logo

Animelanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Animelanka

ViestiKirjoittaja Silverhill » 30.04.2016 21:46

Ace Attorney-pelisarjan Animeversio (nimihirviö, Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igiari!) on ollut seurannan alla jo hyvän tovin ja olen pitänyt näkemästäni. Onhan tietysti eräässä mielessä tympeää seurata sarjaa, kun jo pelit pelanneena tietää osapuilleen kaiken tapahtuneen, sama homma Persona 4:sen animen kanssa, mutta pelisarjan fanina pakko myöntää että oikein passelisti on toimittu tämän adaptaation kanssa. Animaatiotahan sarjassa on lähinnä vain nimeksi, siihen nyt olen jo tottunut tv-animesarjojen kanssa vuosien saatossa. Opening-biisi on kyllä hyvä, sanokoot fanit mitä haluavat.
Sopivastihän tässä on saksittu joitain "ei niin tärkeitä hetkiä"-hyvällä tavalla opptimoidulla tavalla sujuvammaksi ja sekaan on samalla heitetty hyvällä maulla sopivia täytekohtauksia ja hetkiä. Tietysti kiinnostaisi myös nähdä koko sarja ihan kokonaan enkuksi dubattuna kaikkine pelin ekkuversion nimiväännöksineen ja vitseineen.

Tuli ostettua kirpparilta halvalla semmoinen sarja kuin Serial Experiments Lain, jota minä kutsun loogisemmalla nimellä Mindfuck The Series. Mikäli Neon Genesis Evangelion osasi olla kierolla tavalla hämmentävä, niin SEL menee siinä kastissa reilusti pidemmälle. Vasta ensimmäiset viisi jaksoa takana ja tarkoitus katsoa vielä loputkin. Saa nähdä mitkä tulkinnat itse sarjasta saan, vai ymmärränkö loppujen lopuksi mistään yhtään mitään.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja iHawk » 05.07.2016 01:35

Berserk 2016 oli sarja jota varmasti joku muukin minun lisäksi odotti koko pitkän kevään. Ensimmänen jakso on vihdoin ulkona ja 13 minuutin katsomisen jälkeen oli aika hyväksyä tosiasiat ja dropata sarja siihen paikkaan. Tämä oli hirveintä paskaa mitä olen nähnyt kuuteen vuoteen, eikä pelkästään sen vuoksi että sarja on CGI eli computer generated imagenary tekniikalla toteutettu vaan myös sen vuoksi että mikään ei käyny järkeen siinä. Sarja ei seuraa mangaa eikä todellakaan vanhaa Berserk piirrettyä yhtään mitenkään vaan ekaan jaksoon oli tungettu hahmoja ja monstereita spin off arkeista. Tämän lisäksi CGI tekniikka pisti todella ikävästi silmään; se oli tökkivää ja hirveän näköistä. Voisin vannoa että Skyrimin ja Falloutin metsät näyttävät pelimoottorilla tehtynä paremmalta mitä tuossa yhtään mikään.

En missään nimessä suosittele ja kehoitan jokaista kiinnostunutta välttämään koko teosta. It f*ckin sucks :'(

Arvosana: 2/10 (1 piste siitä että se on Berserk)
GW2: Zet Su Bou (Seafarer's Rest)
WoT: Bluesha (EU)
Tötter Twitch MAL Steam
iHawk
Poni

ViestiKirjoittaja Mecha » 23.07.2016 17:50

Itse kyllä tykkään ihan tuosta Berserk 2016. Tosin olen ennen tuota vain nähnyt ekan TV version enkä ole lukenut mangaa ollenkaan, joten mahdolliset erot eivät oikein itseäni haittaa. Eipä tuo CGI myöskään minua haittaa, kun se miltä sarja näyttää ei ole itselleni niin tarkeä, kuin tarina ja hahmot miksi myös pystyn pitämään Knights of Sidoniasta, joka on tehty samalla tyylillä.

Rewrite on myös aika must itselleni, kun se perustuu Key:n VN peliin. Siinä on jonkin verran toimintaa ja enemmän mystisiä elementejä verrattuna muihin Kry:n VN peleihin ja niihin perustuviin animeihin. Toki tiedossa on jonkin verran surullisia hetkiä, kun kerta se on aikalailla se minkä Key osaa erittäin hyvin.

Yritin katsoa Love Live Sunshinea, kun kerta pidän Love Live School Idol Projectista sen verran paljon, mutta oli pakko dropata tuo. Ongelma on siinä, että Sunshinesta puuttuu se sama charmi mikä School Idol Projectissa oli plus yksikään Sunshinen tytöistä ei iske itseeni samalla tavalla, kuin suurin osa School Idol Projectin tytöistä.
It was already broken when I got here.
Mecha
Poni

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 23.07.2016 21:27

ah anime on ollu vähemmäl huomiol hellsign ultimate taitaa olla viimesi minkä oon kattonu, mut omistan kyl aika kokoeleman mitä en oo kattonu.
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja Mizufluffy » 11.08.2016 00:38

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu -animea on tullut katsottua huhtikuusta 2016 alkaen ja olen tykännyt siitä tosi kovasti. Alku kieltämättä tuntui hiukan kliseiseltä, mutta vasta sarjan edetessä alkoi tajuamaan kuinka hyvästä sarjasta todella on kyse ja siitä on jo muodostunut yksi tämän vuoden suosikkisarjoistani.

"We've learned that friendship isn't always easy. But there's no doubt it's worth fighting for." -Twilight Sparkle (The Return of Harmony Part 2)
2015-03-22: Avatarin vaihto Gravatariksi
Mizufluffy
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 22.08.2016 22:41

Jos teillä on MALia niin linkatkaa ihmeessä: http://myanimelist.net/profile/H3nkK4 tossa oma, saa pyytää kaveriksi :3
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kahjo » 03.06.2017 18:26

Ilmeeni kun Little Witch Academia 16-jakso :wub:
Spoiler: näytä
Kuva
Conit, juomat, ruoka ja matkat eivät ole ilmaisia! Tue poniautistia ja edistä samalla suomalaista ponikulttuuria.
BTC: 1H1QuBqK6PdfLVzmHBR6mdBddpmXgRMw93
Joka sentti menee hyvään tarkoitukseen. Kiitos! :)
Spoiler: näytä
Rarity kuolee kutoskaudessa :D
Kahjo
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kheria » 05.06.2017 18:13

Dragonball Super on aika jees.
You're in my way,
And I haven't got the time today,
Best you walk away,
And live to fight another day

Kheria