logo

Hehkutusketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Hehkutusketju

ViestiKirjoittaja jimkolme » 03.01.2017 20:33

No eipä sitä osaa sanoa kuin suomesta fandomin kuolleen. Varmaan porskuttaa kansainvälisesti vielä.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 10.01.2017 02:33

jimkolme kirjoitti:No eipä sitä osaa sanoa kuin suomesta fandomin kuolleen. Varmaan porskuttaa kansainvälisesti vielä.

Suomen the fandomi on menny jo kivasti eteenpäin, kyllä tuolla YouTuben puolella pyörii vielä paljon jotain 12-14v ponittajii, ketkä ei oo tähän touhuun ollu koskaan mitenkään kytköksissä.
Vois hehkuttaa vaik että JoJoo ja lämmintä inkiväärimaitoo jippii, kohta olen terve :oo
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Pahvi » 10.01.2017 02:52

Zalakke kirjoitti:...JoJoo...

Olet astunut valaistuksen polulle, tästä on suunta vain ylöspäin!

It's shit.
Pahvi
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zalakke » 10.01.2017 03:35

Pahvi kirjoitti:
Zalakke kirjoitti:...JoJoo...

Olet astunut valaistuksen polulle, tästä on suunta vain ylöspäin!

Joo vihdoinkin jatkoin joidenkin kuukausien tauon jälkeen ;o
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Skipper » 12.01.2017 12:41

Hehkuttelempa tässä sitä, että olen katsellut pitkän tauon jälkeen MLPtä ja kyllähän se iskee edelleen ja lujaa. Kirjauduin myös pitkästä aikaa foorumeille katsomaan onko täällä enää ketään elossa. Onneksi ei ole täysin kuollut paikka vielä. Niin paljon hyviä muistoja tästä paikasta. ^^

Samalla voisin hehkuttaa sitä, että suoritin juuri viimeisen vaadittavan kurssin nykyisessä opiskelupaikassani. Ensi syksynä sitten uutta kohti! ^_^
Skipper
Pegasos

ViestiKirjoittaja 3aRu » 15.01.2017 23:05

Skipper kirjoitti:Hehkuttelempa tässä sitä, että olen katsellut pitkän tauon jälkeen MLPtä ja kyllähän se iskee edelleen ja lujaa. Kirjauduin myös pitkästä aikaa foorumeille katsomaan onko täällä enää ketään elossa. Onneksi ei ole täysin kuollut paikka vielä. Niin paljon hyviä muistoja tästä paikasta. ^^

Muistan sinut vielä ensimmäisestä Happi-miitistäni, sillä olit yksi niistä harvoista, joiden kanssa vaihdoin muutaman sanan siellä. ^_^
Siitäkin on jo vähän yli neljä vuotta aikaa. *w*

Itselläni ei ole juuri mitään ihmeellistä hehkutettavaa, mutta hehkutetaan nyt sitä, että tämän kevään kaikki tulevat maanantait näyttäisivät olevan vapaita. Ainakaan vielä minkään kurssin luennot eivät osu maanantaille.
Silloin vanhaan hyvään aikaan...
3aRu
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 27.01.2017 07:52

Frostihype päällä, nyt tulee niin kiva viikonloppu ja vuoden conikalenterikierroksen avaus :3 Tänään mennään ^^
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Skipper » 02.02.2017 20:51

3aRu kirjoitti:
Skipper kirjoitti:Hehkuttelempa tässä sitä, että olen katsellut pitkän tauon jälkeen MLPtä ja kyllähän se iskee edelleen ja lujaa. Kirjauduin myös pitkästä aikaa foorumeille katsomaan onko täällä enää ketään elossa. Onneksi ei ole täysin kuollut paikka vielä. Niin paljon hyviä muistoja tästä paikasta. ^^

Muistan sinut vielä ensimmäisestä Happi-miitistäni, sillä olit yksi niistä harvoista, joiden kanssa vaihdoin muutaman sanan siellä. ^_^
Siitäkin on jo vähän yli neljä vuotta aikaa. *w*

Hmm, taidan muistaa kyseisen tapahtuman. Mukava kuulla että jollain on jäänyt hyvä muisto itsestä, vaikken älyttömän aktiivinen ollutkaan silloin. :P
Tässähän tulee ihan nostalgiseksi.
Skipper
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 14.02.2017 22:58

Pistin uuden puhelimen tilaukseen. Vanha LG L70 palveli loistavasti neljä vuotta... Viimeinen vuosi oli jo vaikea, lamppu/salama hajosi,
AUX-lähtö tuhoutui, ja akun kesto vajosi kahdesta viikosta kahteen päivään. Ei hidasteluja, tai kaatumisia koko aikana, uskomaton puhelin.

Akun kestävyyden periaatteita kunnioittaen laitoin tilaukseen minkä muunkaan kuin: Oukitellin K10000! Nimensä mukaisesti
monsteripuhelimen akku imee sisäänsä jäätävät 10,000 milliampeerituntia. Akun kesto ilman sovelluksia tai nettiä jopa 49
vuorokautta. Luotettava lähde kertoi että kesto paikannin, bluetooth ja mobiilidata päällä on viikko. I don't mind!

Innolla odotan tätä yli 300 gramman mötköä. :D
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 16.02.2017 19:23

YEESH
Armeija alko tos 2.1 ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että huomenna loppuu P-kausi ja ensiviikolla lähetäänkin sit MUAS aukkiin eli minilennokki alikersantiksi Niinisaloon. Saa nähä mitä tulee.
Youtube kanava
Battlestations!
Instant stand up!
卍 Faschist Zerstörer 卍 — Destroy them with lazers!
TJ 65 (10.10.2017)《Alik.》
Kuva
YoshiDash
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu