logo

Kännilanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Kännilanka

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 07.07.2017 21:44

20% bocca glögiä samalla kun sabaton soi vinyyliltä kun tuli halpis soitin (audio-technika LP60) ja muutama vinyyli haettua tänään postista
Kuva

Sain glögistä traumat lapsuudessa kun ehkä 10 vuotiaalle partikselle tarjottiin lämmintä glögiä jossa vielä lillui niitä manteleita pinnalla. Hyi stana.
Vielä 36 vuotiaana suostun juomaan vaan näitä mukavan vahvoja tuotteita. Tähti glögi (jos muistan nimen oikein) on myös ihan jees ja sekin sisältää konjakkia.

Sain tuon pullon broidilta kun olin auttamassa muutossa. Se noita välillä saa duunista jouluna ja antaa mulle kun itse ei pysty juomaan edes näitä :D
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kustom » 18.07.2017 02:17

Paluu normaaliin viikkorytmiin. *^_^* viikonloppu meni kivasti telttaillessa ja prätkällä tuli tempaistua melkein 1100 km lenkki. Viikonlopun jäljiltä TAAS ihanasti @w@ silmän kanssa ongelmaa, mä en enää jaksa. Kai tässä joutuu kohta lääkärillä käymään.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 20.07.2017 17:49

^ Itsellä oli joskus teininä samaa ongelmaa silmän kanssa ja muistaakseni lääkäri totesi kyseessä olevan tulehtunut talirauhanen ja määräsi antibioottikuurin jolla tuo parani muutamassa päivässä.
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 04.10.2017 22:46

Aamulla pitäis olla skarppina 5:30 töissä, mut must tuntuu että näitten parin kaljan jälkeen en ehkä ole niinkään skarppina... :P
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Kustom » 15.10.2017 02:51

Minulla on hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät uutiset ovat, että olen löytänyt sisäisen itseni. Huonot taas, että hän on alkoholisti. :| Tai no, huonot ja huonot. :D
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 18.10.2017 00:33

^ Jokaisessa meissä asuu pieni alkoholisti.
Otetaan sille.

Kuva
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Clover the Clever » 29.10.2017 00:26

Onks tää huutonet vai mikä perkele
247 kirjoitti:Foorumien nykyinen taso johtaa autismiin, 'nuff said
Clover the Clever
Pegasos

ViestiKirjoittaja Aether Wind » 01.11.2017 21:26

Jonkun ajan jälkeen taas vaivaudun tänne (koko sivulle) jotain viestimään, mutta totuushan on että viimeisen parin kuukauden ajan olen enää ollut vain viikonloppuisin töissä ja lähes kaikki arkipäivät ryypännyt yksinäni neljästä kuuteentoista tölkkiä olutta päivässä. Enpähän nyt kaikesta huolimatta sentään pelkkään kalsarikännäilyyn ja runkkailuun ole syyllistynyt, vaan pystyn ainakin puoliksi puhumaan asennus- ja/tai motivaatiokaljottelusta. Kuukausia (tai suorastaan vuosia) kestäneen lykkäämisen jälkeen olen mm. onnistunut väsäämään uudet runkopalkit Aspeniin, laajentamaan harrastusluolaa "lisäsiivellä" ja aloittelemaan varovasti japanin opiskelua ^_^ Vaikka nyt tosiaan motivaatiot touhuta kaikkea mahdollista ei räjähdysmäisesti olekkaan noussut, niin onhan tämä aika paljon stressivapaampaa, kun ei tarvitse n. 345 aamuna vuodessa nousta töihin. Vielä jos pääsisi työstä eroon lopullisesti ;) Enkä nyt tarkoita että sossupummiksi olen heittäytymässä, vaan olen tässä myös porrastetusti opetellut elämään askeettisemmin ja nöyremmin. Pohjimmiltaan elossa pysymisen kannalta vain vesi ja leipä on välttämätöntä ja nehän ei tunnetusti paljoa maksa @w@
Aether Wind
Varsa

ViestiKirjoittaja Bale » 04.11.2017 21:36

Missä mä oon
Elämä on elämää ja paras huume on parasta huumetta.
Bale
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kustom » 05.11.2017 04:03

Aether Wind kirjoitti:ja lähes kaikki arkipäivät ryypännyt yksinäni neljästä kuuteentoista tölkkiä olutta päivässä.
Mun 2-4 tuoppia 3-6 iltana viikossa lähi-kapakassa taitaakin olla silkkaa amatöörien näpertelyä. O:) Ei sulla sattuisi projektikuvia olemaan Aspenista? Omat autoharrastelut on rajoittuneet siihen, että olen tinaillut ja koodaillut moottorinohjainyksikön kaveriksi vähän lisää digitaalielektroniikkaa lukkoturbiinin ohjaamiseen. Vähän kyllä hirvittää kun aski vaihtaa jo valmiiksi niin rumasti ja linjapaineiden säätö ei toimi kunnolla vaihdetun läppärungon takia, että askista palaa lamellit sitten kun turbiini ei enää luista. :\
Kustom
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu