logo

Kännilanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Kännilanka

ViestiKirjoittaja Clover the Clever » 12.05.2017 01:22

Missä mä oon ja btw ponit on paskaa #tallimiitti niit on kyl kiva nussii also heil satan ja vuohet on oikeus
247 kirjoitti:Foorumien nykyinen taso johtaa autismiin, 'nuff said
Clover the Clever
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 12.05.2017 07:28

Clover the Clever kirjoitti:Missä mä oon ja btw ponit on paskaa #tallimiitti niit on kyl kiva nussii also heil satan ja vuohet on oikeus

Amen :3
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 01.06.2017 02:29

Tampere ja rappio on totta...
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 03.06.2017 02:36

^ Kai huomasit ratikan rakennustyömaat? Tampere on ihan oikea kaupunki, ihan varmasti on, meillä on kohta ratikka ja kaikkea. :'(

Voi että mä olen iloinen kun huomenna ei tarvitse herätä herätyskellon soittoon. Olen jo miettinyt valmiiksi krapula-aamupuhteet itselleni. Pitää (tai sanotaan nyt pitäisi) siivota kämppä ja sitten tiskata rappukäytävästä dyykkaamani tietokoneen näytön muoviosat. Sen edellinen omistaja on tainnut saastasta päätellen polttaa ketjussa kun näytöstä irtosi niin paljon tervaa. Lisäksi siihen pitää vielä vaihtaa muutamia komponentteja, joita en varmaan saa ennen ensi viikkoa, kun kaikki elektroniikka putiikit on kiinni viikonloppuna. :| Mainitaan nyt vielä reunahuomautuksena, että olen jopa alkanut pitämään karaoken kuuntelusta. Onhan ne nyt suurin osa aivan hirveitä, mutta enpä itsekkään osaisi laulaa edes yhtä hyvin.
Kesä on aivan nurkan takana... pyöreässä huoneessa.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Soihtujensytyttäjä » 03.06.2017 15:57

:wub:
Vetääkö kukaan tänään perseitä olalle? Perjantai tietysti parempi päivä dokata mut meni dokailut sivusuun nii saattais olla tänään ottopäivä jos kerkee ees alkoon.
Jägermeister & Es aika nice combo jos nyt kehtaa paljastaa vai leimataanko heti jonneksi
:wub:
Soihtujensytyttäjä
Varsa

ViestiKirjoittaja Kustom » 19.06.2017 02:32

Mitäs tämä on kun on alkanut baarissa eksymään naisia samaan pöytään? Vielä kun heidän iästään lähtisi sellaiset 20+ vuotta, niin alkaisivat olemaan samaa ikäluokkaa kuin minä. :| Ja voi v#¤#¤ että mulla menee hermo näihin silmiin taas vaihteeksi. Oikean silmän alaluomi taas häiritsevästi turvoksissa. On kyllä niin hilpeää kun ei näe kunnolla lähelle eikä kauas, korkeanpaikan kammokin näköjään iskee jo puolessatoista metrissä kun stereonäkö ei toimi. Silmätipatkin auttaa vain sen vartin verran. :(
Kesä on aivan nurkan takana... pyöreässä huoneessa.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 21.06.2017 19:48

Kustom kirjoitti:Mitäs tämä on kun on alkanut baarissa eksymään naisia samaan pöytään? Vielä kun heidän iästään lähtisi sellaiset 20+ vuotta, niin alkaisivat olemaan samaa ikäluokkaa kuin minä. :| Ja voi v#¤#¤ että mulla menee hermo näihin silmiin taas vaihteeksi. Oikean silmän alaluomi taas häiritsevästi turvoksissa. On kyllä niin hilpeää kun ei näe kunnolla lähelle eikä kauas, korkeanpaikan kammokin näköjään iskee jo puolessatoista metrissä kun stereonäkö ei toimi. Silmätipatkin auttaa vain sen vartin verran. :(

Hyvät setit:D

Itse avasin vapaa_päivä_ölppösen
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu