logo

Tavoitteita vuodelle 2017

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Tavoitteita vuodelle 2017

ViestiKirjoittaja Brightstarpony » 14.02.2017 18:22

Omat tavoitteeni
-Työpaikka olis ihan kiva saada tai että pääsis syksyllä opiskelemaan uutta alaa. Suunnitellut Merkonomi tai kokki puoli. Takk tai Tredu.
-Saisin Mun Warhammer New Dawn Projekti kuntoon että pääsis hammeroimaan. 9th age ei ole ihan kyllä vakuuttanu.
-Saisin Battles of Gaea Projektia eteenpäin.
-Iso kasa figuja tarvii maalaajaa. Pitäs saada maaleihin Bretonnian Foot Knights, Bretonnian Questing Knights on foot, ´Saada tehtyä Hippogryph Knights unit rakennettua ja maalattua.
- Seurata MLP FIM 7 kauden uusia jaksoja =).
-Turnauksia vois yrittää taas saada pidettyä.
"Kiitos AkkiV:lle tästä avatar kuvasta :)"
Brightstarpony
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 26.02.2017 05:57

Brightstarpony kirjoitti:-Saisin Mun Warhammer New Dawn Projekti kuntoon että pääsis hammeroimaan. 9th age ei ole ihan kyllä vakuuttanu

Tätä odotellessa.

Omat tavoitteeni on Go-pelissä (se kiinalainen lautapeli) taso 11-10 vuodenvaihteeseen mennessä.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Bale » 26.02.2017 06:10

Brightstarpony kirjoitti:-Saisin Mun Warhammer New Dawn Projekti kuntoon että pääsis hammeroimaan. 9th age ei ole ihan kyllä vakuuttanu

Mitä vittua. 9th age on puhdasta neroutta. Voisi vaikka verrata seiskaan (Mitä nyt 7th demonikirja aiheutti pahemnan tason aivosyöpää. Ja WoC oli kans aika paha).

Niin, ne tavoitteet. Voisin opetella soittamaan kitaraa ja liittyä Saturnale Vibraton riveihin. Ja tehdä sahtia, ainakin yhden saavin.
Elämä on elämää ja paras huume on parasta huumetta.
Bale
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu