
-Skyrim samoista syistä kuin edellinen, muutamalla old-school modilla höystettynä
-Fallout New Vegas valloittaa apokalyptisellä olemuksellaan vahvasti, kun mukaan on vielä laitettu roolipeli-elementit valintoineen kaikkineen.
-Mass Effect-sarja. Sanokoon muut mitä sanovat, olen menettänyt sydämeni tälle scifieepokselle älykkään dialogin ja hyvin käsikirjoitettujen hahmojen takia. Ja mitä tulee kolmannen osan loppuun, olisihan se alkuperäinen varmaan ollut paljon parempi, mutta kelpaa nykyisellään.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja nightingale » 06.06.2013 03:10

ai niin joo piti vielä kysyä että omistaako/pelaako kukaan teistä Dark Souls ajattelin vaan kysyä koska yksin pelaaminen on tylsää plus olis ihan kiva tietää että en oo ainoo joka tykkää/osaa pelata sitä (ei pahalla)
FOR THE LUNA'S NEW REPUBLIC
Too smexy for you
you're twisting my balls
nightingale
Varsa

ViestiKirjoittaja Taikuri » 06.06.2013 04:22

nightingale kirjoitti:ai niin joo piti vielä kysyä että omistaako/pelaako kukaan teistä Dark Souls ajattelin vaan kysyä koska yksin pelaaminen on tylsää plus olis ihan kiva tietää että en oo ainoo joka tykkää/osaa pelata sitä (ei pahalla)

Omistan, olen läpäissyt ja tällä hetkellä menossa no-armor läpäisy yritys, jota koitan saada eteenpäin anna silloin tällöin.
Melkeinpä sanoisin, että varmaankin paras nykyisen genin peli, mitä on tullut pelattua boxilla.
Onlineen en pääsisi, vaikka olisi samalla alustalla kuin sulla, koska ei ole liveä. Tosin foorumeilla on varmuudella ainakin pari muutakin henkilöä, jotka pelaavat Dark Soulsia mm. Chrisonmale ja Romuluzz, joten jos etsit peliseuraa, suositten kysymään heiltä.
Taikuri
Poni

ViestiKirjoittaja Romuluzz » 06.06.2013 12:04

nightingale kirjoitti:ai niin joo piti vielä kysyä että omistaako/pelaako kukaan teistä Dark Souls ajattelin vaan kysyä koska yksin pelaaminen on tylsää plus olis ihan kiva tietää että en oo ainoo joka tykkää/osaa pelata sitä (ei pahalla)

Onhan se tullut pariin otteeseen läpsästyä läpi. Ei kyllä pahemmin millään erikoisilla lisähaasteilla, ihan perusmätöllä vaan. Ei riitä hermot mihinkään no-armor -runeihin etc ;)

Nykyään en kyllä pahemmin sitä enää pelaile, sitä kun on tullut hakattua melko paljon jo ja väistämätön kyllästyminen iskenyt.
Romuluzz
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja nightingale » 06.06.2013 18:11

Taikuri kirjoitti:

Omistan, olen läpäissyt ja tällä hetkellä menossa no-armor läpäisy yritys, jota koitan saada eteenpäin anna silloin tällöin.
Melkeinpä sanoisin, että varmaankin paras nykyisen genin peli, mitä on tullut pelattua boxilla.
Onlineen en pääsisi, vaikka olisi samalla alustalla kuin sulla, koska ei ole liveä. Tosin foorumeilla on varmuudella ainakin pari muutakin henkilöä, jotka pelaavat Dark Soulsia mm. Chrisonmale ja Romuluzz, joten jos etsit peliseuraa, suositten kysymään heiltä.

hitsi mulla on DS ps3 ja pc vaan XD ja ite meen sen noin 1 läpi melkeen joka päivä koska se on vaan niin hyvä peli ja tuli kokeiltua mennä läpi kerran ilman armoreja ja toi kalamete ring päällä niin että muhun tehään se tupla damage mutta en päässyt tota four kingsiä läpi :[
Too smexy for you
you're twisting my balls
nightingale
Varsa

ViestiKirjoittaja Volcano » 06.06.2013 20:23

Aika äijä pitää olla jos yrittää vetää läpi noin minimaalisilla varusteilla ja vielä tehdä hallaa itselleen. Ite oon kokeillu kyseistä peliä vain kaverin luona mutta sen verran sain sitä kokeilla että ehdin gargoylle kaksikon luoksi. Ja pelissä kuolee helposti jps kusee... Mutta block counter miekka isku on aina yhtä hauskaa tehdä :D
Volcano
Pegasos

ViestiKirjoittaja Chrisonmale » 06.06.2013 21:11

nightingale kirjoitti:
Taikuri kirjoitti:

hitsi mulla on DS ps3 ja pc vaan XD ja ite meen sen noin 1 läpi melkeen joka päivä koska se on vaan niin hyvä peli ja tuli kokeiltua mennä läpi kerran ilman armoreja ja toi kalamete ring päällä niin että muhun tehään se tupla damage mutta en päässyt tota four kingsiä läpi :[

Mulla on DS pc:llä :Dja tiedän yhden ketä vetää pelkästään armoreilla ja ei ota levuja :P
YouTube

Pokemon X FC: 2337-4449-9389 IGN: Chrisona
Chrisonmale
Poni

ViestiKirjoittaja nightingale » 07.06.2013 19:03

Mulla on DS pc:llä :Dja tiedän yhden ketä vetää pelkästään armoreilla ja ei ota levuja :P[/quote]
Chrisonmale mää unohdin jo kokonaan että sulla on toi DS sää saat tulla mua 1v1 me noob
Too smexy for you
you're twisting my balls
nightingale
Varsa

ViestiKirjoittaja Brony_Powa » 08.06.2013 11:06

luultavasti kärkijoukkoon kuuluu battlefield 3 ja skyrim. Sen jälkeen tulee team fortress 2, killing floor, walking dead ja fallout 3 ja fallout new vegas(jos muistin oikein).
"Heikot kostavat. Vahvat antavat takaisin samalla mitalla."
Brony_Powa
Poni

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu