logo

Figupeli ketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Figupeli ketju

ViestiKirjoittaja Mecha » 25.05.2015 20:50

Elikkä aika omistaa ketju figupeille, kun kerta semmoinen on puuttunut.

Itse aikoinaan 90-luvun lopussa aloitin alkuperäisellä Warzonella mistä sitten menin 40K:n ja Faban pariin. Sittemmin, kun olen oppinut muistakin niin Infinity ja Warmachine/Hordes ovat enemmän ja enemmän saaneet huomioni. Toki on noita keräilyfigupelejäkin tullut pelattua hieman, mutta vain Mechwarrioria niin kauan, kuin sitä tehtiin ja toisinaan Heroclixiä, joka taas edelleen pysyy suosiossa.

Fabaa en enää pelaa, mutta 40K:n minulla on Blood Angelsit ja Dark Angelsit. WMH:n taas minulla on Khadoria ja hieman Legionia. Infinityssä on projektin alla Nomads.
It was already broken when I got here.
Mecha
Poni

Re: Figupeli ketju

ViestiKirjoittaja Illuusia » 25.05.2015 21:04

Eks tää menis tänne?
Illuusia
Maaponi

Re: Figupeli ketju

ViestiKirjoittaja Twili » 26.05.2015 01:28

Illuusia kirjoitti:Eks tää menis tänne?

Saattaisi sinänsä näin ajatella, koska pöytäpeli. Tosin figupelit aina vähän oma lajinsa tässäkin, koska kokoaminen, maalaus ja älyttömän iso tuunaus kuitenkin iso osa koko hommaa.

Yli kymmenen vuotta kasanneena ja maalanneena päässyt vasta nyt peliin sisälle, ja se tarkoittaa tietenkin sitä että... JOKA UKKO UUSIKSI :O
nuorena tehdyt herppaderpat uusiokasaukseen ja maalaukseen niin, että kaaosarmeijastani voi olla 40.000:ssa ylpeä. Pisteitä on sellaiset 2000 karkeasti, sisältäen laidasta laitaan erilaista settiä.

Voisi tänne kuvaakin laittaa joistain figuista jossain kohtaa.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Paluu Yleinen keskustelu