logo

Hehkutusketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Hehkutusketju

ViestiKirjoittaja Aveline » 17.07.2013 00:08

Koska en löytänyt vitutusketjulle vielä asianmukaista vastaparia, niin eiköhän ole aika laittaa tällainenkin ketju pystyyn!

Nimensä mukaisesti ketjuun voi tulla hehkuttamaan jos jotain erityistä hehkutettavaa löytyy, oli kyseessä sitten pieni tai suurempi iloinen ja hehkuttamisen arvoinen asia! Oliko kavereiden kanssa vietetty päivä juuri se asia mikä sai päivän paremmaksi? Kenties upea keli tai vaikkapa herkullinen ateria sai hymyn huulille? Odotatko jotain hehkuttamisen arvoista tapahtumaa kuin kissa pistoksissa? Vai onko elämäsi tällä hetkellä yksinkertaisesti täydellistä?

Nyt on harvinainen tilaisuus päästä hehkuttamaan siitä myös muille!

---

Voin aloittaa itse kertomalla että päivä on ollut mitä täydellisin, vaikka tulikin valvottua koko yö. Aikaa ei olisi voinut paremmin kuluttaa; täydellinen sekoitus hyvää seuraa, ruokaa ja aktiviteetteja. Tätä kyllä sopiikin hehkuttaa!
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

Re: Hehkutusketju

ViestiKirjoittaja Varjoponi » 17.07.2013 00:26

Pannukahvi on ihmiskunnan paras keksimä juoma. Vielä parempi on se kun sinne lisää pienen lirauksen vodkaa tai muuta sokeritonta viinaa.
Kahvi on niin hyvää maidon kanssa ja siitä tulee niin virkeä olo. Kahvi sopivissa määrin myös joidenkin tiedemiesten mukaan auttaa masennukseen.
Sitten on se uusi "vihreä kahvi" joka nopeuttaa ruuansulatusta ja on sen takia loistava apu painonhallintaan ym. jos joku semmoista kaipaa, en ole itse maistanut koska oma painoindeksi on reilusti ihainnepainon puolella mutta monesta lähteestä olen tämmöistä kuullut.
Varjoponi
Banned

ViestiKirjoittaja Zalakke » 17.07.2013 02:30

Tulenpas heti hehkuttamaan, että sain eilen haltuuni Underground Sean ja Tropical Islandin (todella kivoja mtg-kortteja) ja en malta odottaa sitä manan mahtavuutta, mikä niistä irtoaa täpätessä :O Joo ja vähän vähemmän nerdgastisiin hehkutuksiin, eli kaikki on edelleenkin loistavasti kuten viimeiset 18.5 vuotta enkä juuri nyt huoli mistään, vaan liu'un sateenkaarta pitkin kuin huolettomassa mansikkajoessa! Tralalallallaa~ *^_^*
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja MelonStripe » 17.07.2013 07:02

Mä olen kyllä jo pitkään ajatellut, että "Yleisketju"n, "Miltä sinusta tuntuu?"-ketjun, "Nyt v*tuttaa!"-ketjun, ja nyt tämän ketjun vois periaatteessa yhdistää yhdeksi aivopurkaus-ketjuksi. Mut miten vaan..

Jos jotain hyvää on kertoa niin se on se että mun paraneminen on jo lähellä. :)
MelonStripe
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 17.07.2013 13:15

Tajusin juuri, että mun aamupalassani oli vain 145 kaloria ja syömieni Belvita Breakfast -keksien pakkausselosteen mukaan niillä pitäisi pysyä kylläisenä vähintään neljä tuntia. Tähän mennessä kaksi tuntia mennyt jo ongelmitta niillä ja desillä juotavaa yoghurttia.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 17.07.2013 13:36

Nukuin eilen 30h putkeen muuten vaan *^_^*
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Applewille » 17.07.2013 15:14

Hehkutan the walking dead peliä, joka voi olla steamissa kohta mukavasti alennuksessa. Nyt kun vaan kaikki äänestäisi sen alennukseen.
On pitäny jo kauan ostaa tuo peli.
Omena, Omppu, Dicker max, Alkoholijuoma, Siideri, Roolipeli, Omenala, Cs:go aselaatikko, Applis, Fedoran löysääjä, Paavi, Senpai, Sorsa, Englannin kuningas, Japanin keisari, Sir Apple.
Kuva
Applewille
Poni

ViestiKirjoittaja Crayon » 17.07.2013 15:39

^Mulleki kelpais jos sen sais alle vitosella! Olen jo jonkun aikaa himoinnu Last of Usia mut huuuups tajusin eile et sitä ei ees vissii saa PC:lle... ::DDD

Illuusia kirjoitti:Tajusin juuri, että mun aamupalassani oli vain 145 kaloria ja syömieni Belvita Breakfast -keksien pakkausselosteen mukaan niillä pitäisi pysyä kylläisenä vähintään neljä tuntia. Tähän mennessä kaksi tuntia mennyt jo ongelmitta niillä ja desillä juotavaa yoghurttia.

Phööh mun aamupala oli pari desiä jukuu jos oli 10% rasvaa, sekaa tuoreita mansikoita, banaania, mantelirouhetta ja tummaa suklaata, aika sama kun sulla sisällöltään, pysyy yhtä kauan kylläsenä mut maistuu vaan muulta kun pahvilta. Ei elämä oo tarkotettu kaloreiden laskeskeluun vaan nauttimiseen, muista se!♥

Ihanaaaaa ponimusiikit soi täysillä (tän takia muutin kesäks yksiöstäni vanhempien luo omakotitaloon, saa kerranki meluta nii et lattia tärisee!) ja koitan viimein saada jotain rästihommia päätökseen! Rästihommat ei pitäis olla kovin riemastuttava asia, mut silti mua vaan hymyilyttää ja haluisin tanssia ympäriis! :))
Crayon
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 17.07.2013 15:58

Crayon kirjoitti:
Illuusia kirjoitti:Tajusin juuri, että mun aamupalassani oli vain 145 kaloria ja syömieni Belvita Breakfast -keksien pakkausselosteen mukaan niillä pitäisi pysyä kylläisenä vähintään neljä tuntia. Tähän mennessä kaksi tuntia mennyt jo ongelmitta niillä ja desillä juotavaa yoghurttia.

Phööh mun aamupala oli pari desiä jukuu jos oli 10% rasvaa, sekaa tuoreita mansikoita, banaania, mantelirouhetta ja tummaa suklaata, aika sama kun sulla sisällöltään, pysyy yhtä kauan kylläsenä mut maistuu vaan muulta kun pahvilta. Ei elämä oo tarkotettu kaloreiden laskeskeluun vaan nauttimiseen, muista se!♥

Eipä tuo pahvilta maistunut, enkä niin edes väittänyt. Inhottaa ajatuskin tuosta mainitsemastasi aamupalasta...
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Bumerangi-Hero » 17.07.2013 15:59

Viherpirtelö on oikotie onneen. n___n
Bumerangi-Hero
Banned

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu