logo

Kännilanka

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Kännilanka

ViestiKirjoittaja Zalakke » 07.11.2017 01:27

PPERprrrrrkele pari stresi viiniä ja ölpö
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Aether Wind » 07.11.2017 15:16

Kustom kirjoitti:
Aether Wind kirjoitti:ja lähes kaikki arkipäivät ryypännyt yksinäni neljästä kuuteentoista tölkkiä olutta päivässä.
Mun 2-4 tuoppia 3-6 iltana viikossa lähi-kapakassa taitaakin olla silkkaa amatöörien näpertelyä. O:) Ei sulla sattuisi projektikuvia olemaan Aspenista? Omat autoharrastelut on rajoittuneet siihen, että olen tinaillut ja koodaillut moottorinohjainyksikön kaveriksi vähän lisää digitaalielektroniikkaa lukkoturbiinin ohjaamiseen. :\

Joo itsellä taas ei ole kokemusta, eikä ymmärystä noista moottorinohjausyksiköistä, vaikka toki Silviastakin jo jonkinlainen löytyy ^_^;

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

En tiedä kuinka hyvin kuva tekee sille edes oikeutta, mutta nuo alkuperäset runkopalkit ovat molemmin puolin todellakin läpimädät. Vaikka nyt neljänkin vuoden pihalla seisominen on saattanut tehdä tehtäväänsä, niin uskoisin että ongelman juuri on jo vielä vanhempi. Uudet runkopalkit olisivat nyt 60x60x4mm putkesta, että varmaan niillä pitäs lotjan pysyä kasassa taas jonkun aikaa @w@ Sisustakin on lähes kokonaan purettu töiden helpottamiseks, mutta vielä paikallaan oleva sohva ja ratti saattaa vähän antaa ideaa kuinka seksikäs sekin tulisi valmiina olemaan ;)

Ihan ettei täysin off-topiciksi mene, niin tähän mennessä puolesta päivästä eteenpäin tullut nautittua kaksi lapparia ja neljä varasto-olutta @w@ Tekemiset eivät silti lopu tekemälläkään, joten kai se on jatkettava juomistakin ;P
Aether Wind
Varsa

ViestiKirjoittaja Zalakke » 14.11.2017 05:09

noniin nonninn nyt

viin and berr
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 24.02.2018 02:31

Pitäisikö huolestua, kun ~60v nainen puristelee takamuksesta röökikopissa? :diamond: Ehkä ei. :) Illan päätteeksi annoin vielä parille eksyneelle sielulle kympin olusiin, kun pyysivät.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 21.04.2018 00:16

Kaliaa ja bläkkistä rää ree äksdee
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Twili » 21.04.2018 00:19

Zalakke kirjoitti:Kaliaa ja bläkkistä rää ree äksdee

Ja kilijuu. Aik harvinaist tulla tällai ikuisuude jälkeen taas
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 28.04.2018 05:09

Opinnäytetyö se painaa päälle, mutta on tässä vähän elämää ja kaikkea paskea. :D Ehkä tästä vielä selvitään, ainakin vapun jälkeen. Ha ha ha... hyvin me pärjätään, vai mitä pojat? @w@
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 20.07.2018 20:59

Vauhdikas viikko taas vaihteeksi. Serkkuni huolestui mielenterveydestäni nähtyään Rainbow Dash pehmon tietokonepöydälläni, baarissa eräs vanhempi mies yritti melko agressiivisesti iskeä ja tänään kuin pisteenä i:n päälle näin keski-ikäisen miehen, jolla oli man boobsien aiheuttamat rusketusraidat. D: Eikö nyt oikeasti voisi elämä vaihteeksi tarjota jotain normaalia? Onneksi nyt sentään alkoi kesäloma. ^_^
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Hoofy » 29.07.2018 03:02

Alkoholia, mlp kahdeksas kausi ja vanhojen muistelua :brohoof1:
Hämeenlinnamiitti III 14.12.2013
Hämeenlinnamiitti IV 15.3.2014
Hämeenlinnamiitti V 14.6.2014
Never Forget @_@
Hoofy
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 04.08.2018 19:55

Mulla on sellainen tunne, että huomenna on kohtalainen kohmelo aamulla.
Tosin tällä kertaa ihan tarkoituksella hankittu sillä olen viimeiset 1.5 viikkoa himoinnut sipsejä ja muuta roskaruokaa jota ei vaan voi syödä ilman isompaa morkkista ellei ole krapula :D
Olen itsepetoksen mestari.
Partajeesus
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu