logo

Itsetehtyä ja käsitöitä

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Itsetehtyä ja käsitöitä

ViestiKirjoittaja maudpie » 03.05.2015 22:01

Kuva

Tein Bonnie pehmolelun :D
Kuukausi siitä jo on, mutta siis Bonnie pehmolelun punaisen kitaransa kera tein. Ei ollut kovin vaikeaakaan! En ole oikein hyvä käsitöissä enkä ollut tänne laittanut mitään niin tuosta kun kuva löytyi niin pitihän se sitten laittaa tänne.
mä tykkään gifeist, okei?

Spoiler: näytä
Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 03.05.2015 23:50

maudpie kirjoitti:Kuva

Tein Bonnie pehmolelun :D
Kuukausi siitä jo on, mutta siis Bonnie pehmolelun punaisen kitaransa kera tein. Ei ollut kovin vaikeaakaan! En ole oikein hyvä käsitöissä enkä ollut tänne laittanut mitään niin tuosta kun kuva löytyi niin pitihän se sitten laittaa tänne.

Toi sun kuva ei valitettavasti toimi :( Olisi ollut kiva nähdä, kun itsekin olen tässä jo jonkinaikaa miettinyt, että voisi koittaa tehdä joskus jotain pehmoeläimiä tai vastaavia.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja maudpie » 04.05.2015 22:29

Illuusia kirjoitti:

Toi sun kuva ei valitettavasti toimi :( Olisi ollut kiva nähdä, kun itsekin olen tässä jo jonkinaikaa miettinyt, että voisi koittaa tehdä joskus jotain pehmoeläimiä tai vastaavia.

Oih, pitää kai myöhemmin jotenkin yrittää se saada tänne, satutko tietämään mitään keinoa kun tabletilla on se kuva ja instasta yritin tänne linkittää. Mikään kuvalatauspalvelu ei toimi, tabletti vaan heittää minut ulos.. :(
mä tykkään gifeist, okei?

Spoiler: näytä
Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 04.05.2015 22:51

maudpie kirjoitti:
Illuusia kirjoitti:

Oih, pitää kai myöhemmin jotenkin yrittää se saada tänne, satutko tietämään mitään keinoa kun tabletilla on se kuva ja instasta yritin tänne linkittää. Mikään kuvalatauspalvelu ei toimi, tabletti vaan heittää minut ulos.. :(

No siis jos laittaisit ton ihan vaan linkkinä, niin se todennäkösesti toimis, koska toi ei oo kuvan url, vaan sen sivun, jossa kuva on.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 05.05.2015 14:22

Kuva

Kuva

Pahvi oli ihana, ja osti mulle todella nätin värisiä lankoja, ja raidalliset villasukathan niistä syntyi :3

Also 2000. viestini, jee jee :3
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Twili » 05.05.2015 16:00

Olen jo jonkin aikaa puuhaillut NCR Veteran ranger kypärän/ Desert Ranger kypärän kanssa, ja alkaahan se sieltä pikkuhiljaa valmistua.

Materiaaleina paperi, pahvi, kovetin, silikooni, muovi ja mänty sekä metalli.
IMG_0061.JPG
IMG_0061.JPG (961.6 KiB) Katsottu 1607 kertaa

Kypärä on ostettu ebaysta, mutta kaikki muu on tehty itse, lukuunottamatta metallirasioita/ filttereitä. Postailen lisää kuns aa tämän toimimaan.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Illuusia » 20.05.2015 06:59

Kuva

Viime lauantaina tuli kokeiltua lankojen värjäämistä Kool Aid -mehujauheita käyttäen. Aivan mahtavaa hommaa, värit on ihanan kirkkaat ja pirteät, eikä ainekaan maksa juuri mitään! :) Kaapista löytyy vielä mansikan makuista punaista Kool Aid -jauhetta, sitä pitää testailla myös, ja tilasin Jari Mäki Oy:stä monta eriväristä pussia lisää, niin pääsen värjäilemään oikein kunnolla lankaa.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.05.2015 13:53

Kuva
Kuva
Kuva

Kool-Aid -värjättyä lankaa kolmen kerän verran, sekä neulomani lasten villasukat. :)
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Miinus » 30.05.2015 14:33

Päätin vihdoin aloittaa Mankelipehmoprojektini kunnolla, sillä nyt se olisi suunnitteilla saada valmiiksi ennen Desua.
Tähän asti olen saanut tosin valmiiksi vasta pään, mutta kyllä tästä varmaankin vielä jotain tulee. ^_^ Silmät, nenä ja punaiset posket puuttuvat, mutta tahdoin silti ihan vain testiksi täyttää pään jotta näkisin, miltä se näyttää. Pää on melko muhkuraisen ja epämääräisen näköinen, sekä sen korvat näyttävät ainakin itselle hieman liian pieniltä. En tosin viitsisi enää alkaa purkamaankaan, koska pään tekemisessä oli järkyttävä urakka saada kaikki saumat kohdilleen.

Kuva

Pehmosta on muuten tulossa melko paljon isompi kuin olin luullut! Se on tosin vain hyvä asia.
Kuva
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja NeonLine » 30.05.2015 20:13

Mercury Storm kirjoitti:Kuva

Pehmosta on muuten tulossa melko paljon isompi kuin olin luullut! Se on tosin vain hyvä asia.

Aivan ihana! Onnea vaan pehmon tekemiseen! :D
NeonLine
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu