logo

Animelanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Animelanka

ViestiKirjoittaja Miyuki » 06.07.2015 14:47

Aoharu x Kikanjuu

Elikkäs tästä tuli västikään eka jakso ja ajattelin katsoa sen kun juoni vaikutti mielenkiintoiselta. Ja sitä se myös on! Anime joka kertoo leikkiaseilla/kuulapyssyillä taistelemisesta ja päähenkilönä on poika tyttö nimeltään Hotaru, joka päätyy yhden hostina työskentelevän komean jätkän tiimiin "pienen" sekaannuksen takia.

Tuskin maltan odottaa seuraavaa jaksoa, vaikuttaa khyl niin mielenkiintoiselta tähän asti! Kirjoitan ehkä tästä animesta joskus lisää kun tää anime tästä etenee.
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja maudpie » 06.07.2015 23:02

Olen aika uusi animen katsoja, mut oonhan mä jotakin sarjoja kattonu. Esimerkiksi alotin kattoman Attack On Titania pari päivää sitten, eka jakso vasta takana ja sit oon youtubesta seurannu muitakin. Leffoja oon kattonu paljon esim. Kissojen valtakunta on yks ihana :P
mä tykkään gifeist, okei?

Spoiler: näytä
Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 17.09.2015 23:01

Törmäsin sattumalta ihan hemmetin hämmentävään animeen. Kyseessä on Gantz, joka on... noh, hämmentävä. En mä oikeen osaa tosta mitään sanoa. :D Kolme ekaa jaksoa oon nyt katsonut, eikä mulla oo varmaan koskaan ollut näin vahva "mitä vittua" -fiilis. En pysty ees neulomaan tätä katsoessani, koska tää hämmentää liikaa.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Fose » 18.09.2015 00:44

Illuusia kirjoitti:Törmäsin sattumalta ihan hemmetin hämmentävään animeen. Kyseessä on Gantz, joka on... noh, hämmentävä. En mä oikeen osaa tosta mitään sanoa. :D Kolme ekaa jaksoa oon nyt katsonut, eikä mulla oo varmaan koskaan ollut näin vahva "mitä vittua" -fiilis. En pysty ees neulomaan tätä katsoessani, koska tää hämmentää liikaa.

Jäbä löytän vast ny Gantzin lol ei juma kek #wanhahomo
[1:03] jove: no ehkä oot liian terävä että sua ymmärrettäis
Fose
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 19.09.2015 12:53

Fose kirjoitti:
Illuusia kirjoitti:Törmäsin sattumalta ihan hemmetin hämmentävään animeen. Kyseessä on Gantz, joka on... noh, hämmentävä. En mä oikeen osaa tosta mitään sanoa. :D Kolme ekaa jaksoa oon nyt katsonut, eikä mulla oo varmaan koskaan ollut näin vahva "mitä vittua" -fiilis. En pysty ees neulomaan tätä katsoessani, koska tää hämmentää liikaa.

Jäbä löytän vast ny Gantzin lol ei juma kek #wanhahomo

No mulla on ollut iha hemmetin pitkä tauko animen katsomisesta, ja oon kattonut lähinnä animui, joita muut on suositelleet, mut nyt, kun alkaa itse etsiin kaikkee, niin löytää kaikkee jännää :D
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Mizufluffy » 19.09.2015 17:02

Kesällä alkaneista sarjoista suosikkejani ovat olleet muun muassa Akagami no Shirayuki-hime, Gakkou Gurashi! ja Rokka no Yuusha, mutta olen tykännyt myös ainakin seuraavista: Overlord, Jitsu wa Watashi wa, Monster Musume no Iru Nichijou, Prison School, Wakaba*Girl sekä Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri. Lisäksi on tullut katsottua muutamia muitakin sarjoja. Näistä mainituista etenkin Rokka no Yuusha ja Gakkou Gurashi! yllättivät minut laadullaan. Onko joku muukin katsonut ainakin joitain noista sarjoista?

"We've learned that friendship isn't always easy. But there's no doubt it's worth fighting for." -Twilight Sparkle (The Return of Harmony Part 2)
2015-03-22: Avatarin vaihto Gravatariksi
Mizufluffy
Maaponi

ViestiKirjoittaja Chrisonmale » 19.09.2015 17:17

Mizufluffy kirjoitti:Kesällä alkaneista sarjoista suosikkejani ovat olleet muun muassa Akagami no Shirayuki-hime, Gakkou Gurashi! ja Rokka no Yuusha, mutta olen tykännyt myös ainakin seuraavista: Overlord, Jitsu wa Watashi wa, Monster Musume no Iru Nichijou, Prison School, Wakaba*Girl sekä Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri. Lisäksi on tullut katsottua muutamia muitakin sarjoja. Näistä mainituista etenkin Rokka no Yuusha ja Gakkou Gurashi! yllättivät minut laadullaan. Onko joku muukin katsonut ainakin joitain noista sarjoista?

Rokka no Yuushaa ja Monster Musume no Iru Nichijouta on tullut katottua, Rokka on perkeleen hyvä ja pääsee oikeen miettimään, kun sit taas Monster on sellanen kunnon ecchi ihan perkeleesti ;)
YouTube

Pokemon X FC: 2337-4449-9389 IGN: Chrisona
Chrisonmale
Poni

ViestiKirjoittaja Silverhill » 23.09.2015 10:46

Vaihteeksi tekisi mieli taas keskittyä jonkin toisen sarjan seuraamiseen näin One Piecen viikkotahdin ohella. Ehdottakaapa, te aktiivisemmin sarjoja seuraavat, jotain katsomisen arvoista sarjaa, mielellään vaikka semmoinen sarja joka on jo saatu päätökseen ja jonka voisi maratoonata. Meikälle on vuosien varrella kelvannut mm. niin mättösarjat, komediat, simppelit seikkailusarjat, mechameininki ja jopa romanttiset komediat, joten jotain niiden tapaista voi ehdottaa, kunhan jättää laskuista AoT:n ja SaO. Ei mitään liian ecchi-painotteista sarjaa kuitenkaan.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zuve » 23.09.2015 17:31

Silverhill kirjoitti:Vaihteeksi tekisi mieli taas keskittyä jonkin toisen sarjan seuraamiseen näin One Piecen viikkotahdin ohella. Ehdottakaapa, te aktiivisemmin sarjoja seuraavat, jotain katsomisen arvoista sarjaa, mielellään vaikka semmoinen sarja joka on jo saatu päätökseen ja jonka voisi maratoonata. Meikälle on vuosien varrella kelvannut mm. niin mättösarjat, komediat, simppelit seikkailusarjat, mechameininki ja jopa romanttiset komediat, joten jotain niiden tapaista voi ehdottaa, kunhan jättää laskuista AoT:n ja SaO. Ei mitään liian ecchi-painotteista sarjaa kuitenkaan.

Kuulostaa siltä, että Hunter x Hunter (2011) vois sopia sulle! Jaksoja on 148, joten yhden illan maratoonattavaa tästä ei saa, mutta ite taisin selvitä ainakin 2vkossa. Jäin jopa kaipaamaan lisää, joten tähän sarjaan jää todellakin koukkuun! Noottina sanon, että alku voi vaikuttaa jollekkin liian 'lapselliselta', mutta sekin illuusio rikkoutuu pikkuhiljaa ~ (eli siis melko samaan tapaan, kuin OP:ssa, jossa on aluks rento "jeejee kaikkiiturpaan" -meininki.) Hxh on kuitenkin sarja, jonka kaa on saanu jännittää ja vetistellä ihan urakalla. ;;

Muuta en uskallakkaan ehdottaa, kun en oo varma, mitä kaikkee oot kattonu. ^^"
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 23.09.2015 19:12

Silverhill kirjoitti:Vaihteeksi tekisi mieli taas keskittyä jonkin toisen sarjan seuraamiseen näin One Piecen viikkotahdin ohella. Ehdottakaapa, te aktiivisemmin sarjoja seuraavat, jotain katsomisen arvoista sarjaa, mielellään vaikka semmoinen sarja joka on jo saatu päätökseen ja jonka voisi maratoonata. Meikälle on vuosien varrella kelvannut mm. niin mättösarjat, komediat, simppelit seikkailusarjat, mechameininki ja jopa romanttiset komediat, joten jotain niiden tapaista voi ehdottaa, kunhan jättää laskuista AoT:n ja SaO. Ei mitään liian ecchi-painotteista sarjaa kuitenkaan.

Btoom! on ihan hemmetin hyvä sarja! Vähän niinkuin SaO (videopelimaailman omainen maailma, jossa seikkaillaan, ja eloonjääneet selviytyvät), mutta paljon paremmin toteutettu ja juonikin on mielekkäämpi. Jaksoja on jotain pikkasen päälle kymmenen, joten tuon maratoonaa hetkessä. Muita mielestäni hyviä sarjoja ovat esimerkiksi Neon Genesis Evangelion, Deadman Wonderland, Kiseijuu: Sei no Kakuritsu ja Noragami. Nämä kaikki siis ovat MyAnimeListissä saaneet minulta 9 pistettä kymmenestä. Jos kiinnostaa, niin muut katsomani animet löytyvät täältä, jos vaikka saisit listasta jotain ideoita. :)
Illuusia
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu